Mystic Legacy: The Great Ring



A peaceful vacation turns into a travel nightmare in Mystic Legacy: The Great Ring! When you follow your friend, Mark, away from the tour group to visit a remote Romanian castle, Mark is suddenly dragged away and bitten by what appears to be a vampire! But things only get stranger as you explore the castle ... It turns out the blood-sucking vampire who kidnapped your friend only drinks fake blood. So what are you really up against? And why does Mark seem to know more about the castle than he’s letting on? Get to the bottom of an ancient mystery in this thrilling Hidden Object adventure! 385.35 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 394 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

STRATEGY GUİDE İNDİRMEK İÇİN-TO DOWNLOAD STRATEGY GUİDE

STRATEGY GUİDE
OR / VEYA
STRATEGY GUİDE

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

Adsız
1 Eylül 2012 03:47

süper süper

1 Eylül 2012 10:00

Aaa yaşasın yepisyeni oyun, hemi de mistik mistik he :D Tiz indirilip başlana ve bilgi verileee...

1 Eylül 2012 12:10

teşekkür ederiz sisciğim hemen indiriyorum

Adsız
1 Eylül 2012 12:22

Sömürdüm mü nedir... Hem casual hem hard'da bitirdim iki kere...

1 Eylül 2012 18:51

adsız;nası yani? :S

1 Eylül 2012 21:29

vallahi adsız biz meraklıya söyleniyorduk, ama sen onun fiber hızını da geçtin anlaşılan meraklının oyun sömürme rekoru sana devrolacak

2 Eylül 2012 09:41

Merhaba. O sömürücü "adsız" benim :)Oyunları hemen indirip başlıyor ve de bitirmeden bırakmıyorum. Takıntı halindeyim :)

2 Eylül 2012 10:38

Öhö öhö kimmiş bakim o benim rekorlarımı yerle bir eden?? Ben de bitirdim bu arada, ama sadece casual bitirdim, aynı oyunu bi de hard oynayamam valla hele üst üste sıkar,anca çoook unutmam lazım ve oyunsuz kalmam lazım...

2 Eylül 2012 13:46

serdar siteye hoş geldin, aylardır meraklının rekorlarını geçecek birini bekliyorduk... nihayet!

38msbo38
2 Eylül 2012 17:50

arkadaşlar baştaki kapıyı nasıl açıyoruz

2 Eylül 2012 18:01

@38msbo38hos oynadıktan sonraki demir kapıyı diyorsan eğer,tüm gemler ışıklanacak şekilde kolları tıklıyacaksın.

2 Eylül 2012 21:31

oynayan arkadaşlar oyun nasıl? yani bilmek istediklerim grafikleri nasıl? korkunç mu :D

mesela twisted landstan farkı nedir hikayesi dışında?yoksa onun kadar güzel mi

su
2 Eylül 2012 21:35

pınar;oyna oyna... grafik bir gothic kadar değil ama fena değil valla :)

3 Eylül 2012 14:01

grafikler su nunda dediği gibi idare eder vaziyette oyun son oynadığımız 2-3 oyun kadar sürükleyici olmasada bence oyneybildir...oynamayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim

8 Eylül 2012 10:37

ya oynadım ama ne halt anlamadım kastıda durdu pc.yi. bitsin diye dua ettim. (yalan ya ne duası dua falan etmedim. abartmışım)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template