Judge Dee The City God Case



Judge Dee – The City God Case will immerse you into the medieval China, in the heart of a panting storyline, heavy and deep. Try to uncover the truth by investigating with the Judge Dee, magistrate and statesman of the Tang court. Judge Dee, newly appointed magistrate of the Yiwang prefect, responding to an urgent plea, travels to an isolated town in his new jurisdiction where he finds much unrest. The town’s chief official (Shizhang) was throwing a celebration in honor of his son’s birthday which happens to fall on a locally-revered sacred day. Despite many objections from both the township and his advisors, the Shizhang pressed on with the celebration. But the festivities came to a sudden and violent end when his young son Shen, fell unconscious and became deathly ill for his birthday. From now on, people is brewing taking this as a City God’s curse. Judge Dee, not one to fall prey to unfounded superstitions, suspects foul play.This exotic adventure will make you explore some splendid and faithfully sceneries, in which you will be led to discuss and interact with numbers of characters: shopkeepers, guards, dignitaries, beggars… In the corner of a street you also can challenge the player of Go which will give you some Dragon Points. Dragon points are very helpful to get some advices when you try to solve puzzles.Your powers of observation and ability for reflection will be severely tested in order to solve the many mysteries that haunt the City.297,9Mb

System requirements:
Pentium III 1.0 GHz, 512 MB RAM (1 GB RAM - Vista/7) , graphic card 128 MB (GeForce 6600 or better), Windows XP/Vista/7

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

su
15 Eylül 2012 21:29

şekocum bizi oyun manyağı ettin valla :D

16 Eylül 2012 00:06

biraz düz gibi göründü gözüme ama artık yarın bakcam nasılmış diye

16 Eylül 2012 04:37

güya uyucaktım ama oyun aklımdaydı,bi bakayım dedim.
efenim bence bu oyun kazık.inventıry nasıl açılır bulana kadar uğraştım.( sağda haritamızın hemen solunda bidik bi anlamsız işaret var.hah o açıyor inventory yi).

ana ekranda bulmamız gereken nesneler ancak cursor üzerine gelip el işareti belirirse alınıyor.
göz ve konuşma işareti olan da bi dolu yer var.

henüz kapıyı açtırmayı başaramadım ama bu saatten sonra da kapayıp yatcam zaten.

şekommm bozommm cööçemmmm kazık bi oyun var havar dostlar havar :D

16 Eylül 2012 22:20

ben buna daha hiç bakmadım önce şu magrave bitsinde sonra ama arzu eden arkadaşlar başlayıp geriden gelenlere de guide de olur :-B

17 Eylül 2012 11:16

allam ne sevimsiz bi oyun yav. ama mecbur oynıycaz sis'im zorlu oyun diye mecaç yazmış ya.

17 Eylül 2012 14:36

Daha ben de bakmadım buna, bugün bakıcam inşallah :)

su
17 Eylül 2012 15:42

valla daha ancak bugün indireceğim ben bu oyunu,kıpraşmayın bekleyin !

17 Eylül 2012 18:03

şöyleki arkadaşlar;şimdi oyun fransızca olduğu için bizde bir süre oyuna fransız fransız bakıyoruz. alıştığımız hog larada benzemiyor,zaten hog olduğundan da hiç emin değilim çünki zar zor bulup aldığım 4 adet obje inv.de ölecene duruyor.ne mouse ile alınabiliyor,ne sürükleniyor nede combine ediliyor.hos ekranına gelince, bu kadar mı güzel yapılır bir hos bayıldım kaldım derim ben.jin abinin o asabi resmine bakıp bakıp kaleden girmeye çalışıyorum.keşfedecem abi ben bu oyunu!

17 Eylül 2012 18:10

objeler direkt olarak verilmiyormuş.ilk baştaki notumsu objeye tıklayıp daha sonrada muhafıza tıklayınca içeri girebildim de grafik berbat yahu!

17 Eylül 2012 18:11

abi olmaz ki ama margrave'den sonra bu oyun hiç çekilir mi yaaaaa :S napalım artık kel kör oynıycaz oyunlar bitti el mecburrrr :( hele o dakka başı bık bıklar yok mu üffff, skip yapmaktan hal oldum yahu, bişey de anlamıyorum dabi skip skip ama can bu yahu okunur mu o yazılar , hülasa pek iç açıcı değil anacım, hele o hos ekranları Su'nun da dediği gibi evlere şenlik :P

17 Eylül 2012 18:26

yok yaa oyun son derece dandik ve monoton bir oyunmuş.2-3 tane puzzle vari şeyler var,arada uyduruktan hoslar.objeler alındıkça kapılar kendiliğinden açılıyor falan...umarım bu oyunu yapanlar bir daha oyun-moyun yapmaz.amin.

17 Eylül 2012 21:32

anlaşılan oyun pek eğlenceli, peşinize takılıp geleyim dedim ama baktım siz pek neşeli takılıyorsunuz yanaşmadım hiç :-B
zati ben daha margravın bonus kısmına yeni geldim bu gün biter inşallah

20 Eylül 2012 09:26

oynamıyom işte ne bu ya sıkıldım. zaten margravi yi de sevmedim. bi de bu.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template