Surface 2: The Noise She Couldnt Make Collectors Edition



On a lonely stretch of highway, a young girl is found unconscious, a bloody knife lying next to her. Was she a victim, or did she attack someone? Her doctors are baffled when she fails to respond to treatment. Desperate, they call you in to help. As a psychic, you’re used to working with clients who can talk to you. But this girl can’t. Enter her mind and work to discover...the noise she couldn’t make...972.34 MB


System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 2.5 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 995 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA INTERCHANGEABLE PARTS-DEĞİŞMELİ PARTLAR

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ

Surface: Mystery of Another World Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

26 Temmuz 2012 16:01

teşekkürler şekom başlıyalım bakalım :)

26 Temmuz 2012 16:23

Hemen indiriyorum :D Bu arada filefactory bize yine kazık attı :DDD

26 Temmuz 2012 16:24

evet biraz oynadım...oyun grafiği ve tarzı değişik ama güzel,sağdan soldan çiçekler bulup alışveriş yapacağız.2 puzzle oynadım onlarda değişikti.map ile zıpzıp imkanı var.hint ve skip casual seçtiim halde yavaş doluyor.hoslar moslar işte oynayın aman bea !

26 Temmuz 2012 16:35

la puzzler zormuş valla,bu arada 21 liramla gidip alışveriş yaptım.aldım şöyle güzelinden bir abajur,bide oyuncak araba falan dedim bunlar oyunda lazım olan objelermi,değilmiş.evet evet değişik bir oyunmuş eferim şekom giderek kendini aşıyor bambaşka kulvarlara kulaçlar atıyorsun :D

27 Temmuz 2012 09:42

Güzel oyun güzel, akıcı şekilde oynanıyor,Sis valla bu sefer baya denişik oyun etmişsin ellerin dert görmesin :D

28 Temmuz 2012 23:06

güzeldi...o topladığımız çiçekler oyun bitene kadar alışveriş listesine yetmedi.bonus kısmında kilerde yetmedi ve alışverişimiz eksik kaldı,yani;ne görürsen alma benim gibi sadece dekore et zaten bonusda yeni ürünlerde satışa sunuluyor.ha bu arada alıyoruzda ne oluyor derseniz sadece boyumuz uzuyor başka bi numarası yok.
puzzler çok değişik ve güzeldi.

30 Temmuz 2012 22:21

valla su 10 gündür tatildeydim bir geldim baktım amanın bir sürü oyun ve senin az biraz tarzı değişmiş yorumlarını gördüm çok mutlu oldum :-D

5 Ağustos 2012 12:31

alışveriş merakımın olmaması burda da işe yaradı. asla o çiçeklerle alışveriş yapılacağı SU canısı olmassa aklıma bile gelmezdi. zaten gelmedi de şimdi okuyunca gördüm. oyun bitti diyede silmiş bulundum. neysem oyun çok güzeldi niyesi ise objeler çok rahat bulunuyo du. oyunlarda en sıkıldığım kısım oluyor da kendileri...

Adsız
8 Ağustos 2012 00:58

bişi sorucam bu sitedeki oyunlar bedava ve sınırsız mı?

8 Ağustos 2012 09:07

evet adsız, aynen öyle :) sadece indirip açıp oynuyorsun...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template