Grim Tales: The Wishes Collectors Edition



Be careful what you wish for... When her young son begins to wither and age before her eyes, your sister desperately requests your help. You arrive to discover that a deadly bargain has been made. You must set things right before your nephew pays the terrible price in Grim Tales: The Wishes968.3 MB

Thanks to wendy & leegt
System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 2.5 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 991 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR/VEYA

ALTTAKİ LİNKLERDEN ÜCRETSİZ ÜYE OLARAK İNDİREBİLİRSİNİZ.DİKKAT ÜCRETSİZ ÜYELİK.AKSİ TAKDİRDE İNDİREMEZSİNİZ.-FREE MEMBERSHIP IS REQUIRED FOR LINKS BELOW.ATTENTION FREE!!

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3

VIDEO WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ
Grim Tales: The Bride Collector's Edition
Grim Tales: The Legacy Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 35 yorum

12 Temmuz 2012 18:48

bildik güzel grim tales serisi.guide var hint var çocuğun odasındaki kuklayı aldıktan sonra zıplamalı haritamız var,harita yetmiyor her bölümdeki görevi de detayıyla yazıyor. grafikler vs süper ama bu kadar kolaylaştırılmış olması sıkacak sanırım.

12 Temmuz 2012 19:44

aman yalappimm....

12 Temmuz 2012 20:30

ay süper sevdiğimiz tarzdan gelmiş gene :_D
ya bide ben bunun diğerlerini oynadım mı acaba off ya hatırlamıyorum sankim oynamış kibiyim ama bir yandan da acaba oynadım mı diyorum

13 Temmuz 2012 01:12

ne gadan da güzel ne gadan da tatlııı peh peh pehhh ( işler güçler seyreden sis )

13 Temmuz 2012 08:39

hahahaha o gadan güzel valla :D bildiğimiz grim tales, herşey pek güzel ve atraksiyonlu, teşklerrr sis :)))

13 Temmuz 2012 12:24

valla meraklı yemiycem içmiycem site kapısında nöbet tutcam, gelen ilk oyunu fiber hızda indirip sömürme olsun olmasın aynı hızda oynayıp bitireceğim :-D
kardeşim ben daha 2. partı anca indirmeye uğraşıyorum sen oyunu bitirmişsin gibi

13 Temmuz 2012 17:29

allam yaa..sitecek asla bıkmayacaz posta kutusunun kilitini bulmaktan yada giriş kapısından şöle bi içesine girmekten!
oyun süper olduğundan dolayı skip bile yapmıyorum aradaki ekşınları :))
bu arada kapıya takılan zımbırtıyı ben inventorynin resmi sanıp 8 saat içeri girmeye çalıştımya kutlarım kendimi :D

14 Temmuz 2012 21:21

oyyyy ne uzun bir oyunmuş bu ! hikaye içinde hikaye,oda içinde oda,gez gez bitmedi...amannn pek güzelmiş :)

15 Temmuz 2012 01:07

gaz bidonu ve huni elimde doldurmak için dolaşıp duruyom acep nerde dolacak lütfennnn

15 Temmuz 2012 01:15

ay tamaam tıpayı açmamışım açınca doldu

15 Temmuz 2012 01:15

gaz bidonu dolu zaten.elektrikli testereye tak huniyi gazı da boşalt

15 Temmuz 2012 09:57

Kesinlikle damakta tat bırakan bir oyundu.Oyunun başında mırıldayan kedi yavrusu cidden çok tatlıydı.Sanırım grim tales serisinin en masalsı bölümünü oynadık admin çok teşekkürler.Bu arada ben hemen yeni gelen shakespeare gidiyorum :)))

15 Temmuz 2012 13:55

ya bitmedi daha oyun desem hani şu an en sağlam oyun olduğundan bende yavaş oynuyorum ama acaip uzun bu oyun yafu...bu kaar madalyonu her halde başka hiç bir oyunda arayıp bulmamışızdır üşenmemişler her kareye bir madalyon koymuşlar :-B
amma pek keyifli oyun aman sisciğim azcık uzun yapmış olsanda ellerin dert görmesin pek güzel oyun olmuş :-D

15 Temmuz 2012 15:56

@sebnem ahahah elimin ayarı kaçmış işte birazcık oyunu yaparkene :D

15 Temmuz 2012 17:19

sakar karıya bak sen.tam herkesi kurtardık derken sen git ayağın toteme takılsın.cık cık cık. sakar olmayan npc ler istiyos oyunlarda :D

15 Temmuz 2012 19:30

çok sayın patronum; nps nedir diyenlere kısaca oyunun baş elemanıdır diyebilirmiyiz acaba ? yoksa -napacan- boşver in kısaltılmasımıdır bu :P

15 Temmuz 2012 21:20

@susevgili çekirge, sana her bi şeyi öğretebildim de bi bu pc oyunları kısaltmalarını öğretemedim :D
NPC= Non Player Character
yani örnek oyunumuzda olduğu gibi o totemi deviren sakar abla :D

15 Temmuz 2012 22:52

hocam;bilirsin ara sıra senin bilgini sınamak için bazı sorular sorarım,npc yi ben tee çocukluğumdan beri bilirim ki...bakalım dedim sende bilecekmisin...

imza:herşeyigözealançekirge

:D

17 Temmuz 2012 00:57

oyun gerçekten çok güzel mutlu sonla bitirdim derken .............bitmemesine sevindim yarın bonus adevam

18 Temmuz 2012 09:48

alahallah ya kimin ayağı toteme takılmış ben oynadım bitti. bende kimse toteme takılmad. acaba ora neresiyse ben uyuken mi geçmişim? neysm bence çok güzel bi oyundu teşekkürler ....

20 Temmuz 2012 02:56

@bozo la zor bela 3 totemi de bulduk koyduk sonra bölüm geçişinde o sakar kadın geldi ortadaki totemi devirdi ya ayakıylan. gerçi devirmese oyun bitecekti :D

9 Ağustos 2012 04:44

selam:)
kertenkeleli puzzle kısmını çözemedim:( yardım lütfen.. ipuçları kısmında da çözümü düzgün söylemiyor.. kısa br hatırlatma: böcek şeklnde yuvarlaklar var 3'er adet topluyorsunuz karşılıklı son hamlayi siz yapmalısınız... yapamadım:)
yardımmmmmm

9 Ağustos 2012 16:41

gypsy eğer oyunun içindeki guide yardımcı olmadıysa alttaki link oyunun full video çözümüdür.ordan bakabilirsiniz.

http://www.youtube.com/playlist?list=PLE5BD30A1C394ED8D

24 Ağustos 2012 23:35

önceki serileri varmış ama bundan başladım. güzeldi sevdim :)

10 Eylül 2012 01:18

arkadaşlar kılıçları kutuya koydum ama topu alamıyorum oyunda bug mı var acaba

10 Eylül 2012 10:31

sevgili admin oyunun başındayım kaldım ilerleyemiyorum topun parlamasını görüyorum ama alamıyorum lütfen yardım

10 Eylül 2012 14:34

sesimi duyan yokmu.....oyunu silip başka bir linkten yüklüyorum bu çare olurmu acaba

10 Eylül 2012 14:59

belis oyunda bigfish forumları dahil hiç bir forumda bug olduğu söylenmedi.burada da çoğu kiş sorunsuzca oynadı.başka linkten indirsen de aynı dosya inecek. oyunda sorun olduğu zaman sdandart bir sıralama öneriyorum
1-aynı oyunda yeni profil açıp deneyin
2-işe yaramamışsa oyunu silin ve ilk dwnld ettiğiniz dosyadan pc içinde başka bir dizine oyunu kurup deneyin
3-işe yaramamışsa oyunu ve kurulum dosyasını silin.cccleaner veya glary türü bir temizlik programı çalıştırın.oyunu tekrar dwnld edip kurun
4-yine işe yaramamışsa kader deyip başka oyuna geçin.

Adsız
10 Aralık 2012 17:53

ben indiremiyorum lütfen yardım edin bu linkiteki programı yükleyipte mi indircem napcam yardıım ediiin

Adsız
10 Aralık 2012 17:55

ücretsiz indirmek mümkünmü

10 Aralık 2012 18:14

adsız alttaki linkten yardım alabilirsiniz. tüm linklerden ücretsiz üye olarak veya ücretsiz üye olmadan indirme imkanı vardır.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

Adsız
10 Aralık 2012 18:21

ÜYE OLAüye olamıyorum ki sizin üyeliğiniz varsa ordan indirsem olmazmı

Adsız
10 Aralık 2012 18:24

yardıım edin bana ya lütfen adnız flan ney bizzat konuşup yardım etsenizz

Adsız
10 Aralık 2012 18:48

nereye üye olucam bi yardım et ya

10 Aralık 2012 19:30

adsız üyelik şart değil.en üstteki linke tıklayın.açılan sayfada sıradan indirme kısmına tıklayın ve devamında ekran yönergelerini takip edin.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template