Redemption Cemetery Grave Testimony Collectors Edition



THIS IS THE UPDATED VERSION-BU BUG GİDERİLMİŞ OYUNDUR

Escape a cursed island inhabited by lost souls in Redemption Cemetery: Grave Testimony! After a strange twist of fate, you find yourself stranded on an eerie island. As you search for a way to cross the treacherous waters, an otherworldly boatman appears and tells you the only way to return home alive is to help three of the poor spirits trapped on the island. Travel through history and right the wrongs of the past to earn your passage home in this thrilling Hidden Object adventure! 873,21 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 891 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
STANDART EDITION

İndirmek için tıklayınız-Click to download 
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download


OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Redemption Cemetery: Curse of the Raven Collector's Edition
Redemption Cemetery: Children's Plight Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

9 Ağustos 2012 02:23

20 yorum
Reply
su
2 Ağustos 2012 20:09

ay bu nası güzel bir oyundur,nası güzel bi grafiktir,eğer 1 günde bitirdim diye yazarsanız valla karışmam ! adamların onca emeğine yazık etmeyinnn :DD
Reply
sebnem
2 Ağustos 2012 22:17

oynadım bitirdim süperdi emeği geçen herkesin ellerine sağlık...dermişim...:-p
bu sevdiğim favori serilerimden biri acaip sevindim sis eminim sen bunuda şöyle uzun ve keyifli yapmışsındır hemen indirip başlamak istiyorum
Reply
sebnem
2 Ağustos 2012 22:27

freakshareden şimdilik ilk part hızlı iniyor bakalım
Reply
sebnem
2 Ağustos 2012 22:38

2. partıda filefactoryden indiriyorum bakalım - gerçi değişmeli olunca sis genelde belirtir ama - mb leri aynı gibi şansımı denemk istedim
Reply
Meraklıturşucu
2 Ağustos 2012 23:18

efeett pek güzeeell,sindire sindire oynanıyor amma pc çok kastı, dona dona oynuyorum valla ödüm patlıyo takılcek diye..
Reply
sebnem
2 Ağustos 2012 23:40

hadi gözünüz aydın partlar değişmeliymiş süper hızlı indi başladım bile :-)
ya benim oyun dosyamda (partları açtıktan sonra)üstünde balık resmi olsn ve altında "flash install " yazan bir ikon var ben ona hiç dokunmadım yalnış bir şey olur diye oyunu normal ikonundan açtım...bu bize lazım bir şeymidir acaba???
Reply
su
2 Ağustos 2012 23:55

iyi oyunlar kızlar :)
asansörlü bölüm hep olacak diye gerim gerim gerilirkene neyse ilk girilen girdaplı bölümdeymiş ve bu arada o nası güzel zevkli puzzler vede hos lar ayollar :p
Reply
Adsız
3 Ağustos 2012 00:40

öncelikle çok teşekkür ediyorum görüntü ve konu muhteşem resmen dedektif gibi hissettim kendimi bu tarz hidden leri daha çok bekliyorum tekrar teşekkürler emeğine sağlık...
Reply

9 Ağustos 2012 02:23

[Admin] Sis
3 Ağustos 2012 02:12

BEN O KISMA KADAR GELEMEDİM AMA FORUMLARA GÖRE OYUNDA 5Cİ BÖLÜM SANIRIM, judges house DENEN BİR YERE KAPI GİRİŞİNDEN SONRA OYUN YA DONMAKTA YA KAPANMAKTA.AMA BU HERKESE DE OLMAMAKTA.SONUÇTA BİZİM FORUMDA 10 BÖLÜMLÜK OYUNU 8Cİ BÖLÜME KADAR OYNAMIŞLAR DA VAR.

http://forums.bigfishgames.com/posts/list/219085.page
Reply
sebnem
3 Ağustos 2012 13:26

ay başım döndü resmen ya böyle oyunlara neden şu zıplamalı haritalardan koymazlar ki :(
git-gel yaparken ne nerdeydi hatırlamıyorum...bunun dışında oyun süper tam sevdiğimiz hog lardan
Reply
güldoş
3 Ağustos 2012 19:21

çok güzel çookkk...teşekkürleerr....
Reply
aysberg
4 Ağustos 2012 21:29

oyun güzel ama bende o kapıda kalanlardanım. iki defa ayrı linklerden yükledim yine o kapıya gelince oyun kapandı. son zamanların en güzel oyunuydu (kaçan balık misali :) inş. düzelir de oynarız.
Not: siteye çok sık giremiyorum. eylül de hasret gideririm inş. düğün telaşı pek bi sardı da :)
Reply
sebnem
5 Ağustos 2012 22:20

sorun yaşayan arkadaşlar belki yardımı olur diye belirteyim dedim; ben 1. partı freakshareden 2.partıda filefactoryden indirdim - ki belirteyim benim laptop acaip antika genelde sorun çıkaran cinsten - oyunu pc kasılmadan gayet rahat oynadım şu an bonus kısmın ortalarındayım
Reply
Adsız
6 Ağustos 2012 02:05

oyun gayet ii gidiyorken kapıyı testereyle kestim ve oyun kapandı çooook üzgünüm :(
Reply
synemis
6 Ağustos 2012 23:23

çok güzel bi oyun bence ben oynadım ve bitirdim bazı yerlerde takıldım ama yine de geçtim emeğinize sağlık
Reply
Sis
7 Ağustos 2012 19:13

Evett ben de 5ci bölümde kapıyı testereyle kesip kaldım. xp işletim sistemi ve düşük özellikli pc de oynadım.bi de evdeki win 7 de denicem.
Reply
bozo
8 Ağustos 2012 01:25

bende kapıda kaldım aaa nolucek şimdi çözüm yok mu yav?
Reply
[Admin] Sis
9 Ağustos 2012 01:13

BOZOOOO bendeki gmail adresine bi bak şeker.
Reply
Meraklıturşucu
8 Ağustos 2012 09:05

imleç arada zor hareket etse de ne hikmetse ben bi yerde kalmadım allama şükür. 2 gün önce bitirdim rahat ettim :P yenilerini heyecanla bekliyoruz efem :))
Reply
bozo
8 Ağustos 2012 14:39

sebnem senin dediğin gibi indirdim ama değişen bişi yok gene kapıdan sona oyun egze hatası verip kapanıyo.
Yorum Gönder

9 Ağustos 2012 02:30

Redemption Cemetery Grave Testimony Collectors Edition OYUNU UPDATE EDİLMİŞTİR.KAPIDA KALMIŞ OLANLAR OYUNU TÜM İZLERİYLE SİLİP YENİDEN YÜKLEMELİDİR.

9 Ağustos 2012 14:00

Biz kimseyi kapıda bırakmazıy :))
ŞAka bir tarafa bende bug olmadı hiç.

12 Ağustos 2012 10:38

oynadım bitti çok güzeldi. exstra bölümü de nerdeyse yarım oyundu. sağolasın sis.

17 Ağustos 2012 00:10

oh bee ! yorgunluğuma ilaç gibi geldi...
teşekkürler sis

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template