Grim Facade 2: Sinister Obsession Collectors Edition



In Grim Facade: Sinister Obsession, you have been summoned to a lush vineyard by the maid of a wealthy family. When you arrive, the frightened girl hands you a mysterious diary that reveals the murders of three women – but who is the murderer? Signs point to a member of the Conti family, yet Signor Conti and his sons are away… As you delve deeper into your investigation, you realize that all is not as it seems on this rural Italian estate. Can you uncover the truth before you become the next page in the killer’s diary?537 MB

System requirements:

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0 or higher

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
indirmek için tıklayın-click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ

Grim Facade: Mystery of Venice Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 24 yorum

4 Temmuz 2012 17:23

mersi şekocumm :) iniyorrrrrr......

4 Temmuz 2012 17:41

yuppi hemen indiriliyor :D teşkler sisss :D

4 Temmuz 2012 18:48

Efenim grafikler gayet güzel, ekşınlı hoslar mevcut , herşey güzel, ben oldukça beğendim :)

4 Temmuz 2012 19:04

bendeeee...korkuluk süperdi :)))

4 Temmuz 2012 22:30

oyyy o pisi yavrusu ne öyle :DDD
hani yangın hortumuyla kapıyı açtıktan sonraki.

4 Temmuz 2012 23:12

ya fenasınız valla kızlar gene oyunu inirip benden önce başladınız ben daha indiremedim hem hani sömürmeyecektik oyunları yafu

5 Temmuz 2012 00:04

şebnemcim bu sitede meraklı ve su varken bizim ne haddimize onlardan önce oyuna başlamak :)))

5 Temmuz 2012 08:40

şebnemcim, siscim saygılarrr hehehehe :DDD sisss pisi pek güzel yahuu, tüylerini taradık pek de mutlu oldu :DDD

5 Temmuz 2012 23:37

haklısın valla sis ne diyeyim ben halen daha oyunu indirmeye uğraşıyorum kronik oldu bende artık her oyun indirme girişimimde nedensiz olarak mutlaka 3-4 denemede hata verip bağlantım kopuyor sonrada 50-60 dak iniyor oyun

6 Temmuz 2012 00:48

sis ben şimdide oyun indirirken "mozilla çökme raporu" alıyorum neden olur bu ya daha önce hiç olmuyordu son 2 gündür bu oyunu rapidden indirmeye başladığımda %50 sine gelmesine yakın ekrana "mozilla çökme" diye bir pencere açılıyor ve indirme bağlantımı da yok ediyor :S

6 Temmuz 2012 01:31

şebnem bi süre chatteyim.bi online olsana hala burdaysan.olmadı bak şu linki oku belki sebebi budur.bu aralar tüm mozilla çökme sorunları arkasında bu var çünkü.

http://kitap-evi.blogspot.com/2012/06/blogger-destek-5.html

6 Temmuz 2012 10:20

Sevgili Sis,ben de seni "chat"te yakalasam da maruzatımı anlatsam diyordum ama çekiniyordum da,sağolasın 2 yıldır bir sürü pc sorunumu sayende çözdüm.Şu Doping.adsl yüzünden kompüteri balkondan atasım var zaten bir de ekstra sorunlar insanda doğaya dönme isteği uyandırıyor.Şebnem'in sorunu bende de vardı ve hemen çözüldü sayende,usanmadan herkesin derdine derman olmaya çalıştığın için çok teşekkürler.En büyük admin bizim admin.

6 Temmuz 2012 12:10

Aynen katılıyorum, en büyük admin bizim admin...Oyuna gelince, bitirdim, pek pek güzeldi, sindire sindire oynadım, herkeşlere tavsiye ederim efenim :)

6 Temmuz 2012 12:48

çok yardım severdik canım bu oyunda :) kedi,köpek kuş artık kim varsa yardım ettik!oyun muhteşemdi,ne hos lar sıktı,ne puzzler..sıkılmadan ve zorlanmadan büyük keyifle oynadım ben.sise çok teşekkürler bize böyle bir oyun yaptığı için :D

6 Temmuz 2012 16:25

:)))))

6 Temmuz 2012 19:07

sis verdiğin linki okudum sağol canım ama bahsi geçen işlemi yapmadan sana tekrardan sormak istedim ben normal XP kullanıcısıyım sen orada özellikle belirtmişsin win 7 ve vista diye...şimdi bende aynı işlemi yapayım mı?
ve ayrıca eğer yalnış kalmadıysa aklımda sanırım benim pc yaklaşık 2 hafta önce falan bir adobe güncelemesi yaptı ve maalesef banada onaylattı :S

6 Temmuz 2012 20:07

şebnem adobe u bir düşük sürümde kullanman zarar etmez. bence dene yazıda yazdıklarımı. eğer sorun çözülürse tamam.yok sorun devam ederse onu güncellersin tekrar zor bi iş değil. ama bağlantı kesilmelerin devam ederse bence servis sağlayıcın ttnet mi başka firma mı onlarla bir görüş.aklımda yanlış kalmadıysa senin uzunca bir süre internet sorunun oldu bakım fln yapılıyor diye yazmıştın bi ara. ve bu sorunun sonrasında başladı.

6 Temmuz 2012 20:27

evet bizim buraları yine bu süperonline davasına köstebek gibi kazdılar sanırım onunda etkisi var çünkü bu sorunu 1 haftadır yaşıyorum ve kazılarda 1 hafta önce başladı ama ben bu oyunu chrome den indirdim kafama tüküreyim neden mozilla diye direttiysem chrome den 1-1,5 saate indi valla :)
şimdi bir heves oyunu açıp başlayacağım arkadaşlar gerçi siz bitirdiniz ama napalım sağlık olsun

8 Temmuz 2012 22:41

ay oyun çok güzeldi ya sindire sindire oynamaya çalıştım ama maalesef bitti :(
ben bayılıyorum bu tarz özellikle de hos sahneleri bu kadar güzel olan sıkılmadan ilerlenen oyunlara inşallah devamı gelir bunun

14 Temmuz 2012 11:28

bittuuuuuu küzeldi.

Adsız
13 Ağustos 2012 00:20

ındırıyorum ınsallah acılır demosunu ındırdım gecenlerde cok begendım.umarım bı sıkıntı olmaz.

Adsız
13 Ağustos 2012 00:54

arkadaslar ben becermıyorum ındrımeyı yardımcı olurmusunuz :(

13 Ağustos 2012 00:58

adsız alttaki linklerde gereken her bilgi var.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/01/rpidshareden-nasl-dosya-indirebilirim.html

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

24 Ağustos 2012 23:23

windows 8'de çalışmıyor :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template