The Agency of Anomalies The Last Performance Collectors Edition



Take on the task of exposing a secret brotherhood called The Seekers and save the performers of the theatre who became the brotherhood's victims in The Agency of Anomalies: The Last Performance. As an agent of The Agency of Anomalies, help the performers restore their human form, return their paranormal powers and find out what happened to the theatre’s founder Patrizia Edelshtain.549.22 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 128 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 557 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

The Agency of Anomalies: Mystic Hospital Collector's Edition
Agency of Anomalies 2: Cinderstone Orphanage Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

13 Eylül 2012 09:18

Vay yeni oyun! Hemen indirilsin ve bitirilsin büyük bir keyifle. Naçizane bir tavsiye, depositfiles linkini kullanın...

13 Eylül 2012 10:26

Avira kullananlar oyunu kurarken ve de oynarken realtime protection'ı kapatsınlar...

13 Eylül 2012 10:36

İlk izlenim:
- Grafikler hoşuma gitti, arada bıt bıt yok çok fazla.
- Hint gayet yardımcı...
- HOS'lar ve puzzle'lar zevkli...
- Gördüğünüz plakları toplayın...

13 Eylül 2012 11:59

Allah be vallahi tamda ne oynasam diyordum ki baktım yeni oyun gelmiş ellerine sağlık sisciğim
eminim sen bunu da şimdi tam bizim zevkimize göre yapmışsındır şöyle en heyecanlısından :-D

13 Eylül 2012 12:58

evett bizde başlıyoruz bakalım nasıl bişeymiş? serdar hoca iyi not vermiş göreceğiz efemm :)

13 Eylül 2012 14:04

Yine serdar beyin hızına yetişemedik :P ama sis valla sağol hiç bekletmeden koymuşsun hemen oyunu, allah iniş takımlarına zeval vermesin emiiii :D

13 Eylül 2012 14:33

Bitirdim ki ben :) Oldukça keyifliydi...

13 Eylül 2012 16:32

Serdar bey !!!! Yiyormusunuz içiyormusunuz oyunları nedir :))

13 Eylül 2012 17:22

Sömürüyorum desek? :))) Gerçekten başladım mı hızlı bir şekilde oynayıp bitirmeden bırakamıyorum oyunları.
* Takılan arkadaşlara her türlü yardım yapılır :)

13 Eylül 2012 21:28

sisciğim sağol tekrardan bunun önce ki serilerini de çok güzel yapmıştın zaten bu da aynı keyifte :-)

14 Eylül 2012 03:51

allah allah ya kimden çıktı sis'in oyun yaptığı? Bana ne bundan sona ben yapıcam oyunları yetti gari.

14 Eylül 2012 15:25

ben de bitirdim, gayette güzeldi efem tişkürlerimi sunarım :D

14 Eylül 2012 16:41

strateci gayddan çözemeyenler için tikkat tikkat, kasa şifresi kupa,9,4,sinek,karo,karo,maça, sinek'türr, ilgililerin bilgilerineee.... :P
( pies : burda adı geçen kupanın bizim kupa ile uzaktan yakından ilişkisi bulunmamaktadır, sonra başımıza iş almayalım neme lazım :P cevap hakkı felan doğmasın yani :D )

su
14 Eylül 2012 22:32

-perfectionist- de olduk ya artık sırtımız yere gelmez :)

su
15 Eylül 2012 20:06

ve bu arada,oyunun bonus kısmını puzzle'larla doldurmuşlar ama yinede güzeldi...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template