Myst Masterpiece Edition




Alone on a mysterious island, you set out to explore its grandeur and mystery. Hear how a chilling tale of intrigue and treachery, defying all boundaries of space and time, is being told.Summon your wits and imagination. Every scrap of paper and ambient sound may provide the vital clues which allow hidden secrets to unravel a part of the mystery and lead you one step closer to reversing a wrong that has gone unchecked for ages. 471.50 MB
 Experience the original Myst with better prerendered graphics Mysterious locations, mysterious music in mysterious worlds Challenging logic-based puzzles with subtle hints


Minimum system requirements: Windows XP or Windows Vista, 1.8 GHz Processor, 512MB RAM (1 GB recommended), 3D graphics card compatible with DirectX 7 (compatible with DirectX 9 recommended), 2GB HDD, Mouse, Keyboard.

 İndirmek için tıklayınız-Click to download
 OR / VEYA
 İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

21 Eylül 2012 00:23

sis canımsın ya
-eee boşuna ben sana garcia (CİMİNAL MİNDS)gibi hatunsun demiyorum yani :-B
ben bunu da hemen yarın indirip elde ki oyunlar bitince bakarım artık

21 Eylül 2012 08:51

Harikasınız :)

28 Eylül 2012 15:10

arkadaşlar 1,2 sorum olacak bu oyunu oynayanlar yardımcı olabilirler mi? oyunu laptopda oynuyorum.laptop 3d destekliyor ama görüntüler ve seçenekler alıştığımız diğer oyunlardan farklı. msl yeni profil exit gibi seçenekleri göremedim zaten oyun kurulurken alıştığımdan farklı bir yol izledi. oyun özelliğimidir oynayanlardan bilgi rica ediyorum. birde adminlere sormak istediğim oyunların sistem özelliklerini yazıyorlar sağolsunlar,ben göremedim , imac ile oyunları oynayabiliyormuyuz test edilmişmi acep? bu oyun benim laptopda kasıyorsa imac de oynayabilirmiyim diye düşündüm . sevgiler saygılar :))

28 Eylül 2012 16:56

Bu oyunlar MAC işletim sistemiyle uyumlu değildir.

oyunda ise yeni profil vs seçenekleri için menüyü bulmanız gerekir.adventure oyunlarında menüye genelde klavye tuşlarından erişirsiniz. ama bu oyunda hangi tuş bilemiyorum.deneyin esc space vs ile.

28 Eylül 2012 17:11

tşk. ederim sis:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template