Awakening 4 The Skyward Castle Collectors Edition



Awakening: The Skyward Castle tells the tale of young Princess Sophia, who awakens from a magical century-long slumber into a land threatened by an ancient evil. Braving the dangers of an unfamiliar world, Princess Sophia has traveled far to discover the fate of her exiled kingdom. Having no magic of her own in a land built with living magic, she must overcome the many foes, perils and obstacles with her wit, skill and allies. Can Princess Sophia lift the curse that plagues her people? Find out in this epic conclusion! 515.61 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 800 Mhz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.1
Hard Drive: 537 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ
Awakening 3 The Goblin Kingdom Collector's Edition
Awakening: Moonfell Wood
Awakening The Dreamless Castle
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

23 Ağustos 2012 20:04

teşekkürler bakıyoruz efemm...

23 Ağustos 2012 21:23

süpersin sis valla ya en sevdiğim serinin devamı gelmiş ellerine kollarına sağlık canımmm ne güzel yapmışsındır şimdi sen onu :-B

23 Ağustos 2012 21:27

@sebnem
ya ben bu "onu" kısmını kasıtlı büyük yazmadım yanlışlıkla sanırım caps lock açmışım yazarken belirteyim dedim

su
24 Ağustos 2012 00:23

ay ne kadar şirin bir oyun bu,sona diğer serilerinide tekrar oynayabilirim valla :)

24 Ağustos 2012 09:05

pek pek güzel efenim, klasik değil, di oricinil ve nevi şahsına münhasır ve atraksiyonları özel bi oyun,diğer serileri de severek oynamış idik, tatildeki sisdibosa ne kadar tişkür etsek azdır efem :)

su
29 Ağustos 2012 19:01

oyunun bonusu varmı millet? guidede bonus bölümü var ama ben bulamıyorummmm

30 Ağustos 2012 09:36

var yavrucum, epilogue kısmısında :)

30 Ağustos 2012 11:46

too late meraklıcım sildim gittiiii :)))(la o kadarda baktım he orayada)

31 Ağustos 2012 11:10

amma zor oyunmuş yav. inat ettim srtatejiye bakmıycam.

31 Ağustos 2012 20:00

hakket yaa ne uzun ve kazıkcana bi oyunmuş.güzel ama

1 Eylül 2012 11:15

bitti sağol sis. bonusu oynamayan çok bişi kaybetmiş sayılmaz sıkıcıydı. ama kazık oyun valla çok yerinde zorlandım.birazcık daha ingilizcem gelişti ama naber?

2 Eylül 2012 14:59

merhaba herkese;bir yerde takıldım kaldım yardım lutfen :)

2 Eylül 2012 15:02

starward diye gizli bir koridor var 3.bolumde,aynada runeleri yerlestirdikten sonra ayana yıldız verdi ve gizli koridoru bul diyor..bulamıyorum :(

2 Eylül 2012 17:59

@geronimo asliiya o kısmı oynadım ama aklımda kalmamış koridorun yeri.guide a bak olmadı hint kullan bence.

6 Eylül 2012 18:58

Sonunda bitirebildim. Bozomun tavsiyesince bonusu salladım gitti.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template