Howlville: The Dark Past



Discover the secret of Rachel's past in Howlville: The Dark Past! Many years ago an artifact was found in a mine near the small town of Howlville. The government asked Dr. Joseph and a group of scientists to examine it. Something went wrong and the experiments were halted and classified. The town closed off. Since then nobody knows what happened to Dr. Joseph. Fifteen years later his daughter Rachel is on the verge of solving the mystery, but somebody is doing everything possible to keep her from succeeding. Help find Rachel's father and save the world from the looming catastrophe! 378.44 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 2.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1324 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

7 Temmuz 2012 10:42

derhal yüklüyorummm....

7 Temmuz 2012 14:12

basit geldi ama bitti

7 Temmuz 2012 15:25

yok ben bunun resmini sevmedim indirmeyecem banane !

7 Temmuz 2012 15:46

Suuuu, cancazım resmine bakma, şimcik başladım gayet iyi oyun, hos sahneleri biraz var ama en azından ekşınlı hoslar, düz hidden değil, oyneybıl anacım :)

7 Temmuz 2012 21:36

valla meraklı bak sana güvenip indiricem eğer güzel olmasın vay haline :-D

12 Temmuz 2012 19:53

sayın meraklı, sizi dinledik indirdik ! sonuç?sevmedik efemm :D

13 Temmuz 2012 09:38

amanın ben nerelere kaçeemm :DDD

14 Temmuz 2012 00:25

sağlam kaçsan iyi olur çünkü su'nun yanında bende kovalıyor olacağım seni :-B

26 Temmuz 2012 21:19

efekk bende çok beğenmedim ama oynanabilesi var. 5. bölüm son bölüm oluyor, ben şöyle bi sorun yaşadım; rachel ortam yorumları yapıyor ya x e basıp kapatamadım öyle kaldı oyun. sildim tekrar yükledim fayda etmedi.sonu kaldı yani. neyse yani başka oyunlara bakayım ben:))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template