Alchemy Mysteries Prague Legends



Follow orphan Eva on a trip to mystical Prague in Alchemy Mysteries: Prague Legends. After a relative's mysterious death, Eva inherits an ancient house in Prague. Knowing nothing about her past, she goes looking for answers. There she uncovers secrets about the house, her family and an insidious plan of the black alchemist. A wonderful and dangerous adventure is about to begin. Are you ready? 501.96 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 514 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

7 Eylül 2012 11:53

çok güzeldi,biz sitecek bitirdik :))

7 Eylül 2012 12:05

evet su dediğin gibi süper ötesi süperdi ve de indirmeden bitirdik oyunu :d

7 Eylül 2012 12:22

-grafik çok ahım şahım olmasada idare eder
-hos sahnelerini skiple geçebiliyoruz ve yine hoslarda inv.de olan objelerden ekleme yapılıyor.
-oyunu alta aldığımda bana kızdı! tekrar başlatmaya çalıştığımda da hos sahnesini tekrar oynattı,belki sadece benim pc den kaynaklıdır bilemedim.
şimdilik durum budur,ii oyunlar....

7 Eylül 2012 12:51

hüfff...inv.dekileri almak bir sorun,bırakmak ayrı sorun bu oyunda...hint yaptığınız zaman hangi objeyi kullanıcağınıza kadar gösteriyor.ya şimdilik çok başlardayım mecburen de oynayacam ama,ama işte !!
ve bu arada map ile zıpzıplama var hiç değilse.

7 Eylül 2012 12:53

ya ben gene indiremiyorum rapidgator 2-3 saate indirirsin bekle diyor anacığım filefactoryde açılmıyor bende nedense anlamadım :(

7 Eylül 2012 13:04

odaların birindeki 3lü çekmeceyi açmak için,defterinizin 8. sayfasından faydalanın.
ay bıraktım şimdilik ben bu oyunu :)

7 Eylül 2012 13:24

Yorumlar için sağolasın Su, oyunumuzu indirdik ve bismillah başlıyoruz bakalım, oynayıp bitirenlere de geçmiş olsun diyoruz :DDD

7 Eylül 2012 15:22

Bu oyun hint olmadan asla ve kat-a oynanabilemez :D çekmeceyi açmak için de epey zorlandım evet, devamlı ordan oraya gidip gelip duruyoruz , ne yapmaya çalıştığımızı tam anlayabildiğim söylenemez ama oyalayıcı bir oyun. Grafikler ve ambiyans pek iyi olmasa da en azından kişilikler anime, foto şeklinde değil :P

7 Eylül 2012 18:02

evet haklısın meraklı hintsiz hiç bi halt yapılmaz bu oyunda,bide tüm konuşmaları falan skiplediğim için bende anlamadım napıyoruz?valla bu oyun için kendime biraz daha izin veriyorum sona her an cızzzzzzz

7 Eylül 2012 18:07

y sorun şu,hani oyun zor olur dolanırsın ararsın falan ona lafım yok,ama bu oyunda zaten dandik grafik bide sadece hintle oyunun akması insanı sıkıyor

amma bıdıbıdı ettin madem öyle sil gitssin.imza:birdost:P

7 Eylül 2012 19:22

teşekkürler emeğinize sağlık :))

18 Ekim 2012 09:41

şimdi ben bu oyunu oynadım ama biyerde takıldım barda bişi bulucaz hint bi dışarı diyo bi içeri. ben bişi bulamadım. belki oyun takıldı. bi kere daha bakıcam ama olmassa silicem. yeni profil verip baştan oynamaya değmez.

18 Ekim 2012 09:49

la meğersem dışarı gösteriyor sandığım hint yerdeki küçük halıyı gösteriyormuş ona tıklayınca altından yelpazeyi aldım. sonuçta bi anahtarım oldu devam ediyorum.

6 Kasım 2012 22:07

Hello. I'm confused with one of the puzzles, I guess it's almost the end of the game. I'm supposed to direct the laser beam by moving the coloured blocks over the board but I siply don't get how to do it, It's all Greek to me.

6 Kasım 2012 22:09

Hi. I need a walkthrough as well, love the game and it works well on my old laptop. But I feel like I am missing something.

su
6 Kasım 2012 22:29


Simply Greek &
Fraserburgh Laptop Repair ;

i didn't play this game but i hope this page will help both of you.

http://www.unigamesity.com/alchemy-mysteries-prague-legends-walthrough-text/

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template