Witch Hunters Stolen Beauty Collectors Edition



Help Angelica get her witch-stolen beauty back in Witch Hunters: Stolen Beauty! One evening, Angelica’s grandma started talking of her old days at school. Grandma said that she had run away from the finishing school she attended because the director of the school, Madame Flemet was a witch! As soon as she uttered Madame Flemet's name, the woman herself appeared in the room, attacking grandmother and stealing Angelica's youth! The only way for Angelica to get her beauty back is to go for a witch hunt. Go for a witch hunt indeed, in this ensorcelling Hidden Object Puzzle Adventure game!960.75 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 8.1
Hard Drive: 983 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download 
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

16 Ağustos 2012 15:18

ooo teşekkürler sisssssss :)))

16 Ağustos 2012 17:36

Süper oyun efenim, tam istediğimiz gibi güzel grafikler, ekşın, tek eksiği map yok, aşağı yukarı git gel yapıyoruz, eh acık hareket de lazım dimi, obeziteye hayıııırrrr :P teşekkürler SİSSSS....

16 Ağustos 2012 18:40

şu evin içine girince solda bir kocaman saat var,ağırlık ve anahtar takılan na işte orda benim oyun bug oldu !! anahtarı taktıktan sonra saat artık aktif olamadığı için heeç bişey yapamıyorum.şimdi yeni bir profille tekrar deniyorum bakalım...

16 Ağustos 2012 19:05

yeni ismimi beğendi oyuna dvm....

16 Ağustos 2012 21:20

hehehe yine agresif bi siyah kedimiz mevcut dostlar, ben bonusa geldim ara verdim :P

16 Ağustos 2012 22:18

ya oyun akşam üstü yüklenmiş hangi arada indirdin hangi arada oynayıp bonusa geldin meraakkklllıııı ??? valla kınıyorum seni bak :-D
neyse bende bari hemen kolları sıvıyıp indireyim şu oyunuda bir güzel başlayayım oynamaya

Adsız
16 Ağustos 2012 22:38

harikaaaa

17 Ağustos 2012 13:00

oyun güzelde biraz kasvetli geldi renkler falan. Tabi cadı olunca iş değişiyor. :D
güzel oyun şimdilik saati ayarladım içeri girdim ara verdim. Yeni oyunla ilgileniyorum :)
Teşekkürler sis.

24 Ağustos 2012 14:00

ben beğendim. valla sebnemi okumasam bonusu görmiycektim. nası gördün bravooo.

27 Ağustos 2012 23:30

Güzeldi anca bitirdim

31 Ağustos 2012 16:46

arkadaşlar oyunu biraz oynadım kapandı şimdi açmaya çalışıyorum açılıp kapanıyor yardım edermisiniz

31 Ağustos 2012 16:54

Belis oyunun gereken sistem özellikleri yukarda yazıyor.pcniz o özellikleri desteklemiyor olabilir. oyunu kurup girebildiyseniz ve sonrasında oyun çöktüyse bu ilk akla pc donanım yetersizliğini getirir.

alttaki linkte de bilgi mevcuttur,inceleyin.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

Adsız
10 Eylül 2012 21:48

arkadaşlar bu arılara ne yapacağız ve köpeği nasıl kovacağız?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template