Mystery Heritage Sign of the Spirit Collectors Edition



Investigate a mysterious and deadly curse! in Mystery Heritage: Sign of the Spirit! A recent death in the Williams family brings about rumors of an age old family curse placed upon them by a witch. Was this death part of the witch’s revenge? You have been called in to investigate this and stop hysteria from reaching the rest of the town. Was this death the result of the curse, or is it part of something deeper? Find out in this thrilling Hidden Object Puzzle Adventure game!658.1 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 668 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR-INTERCHANGEABLE LINKS

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

10 Ağustos 2012 17:51

indiriyoruz efenimm, teşekkürler Sis :)

10 Ağustos 2012 18:53

tmm meraklı sen diyorsan indiriyoruz evet :D

10 Ağustos 2012 23:48

kesinlikle indirilecektir :-D

11 Ağustos 2012 13:11

indirindir nereye kadar arkadaşlar ha soruyorum size ?

bu arada oyun güzel,dolu mekan var gidilecek herkeze ii oyunlar olsun :)

13 Ağustos 2012 13:38

diğer oyun yeni bitti buna başladım ve beğendim klasik alışık olduğumuz HOG lardan guidesi var - ama pek bakmak gerekmiyor- oyun akıcı grafik güzel HOS sahneleri öyle çok aksiyonlu değil nesneler kolay bulunuyor ve tıkladığınızda cursor abi kızmıyor...puzzeller basit skipsiz kolayca çözersiniz eeee daha ne olsun işte sağol sis valla bunuda pek güzel yapmışsın canım :-D

24 Ağustos 2012 23:30

beğendim

Adsız
1 Eylül 2012 19:48

internetim koytalı indirmeye değermi eğer indirmeye değecekse indiriyim
cevap bekliyorum

1 Eylül 2012 20:38

İndirmeye değer bence ama sizin zevkinizi bilemem sn adsız...

Adsız
1 Eylül 2012 21:19

Siz MidNight Mysteries 1 2 3 ve 4 serisini bilir misiniz ben o tarz oyunları severim sizce değermi oyun bu oyunlara benziyor mu?

6 Eylül 2012 21:47

arkideşler yardım edin , garson laboratory bölümündeyim şovalyelerin vidalarını sıktım sembol ve başlıklarda şekil çıktı tornavida gitti . şimdi kırmızı lambayı bulamadım , teleskop için bişiler yapacaktık ama lamba yok 3 saattir geziyorum elimdekiler bi işe yaramıyo, ben nerede yanıldım çözümlere baktım işime yaramadı :( lambayı nerden buldunuz ?? helppp:(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template