Suburban Mysteries The Labyrinth of the Past



Follow the kidnapper's clues, and bring Sarah's brother back to safety in Suburban Mysteries: The Labyrinth of the Past! When arriving at her aunt's house, Sarah discovers a strange and disturbing letter. After discerning that her brother's life is in danger, she must embark on a journey taking her back through her own past if she is to see her brother again.940.24 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 964 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR-INTERCHANGEABLE LINKS

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

10 Ağustos 2012 23:49

buna henüz kimse bakmamış sanırım, eğer yetişirse bunuda indireyim bari teşekkürler sis sayende yine oyun dolu bir hafta sonu geçireceğiz :)

11 Ağustos 2012 09:46

ben de şimdi gördüm, hemen indirelim şebnemcim :)hafta sonu için bol bol oyunumuz oldu sağolasın Sis :)

11 Ağustos 2012 13:10

aaaa..kınıyorum, 30 dakika dedi ;)

11 Ağustos 2012 14:00

evet biraz baktım ben oyuna... grafik alıştıklarımızın dışında ama güzel,guidesi yok ama sanırım gerekmeyecekte,tv seyrederken yada kaseti dinlerken diğer oyunlardaki gibi skip yapamıyorum, mecburen sonuna kadar dinleniyor ve ondan sonra ekşını oluyor.bazı notlarda falan tıkladıkça günlüğe yazılar geçiyor böyle yıldız gibi,hah onları yapmayınca olmuyormuş birde..
mersi sis güzel oyun ellerine sağlık,ramazan,sıcak demeden bizi oyunsuz bırakmıyorsun ya !

11 Ağustos 2012 14:11

oynadıkça güzelleşiyor bu oyun...bana room escape oyunlarını hatırlattı :)birde benim gibi yapmayın,mouse ile sakin sakin dolaşın çünki bazı yerler ancak öyle belli oluyor.

11 Ağustos 2012 14:50

Valla çok sevmesem de oynadım ve bitirdim , grafikler biraz iç karartıcı geldi, arada çizgi roman ekşınlar var arada gerçek tip görüküyor, fena değil diyorum, teşkler Sis :)

11 Ağustos 2012 16:56

çok güzeller çookkk...teşekkürleeerr.....

12 Ağustos 2012 12:49

bende yeni başladım ve şu ana kadar beğendim tekrar teşekkürler sisciğim:)
meraklı yine fiber hızda oyun tüketiyorsun sevgili arkadaşım bak kalacaksın oyunsuz demedi deme

12 Ağustos 2012 13:57

oyuna yeni başlayan arkadaşlar için belki lazım olur diye belirtmek istedim:
HOS sahnelerinden liste tamamlanığında hemen çıkmayın mutlaka 1-2 kere hint yapın çünkü bazı nesneleri kendi vermiyor siz bulup alıyorsunuz, HOs sahnelei kendiliğinden kapanmıyor yani boşuna beklemeyin sizin konu tamamlandığından emin olduktan sonra çıkmanız lazım...hos sahneleri ve puzzellerin olduğu bazı sahneler tamamlandıktan sonra bile aktif kalıyor eksik bir şey mi var acaba diye tereddütte düşerseniz hint yapın derim..

12 Ağustos 2012 16:58

güzel oyundu..asansörler,dehlizler,tüneller ordan oraya bitap düştük valla :)

13 Ağustos 2012 16:28

arkadaşlar oyunda 14 parçalı fotoğrafı tamamladım ama sürekli hint dediğimde giriş katta soldaki banyoya gidiyor saç kurutma makinesinin orayı işaretliyor hint. Bu arada kapı çaldı kutudan üç tane sigorta mı lamba mı ne aldım. Tıkantı hint bişey demediği için dolaşıp duruyorum. Orayı nasıl geçeceğim arkadaşlar.

13 Ağustos 2012 18:58

hazovir;öncelikle şebnemin son yorumunu oku,hos ekranlarının birinden bitti sanarak çıkmışındır ve kesin ordan hala alman gereken bir obje vardır,mouse ile yavaşça gezin derim ben...

13 Ağustos 2012 19:29

Su hepsini yaptım fotoğrafın 13. parçası ordaydı galiba orda bug oldu. yeniden oynayacağım artık :(
bütün hosları tek tek dolaştım yine de ses yaok :)
Çaresiz yeniden oynayacağım. Teşekkür ederim Su mesajın için.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template