Farm Mystery: The Horror of Orchardville



A dark shadow has fallen over the small village of Orchardville. For some time, the people tell of strange and mysterious events surrounding the junction of Orchard Farm. Ghostly light phenomena, spooky voices and pain-filled screams in the middle of the night - as if that were not enough, more people disappear in a mysterious way ... Something has arrived outside!Only if you can conquer your fear, you have a chance to unravel the mystery Orchardville.260 MB

Thanks to Lively & Leegt

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

17 Temmuz 2012 22:08

aman aman yeni oyun gelmiş meraklıda ortalarda görükmüyor hemen indirdim bakalım :-B

17 Temmuz 2012 23:04

SAAT 23 İTİBARİYLE LİNKLER DEĞİŞMİŞTİR. BU SAATTEN ÖNCE OYUNU İNDİRMİŞ OLANLAR EĞER OYUNDA PROFİL AÇIP İSİM YAZDIKTAN SONRA OYUN DONUYORSA SİLİN VE YENİ LİNKLERDEN TEKRAR İNDİRİN

17 Temmuz 2012 23:21

Sevgili Sis MystDiaryMissPages.rar bu oyunda aynısını yaptı. İndirdim.Rar lı ama açarken error veriyor...Bu arada emeğin için teşekkürler...

17 Temmuz 2012 23:28

meral rarı açarken error veriyor demişsiniz. o error içeriğini bilmeden bir şey diyemem.buraya yazın ne diyorsa.

18 Temmuz 2012 00:05

buna karar veremedim henüz.düz hidden değil ama tabii bi alex de değil.dursun hele oynayalım biraz.

18 Temmuz 2012 00:09

aman da amann...5 dakkada 2 oyunu yüklemek ve bakmak nasıl bişeymiş ayol..şurdan cool gözlüklerimi verin sonrada yorumuma geçeyim :p

18 Temmuz 2012 00:25

şimdi 10 üzerinden puanlarsam,grafiğe sanırım ( elim gitmiyor ama ) 1 veririm o derece yani !ama bazen bu tarz dandik grafikli ve guidesi olmayan oyunlar sıkı zorlayabilir de..biraz temkinle yaklaşıyor ve hepinize esenlikler diliyorum.

18 Temmuz 2012 01:14

ya ben oyunu 23 ten 1 saat önce indirmişim offf ya şimdi silip baştan mı indirmem gerek daha bakmadım hiç ama boşuna da riske girmeyeyyim kuzu kuzu baştan indireyim ya bu arada filefactory için onca dns ayarı falan yaptım ama amcamlar hep buzzy hep buzzy bu ne ya ila diyor ki premium member olda öyle gel :-s

18 Temmuz 2012 05:27

@sebnem mailini mail listimde bulamadım,daha doğrusu seninki mi emin olamadım.bana iletişimden bi mail adresini yollasana şebnem.

18 Temmuz 2012 09:01

Ben de 23 ten önce yükledimdi ama bende sorun olmadı valla :) grafikler dandik ama oynayalım bakalım, yine de emeklerine sağlık siscim, bizi oyunsuz bırakmıyosun:)

18 Temmuz 2012 09:29

eee efenim şimdi oyunda bol bol hos sahnesi var ve fazla bi ekşın da beklemeyin, hos sahnelerinde de atraksiyon yok, tek iyiliği rasgele takır takır tıklayarak kısa zamanda sahneyi geçebiliyorsunuz, valla artık siz bilirsiniz ne diyim, ister oynayın ister oynamayın :))

18 Temmuz 2012 09:54

Ahanda oyun 5 dk da bitti :DDDD

18 Temmuz 2012 21:36

oyunu şöyle bir bakayım diye açtım farkında olmadan nerdeyse son sahnesine gelmişim..
evet, oyun çok aksiyonlu değil grafikler kötü hos sahneleri yavan (ama nesneler sıkıntısız bulunuyor) puzzeleri idare eder skipsiz kolay çözülen cinsten yani fakat bence ilginç bir şekilde akıcı bir oyun farkında olmadan oyuna dalıp oynuyorsunuz indirmemiş olan arkadaşlara tavsiye ederim

24 Temmuz 2012 21:48

orta şekerli bir oyun e mbsına göre çok bişey beklememek lazım cimrilik yaptım biraz galiba :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template