Theatre of Shadows: As You Wish



Take a journey as a Hunter of Darkness in The Theatre of Shadows: As You Wish! The Hunter of Darkness is wandering the Earth and answering the call of distress when evil invades where it’s not welcome. His ring leads him to the Theatre of Shadows. There he meets the owner of the theatre, Donna, whose husband, Nicholas, is possessed by a dark force that came from a magic shadow puppet. Save Nicholas and capture the dark force before it releases dark shadows from another dimension! 823 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 837 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR INTERCHANGEABLE LINKS/ VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

STRATEGY GUİDE İndirmek için tıklayınız-Click to download STRATEGY GUİDE
veya
STRATEGY GUİDE İndirmek için tıklayınız-Click to download STRATEGY GUİDE


WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

8 Ağustos 2012 18:06

Oyun güzel,düz hidden değil.ekşın var atraksiyon var.

8 Ağustos 2012 18:09

Zırt diye indirdim sayende sis :P oynamaya başladım pek ekşınlı ,güzel güzel tavsiye efenim:)

8 Ağustos 2012 22:58

teşekkürler sis bende hemen indirip oynama sırama yerleştireyim bari

Adsız
9 Ağustos 2012 14:06

strateji guide link sanırım ölü,
yada ben indiremedim.
size zahmet bu dosyayı filefactory yada turbobit e upload edebilirmisiniz?
emeğinize sağlık, teşekkürler.

Adsız
9 Ağustos 2012 15:33

Windows cannot load the user's profile but has logged you on with the default profile for the system. bunu bana açıklıyabilirmisin sis

9 Ağustos 2012 16:28

guide linki ölü değildi ama yeni link eklendi.

yazdığınızın çevirisi.
windows belirtilen kullanıcı profilini yükleyemiyor fakat sistem tarafından default olarak belirtilmiş profille sizi bağladı.

11 Ağustos 2012 13:12

bu oyunun puzzle bölümleri çok güzel hazırlanmış bayıldım ben eferim !

11 Ağustos 2012 22:36

ne kadar uzun bir oyunmuş bu,ha bir de tam ekran oynamama rağmen,zaman zaman hos sahnelerinde bazı objeler ekranın çok kenarlarında kalıp beni epey uğraştırdı..tekrar ediyorum puzzle'ları en süper oyun ilan ediyorum ben bu oyunu.

Adsız
12 Ağustos 2012 01:22

bende zırt diye indirmek ıstıyorum ama her seferinde bır aksılık oluyor:(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template