Sable Maze Sullivan River Collectors Edition


Every night you have the same nightmare. You see children wandering through a maze, crying for help. These sleepless nights are ruining your waking life. To stop them, you must return to Sullivan River Summer Camp to uncover what happened during that long-forgotten summer. Beware though, this camp isn't all that it seems. With every step, you can feel eyes watching you. Reveal the secret of the ancient labyrinth in this eerie Hidden Object Puzzle Adventure game.855.67 MB
System Requirements:
 OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7 CPU: 2.5 GHz RAM: 1024 MB DirectX: 9.0 Hard Drive: 879 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

1 Ekim 2012 14:04

Bonus'u bile bitirip "hero" da oldum ya :)

- Önemli not: At arabası yolu açıp "stage" kısmına geldiğinizde, yerdeki trompetten pliers ile mouthpiece'i hemen almazsanız, daha sonra pliers başka yerde kullanınca kayboluyor ve de tıkanıp kalıyorsunuz. Ben baştan başlamak zorunda kaldım.

1 Ekim 2012 17:38

Valla ben yeni başladım ama güzel oyun :)

2 Ekim 2012 15:43

acaba bugumsu durum nedir? oynama ve bekleme arasında kaldım ben....

2 Ekim 2012 17:01

Mutlaka oynanmalı...

3 Ekim 2012 08:47

bende çaydanlıkta suyu kaynattım 5. bölümde ölece kaldım. yukarı kata çıkılacak yarasalar var ama bişi yapılamıyo. elimde malet, resim bide elma var. yeniden başladım.

3 Ekim 2012 11:43

Bozo, ilk yorumumda demiştim. Oraya gelmeden önce pliers ile, sahnenin önünde yerde duran trompetten "mouthpiece" sökmen gerekiyor. Sonra onu çaydanlığın ağzına takacaksın, yarasalar kaçacak. Eğer o parçayı ilk gördüğünde almazsan sonra pliers kayboluyor ve öyle kalıyorsun. Ben de baştan başlamak zorunda kalmıştım.

3 Ekim 2012 16:30

Valla ben de aynı olaydan ötürü baştan başlayıp oynadım ama güzel oyun, tavsiye ederim:)

4 Ekim 2012 07:34

haklısın serdar yorumları okumayınca böle oluyo işte. neysem allahtan okudumda yoksa pat diye silerdim.

4 Ekim 2012 15:55

hüfff..bende o meşhur sahneye gelince pliers denen obje inv.den yok oldu !şimdi gelde tikisine fot koyma!!!

6 Ekim 2012 02:13

arkadaşlar ilaç kutusunu açıp içinden iğne ampulü almam lazım ama ama alamıyorum kaldım

10 Ekim 2012 14:41

dediya la pliers yok oluyomuş tikkat diye alla alla.

10 Ekim 2012 15:20

yok bozom,bende o meşhur pliers daha o ekşınlı sahneye gelmeden önce yok olmuştu..biraz daha beklemedeyim yenilenmiş link konur diye :)

12 Ekim 2012 03:52

Mukemmel otesı demek yanlıs olmaz

12 Ekim 2012 03:54

Bende hıc takılma olmadı

Adsız
15 Ekim 2012 01:43

drille vidaları açamıyorum bug oluşmuş olabilir mi

Adsız
12 Aralık 2012 23:41

ben de vidaları acamıyorum :(((

16 Aralık 2012 13:09

oyunu indireceğim ama emin olamadım şimdi bugy mi yoksa sadece belli bir bölümde o pilersi alırsam takılmadan devam edebiliyor mu?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template