Angelica Weaver Catch Me When You Can Collectors Edition



Help Angelica Weaver track a mad man across time in Angelica Weaver: Catch Me When You Can! Mysterious mysteries are afoot and also puzzles! Demystify the former and solve the latter in this time-warping Hidden Object Puzzle Adventure game!545.75 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1144 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

6 Eylül 2012 12:54

Yeni oyun gelmiş :) Nıhahhahaha...

6 Eylül 2012 13:08

süper valla yeni oyunda gelmiş bakalım sevgili patronumuz bu sefer ne güzellikler sunmuş bize evvvet hemen indirmeye başlayalım

6 Eylül 2012 14:39

İlk izlenim:
- Puzzle'lar kasmıyor ama çıkan tüm rakamları falan aklınızda tutmaya çalışın. Bazı şeyler günlüğe girmiyor.
- Şerif yıldızları ekstra hint, gördüğünüz yerde alın.
- Hint önemli çünkü yapılması gereken şeyi size yaptırana kadar okla götürüyor. Yani kafanıza vuruyor yapsana şunu diye :)

6 Eylül 2012 15:10

Serdar bey genelde 3 saatte oyun bitirdiğinizi düşünürsek;12.54 oyun indirilmeye başlanmış,14.39 oyun oynanıyor ilk izlenim yazılmış,15.54 de oyunun bitmiş olması gerektiğini arz ederim efenim :D

6 Eylül 2012 15:37

Sevgili Sis, kesinlikle haklısın ancak bugün iş biraz yoğun, o yüzden ara vermek zorunda kaldım. Şu anda son hızla devam ediyorum oynamaya :D

6 Eylül 2012 15:45

Bu oyun uzun sürer çünkü deli gibi dolanılıyor. Bir de oynayacaklara yardımım olsun: odanın birinde dörtlü bir kilit var. Bu kilidin şifresi farklı yerlerde basamaklarda kayıtlı. Fazla dolanıp yorulmayın diye: 4635 :)

6 Eylül 2012 15:47

benim şansıma oyun fileden inmedi sanırım filefac. yoğun bende rapıdgatordan indirmeye başladım o da 3 saat dedi şimdi bir aksama olmazssa inşallah son 30 dak. kaldı hadi hayırlısı diyorum

6 Eylül 2012 15:58

efenim merhaba , oyunu indirdim şimdi oynamaya başlıyorum, yarışmacı arkadaşlara başarılar dileyemiyorum, malesef zaten yarışın kazananı tee en baştan belli:D heyhat biz yine zevkle oynamaya başlayalım bakalım, sağol varol Siscum :)

6 Eylül 2012 16:41

efem oyunumuz malum olduğu üzre her zamanki gibi bir siyah kediyle başladı :D Kötü yanı skipler uzun zaman bekleniyor, onun dışında her sahnede dreamcatcherlara dikkat edip toplamayı unutmayalım diyorum :)

6 Eylül 2012 16:56

Bu arada özür. Şerif yıldızı değil de dreamcatcher'lar ekstra hint...

6 Eylül 2012 16:57

@sebnemtekrar dene bence. az önce başladım downld a 18 dk dedi.ama ara yüzü değiştirmişler,çerezler silinmiş o yüzden tekrar login yapcan verdiğim mail ve pass lerden biriyle

6 Eylül 2012 18:31

Ve biter!!!

su
6 Eylül 2012 20:07

hey allaam yaaa...bi durun bi bekleyin ! daha indirmedik bile bu yeni üyelerden hiç memnun diilimmmmmm

su
6 Eylül 2012 20:55

bu alttaki abla her bulduğuma kafa sallayacak mı? sinir bozucu !

6 Eylül 2012 23:38

sağol sis bu indi ama başka oyunlarda dediğini denerim iyi oluyordu çünkü acaip hızlı iniyor fileden

7 Eylül 2012 10:51

Tekrar söyleyeyim, ben yeni üye değilim. Senelerdir bu sitedeyim ama şimdiye kadar yorum falan hiç yazmamıştım...

7 Eylül 2012 13:23

Bitti efenim, Angela ablanın taras taras saçlarını hiç sevmedim, böyle de bakımsız dedektif olmaz ki anacım, neyse yeni oyuna odaklanalım bakalım :D

su
7 Eylül 2012 13:59

valla ben meraklının bana verdiği izine dayanarak bu oyunu siliyorum arkadaşlar yok dayanamıycam :)

7 Eylül 2012 16:40

@Serdar Guner efendim farkındayız yeni üye olmadığınızın.arkadaşlar şaka yapıyorlar sadece.

14 Eylül 2012 03:45

allam ya bu kadın sinirimi bozdu. zart zurt kafa sallayıp, yetmiyo parmak sallayıp beni komaya soktu. 4 günde oynadım nefret ede, ede. bence gerizekalılar ordusu bu oyunu yapmış. oyunu bitirdim imdi kendimden utanıyorum buna nasıl katlandım diye. söz bidaha yapmıycam..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template