Secret Files 3



The classic PC point & click adventure features a cinematic story, a variety of locations, and much more.It should be the happiest day of her life, but Nina’s anticipation of the upcoming marriage with Max is being clouded by terrible nightmares of an apocalypse.Could this be related to the events that took place in Tunguska? As further incidents transpire and Nina comes across some major secrets, she realizes that she has just stumbled onto a new epic adventure 1.95 GB



System Requirements

OS: Windows® XP/Vista™/Windows 7™/Windows 8™
Processor: Pentium® 4 2 Ghz Single Core or 100 % compatible processor
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX® 9 compatible video card with min. 128 MB RAM
Hard Drive: 2 GB of free hard disk space
Sound: DirectX® 9 compatible 16 Bit-Soundcard (optional)
DVD-ROM-Drive
Mouse

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Secret Files: Tunguska
Secret Files 2 Puritas Cordis
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

15 Eylül 2012 08:48

bıdı bıdılı ve dönerli mi aceba? tunguskayı oynamayı denemiştim yarıda bıraktıydım bakalım bu nasılmış?

15 Eylül 2012 12:45

öncekiler dönerliydi gibi kalmış aklımda ama meraklı indirip başladın mı??? nasılmış oyun??

15 Eylül 2012 13:38

vayyy zikret gelmişş...hayde oynayın bakalım :D

15 Eylül 2012 13:39

ayol başladım ve orda kaldım :D şimcik walk aramaktayım :P

21 Eylül 2012 15:14

efendim gelelim benim sevgili oyunuma.
oyun öle dönerli değil ama yarım dönerli. rahatsız etmiyor. save etmek gerekiyor. menüden ki menü sol alt ekranda. menüye girince gelen ekranda save and load yazan yerde new save tıklayıp save ediliyor. çıkarkende o arabayla uğraşan adamın olduğu ekranda quitle çıkılıyo.
ilk başta ben oyunu açamadım d3dx9_30.dll hatası verdi. googleden buldum indirdim. rardan çıkarıp çıkan dosyayıc/WİNDOW un altında sistem 32 dosyasına attım. oyun çalıştı.

21 Eylül 2012 15:19

oyunda ıvır zıvır sahneler geçince arabla uğraşan adamın orda new game diyip başlanıyor. oyunda ki konuşmalar sağ clickle hızla geçiliyo. sağ altta büyüteçe tıklayınca işlem yapılacak, bakılacak yerler görünüyo.
mısırdayız 2 adam konuşuyor. konuşma sonu adamı sol duvara yanaştıtıp büyüteçe basınca görünen işaretli yerlerden adamı duvarın üstüne tırmandırıyoruz. inventory de kanca ve ipi kombine ediyoruz.
adam duvara tırmanıp bi yere atlıyor. orda hemen adamın solunda window var. window duvarından bag alınıp odanın diğer tarafındaki fıçıların oraya gidilip yerdeki yılan çuvala konuluyor. solda gardiyan var kaçamıyoruz. gene windowun oraya gidip camdan içeri yılanı atıp atları ürkütüyoruz. nöbetçi oraya dalınca biz kapıdan kaçıyoruz.

21 Eylül 2012 15:24

çatı gibi bi yerde dolanıp bize göre ekranın karşısında duvardan coat alıp. inv.de kancalı iple kombine edip sağ tarafa gidip orda gene bi kapı ve cam var oraya kancayı atıp kaçıyoruz.
o arada adam kütüphaneye gelmiş oluyo. .raftan belge alıp yangın çıkarıyor.
sahne değişiyo orda rahip kız adam falan var gelişmeler oluyo yangın yayılıyo. kız kendine geliyo. sağda gene büyüteçe tıklayıp işaret çıkan yerleri dolaştıkça mop, hangar, elbise alıyoruz. şimdilik bu kadar dvm. dedicek efendim.

24 Eylül 2012 08:49

elbiseyi ortadaki süs havuzunda ıslatıp ateşe atıyoruz. ateş sönmüyor. mobu ateşte yakıp sağdaki duvardaki freski yakınca arkasından kapı ve üstte cam çıkıyor. ama cam kapalı. tam heykelin arkasındaki duvarda işaret çıkan yeri çiviyle oynatıyoruz. ha çiviyi soldaki duvardan hangarla çıkardım aynı yerden bide tahta aldım. çivi duvar taşını oynatınca tahtayı oraya tılıyoruz. ve sağdaki cam yada kapı neyse açılıyor. oraya çıkmak içinde heykele tırmanıp heykeli sağdan başlatıp saalanma hareketi bitmeden sola, sağa, sola sallandırıyoruz. ben biraz uğraştım. sallanma hızını almışken yönleri deiğtirmek gerekiyor. heykel kapıya doğru yatınca ordan çıkıyoruz. bi adam beliriyor. ışıklar saçılıyor. pat kendimizi yatakta buluyoruz. erkek arkadaşımızla konuşurken maskeli adamlar odayı basıyor herüfü götürüyorlar.

24 Eylül 2012 09:33

evde dolaşıyoruz.kütüphanenin solunda yere sırt çantasını alıyoruz. sağ click yapıp içine bakıyoruz çantanın. 4 tane bayrak mıktanıslı kitap ve avusturalyanın şehirlerini yazan fihrist listesini buluyoruz. kitapta 4 part noksanmış bunlar. 3-7-10 ve 15. listeden bu numaraların karşılığı şehir adlarını bulup haritada yani passage denilen yerden giriliyo yatak odasındaki avusturalya haritası üzerinde bu şehir adları üzerine bayrakları koyunca yatak altında gizli bölme açılıyo. ordan müzeye ait 2 anahtar alıyoruz. duvardaki resimi ve salondaki kütüphane yanındaki panoyu inceliyoruz. tabi hepsi sağ clickle oluyor. sonra yolculuk başlıyor. müzedeyiz. müzede solda sandıkların üstünden spatula alıyoruz. aircontiaisonu inceliyoruz. resim var duvarda onu inceliyoruz. şimdilik bu kadar.

25 Eylül 2012 09:29

inanılmaz macera TÜRKİYE'de devam ediyor. çok heyecanlandım.
Oyun biraz durağan gidiyo ama şimdi Türkiye'ye URFA'ya geldik.
Efendim elkondeyşina baktık, masa lambasını açtık kapadık. masanın çekmecesini anahtarla açtık ve çekmeceden çıkan Urfa haritası, kitap ve kazı belgesini inceledik. Emre diye birinden bahsediyor. çekmecede 0504 yazılmış bide.
radyoyu açtık kapadık. akvaryumun ışığını açtık.
kapı yanındaki refgiratörü spatulayla açıp yada ben öle sandım kendi açıldı. spatulayı dolapta buz tutturup bununla elkondeyşına tıkladık.
odada bi hava eşitleme daha doğrusu termostatın ısısını düşürme işlemi yaptık. duvardaki resimde lav püskürten yanardağ resmi var ya sanki o iklimi yarattık. laflardan onu anladım.
buz dolabının üstündeki lav lambasınıda yaktık.
reme gene baktık bişi yapıcaz ama ne ??
neyse lav lambasını tekrar kapadım açtım radyoyu tekrar açtım derken duvardaki resim açıldı altından gizli bölme çıktı. burda bazı belgeler var. kazı da bulunanlar v.s bide cep telefonu aldıyoruz.
telefona 0504 PIN girdik. emre'nin mesajını dinledik. Max'ı uyarıyo ama konuyu tam anlamadım. derken sahneler değişti uçağa bindik Berlinden Türkiye'ye, İstanbul'a ve Urfa'ya gittik. Gecenin karanlığında urfadayız.

25 Eylül 2012 10:04

hemen arabanın yanındaki taşlardan chain alıyoruz. büyüteç işareti çıkan tüm yerlere bakıyoruz. sağa doğru gidiyoruz 2 tane baraka var sağdakini kapısında emre dağdeğer yazıyo. çöpten levye buluyoruz. emrenin kapısı altındaki boşlutan kağıt parçalarını levyeyle alıp düzenliyoruz. emrenin tell nosu yada fax nosu varmış. kağıdı inv.de telefona tıklayıp emreyle konuşuyoruz. arabasında harita varmış. bide kazı alanlarından birinde asansör anahtarı.
arabaya gdince haritayı alıyoruz. kulübelerin solundan yukarı doğru gidip haritaya tıklıyoruz. harita üzerinde gösterilen harfle simgelenmiş yerleri tüm büyüteç çıkan yerleri inceliyoruz. bi yerden kırmızı kill. bi yerden de yerleri delen matkaplı aracı alıyoruz. şimdilik bu kadar.

26 Eylül 2012 09:07

elefonu sağ click yapıp bi video izlememiz gerekiyor yoksa oyun yürümüyo. videoda bazı yerler var ipucu oluyor. video izlenince mavi renkli dökümanlar şeklinde invt. de ipuçları beliriyor. haritadaki E bölgesine gidip pompanın yanındaki yağ birikintisine damla şeklindeki ipucunu, ağaca ağaç kökleri ipucunu, bide pompaya gerekli ip ucunu tılıyoruz. işlem doğruysa ekranda çek edilmiş şekilde görünüyo zaten. tam ortada su birikintisi gibi bişey var işte oraya delme aracını tıklıyoruz. ama araç bi o birikintinin üstündeyken nina gene emreyle konuşuyoruz elevatörün anahtarı ordaymış kız yere eğiliyo bişi buluyo ama alamıyo emre zincir kullan diyo.
o su birikintisinde mausu dolaştıp drill hole yazan yere itemlerdeki zinciri tıklasyınca kız anahtarı alıyo. gene haritadan C bölgesine gidip sağda elevatöre anahtarı tıklayıp içeri giriyoruz madendeyiz. URFA'da ne madeni varmış acaba hiç duymamıştım.

26 Eylül 2012 10:10

madene girip hemen sağdan kask , soldan sandık alıyoruz. inv.de sağ click sandığa bakınca kilitli olduğunu görüyoruz. sandığı asansre koyup düğmeye basıp sandığı kırıp tekrar düğmeye basığ kapıyı açtıktan sonra sandıktan boş şişe, wrenc ve çekiç alıyoruz.
tünele doğru yürüyoruz vrencle makinanın yanından pressing gun alıp inv te çekiçle ezdiğimiz kırmızı toprakla combine edip hose takıyoruz. dışarı çıkıp su birikintisinden şişeye su dolduruyoruz.
tekrar içeri girip pres gunu tavanda bi çatlak var oraya takıp komprasörü çalıştırıyoruz. sanırım o çatlaktan yukarıya bi yer işaretledik. ne işe yarar bilmiyorum. tekrar yüzeye çıkıp haritadan o kırmızı boya nerde buluyoruz. inv.de çekiç ve zinciri combine edip boyalı yere tıklıyoruz. tekrar madene gidip çatlaktan satkan zincire tıklayıp olmayan küprü üzerinden sallanıp kendimizi karşı kayalara atıyoruz. vede emreyle karşılaşıyoruz. emre bazı şeyler anlatıyor orayı burayı gezdiriyor. şimdilik bu kadar. ha ben pressing gunu ilk başta inv.de kırmızı toprakla bitleştirmeden direkt hose takmıştım oyun yürümedi. son save ettiğim yere geri dönüp bu kısmı yeniden oynayınca doğrusunu yaptım. yani press gunu önce inv. te kırmızı toprakla birleştirip öyle hosa takıcaz.

26 Eylül 2012 10:13

anladığımı kadarıyla oyuna fazla rağbet yok. ben videolu çözüm buldum takıldıkça bakıyorum. yazmak oynamaktan uzu sürdüğünden o videoların sitesine ait linki buraya yazıp bende yazmaktan vazgeçiyorum. isteyen arkadaşlar videolardan yardım alabilir. link
http://www.gameanyone.com/video/491448
bay, bay

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template