Eternal Journey: New Atlantis Collector's Edition



Travel from the deepest trenches of the Atlantic Ocean to the awe-inspiring wonders of Mars as you solve the greatest archeological puzzle known to man: the origin of Atlantis. Through stunning production values and cunningly designed puzzles, Eternal Journey: New Atlantis will draw you into an experience unlike any other hidden object adventure. 594,31Mb


System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 645 MB

thanks to velocity & Lively

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

21 Temmuz 2012 10:53

bi kez indirdim açarken eror verdi, şimdi yeniden indiriyorum bakalım :(

Adsız
21 Temmuz 2012 15:57

Bu tarzda şimdiye dek oynadığım en keyifli oyunlardan biriydi. Puzzle'lar kasmıyordu, HOS'lar puzzle gibiydi, harita çok kullanışlıydı vs. Hint kullanmaya gerek duymadım hiç. Ayrıca ilk kez bu tarz bir oyunda cut-scene'leri hiç atlamadım ve film seyreder gibi seyrettim. Gerçekten çok keyifliydi...

Sis
21 Temmuz 2012 19:04

adsıza katılıyorum.gayet keyifli oyun.ama o zıplamalı harita olmasaymış dön dolaş helâk olurmuşuz.

21 Temmuz 2012 20:59

filefactorynin gazabına uğrayınca tam 5 saat rapidden indirmek için uğraşarak sonunda başardım ve milli oldum, oyun gayet keyifli arkadaşlar, diğer yorumlara aynen katılıyorum,teşkler sisss :))

21 Temmuz 2012 22:06

Hemen indiriyorum...Teşekkürler Sis cim...

21 Temmuz 2012 22:51

şebnem ve su maillerinize bakın.meraklı sen de bana iletişimden mail adresini bi atıver.

22 Temmuz 2012 16:51

oyyy nihayet başlayabildim bende...bu tarz hikayelerin ve grafiğin olduğu oyunlar beni ben sarmaz ama oyunun hakkını da yememek lazım !sanırım asansörlü oyunlar gibi çok git gel yapacağız.herkeze keyifle oynamalarını diliyor şekomada bu sefer farklı bir konseptte oyun yaptığı için teşekkür ediyorum.

23 Temmuz 2012 15:02

böyle bir hikayesi ve grafiği olan oyunda bile kedi vardıya seviyoruz efendim bu hog yapanları :)) ve map olmasa ben bu oyunu asla oynayamazmışım !

25 Temmuz 2012 14:06

ilk kez bir oyunu sesli oynadım,ciss takk çiss sesleri eşliğinde bitti :) çok emek vardı oyunda ama map yardımıyla ordan oraya zıpzıpladığımız için kolay geldi tabi..sis teşekkürler fena değildi valla kutlarım :D

31 Temmuz 2012 21:18

ya valla sinir oldum anacığım hangi kanaldan indirdiniz bu oyunu yafu rapid bile sapıtmış 5-6 saat falan sürer diyo :(

1 Ağustos 2012 09:17

şebnem filefactory'den indirsene, sağolsun Sisin sayesinde çabucak iniyor :)

1 Ağustos 2012 11:59

yok meraklı bendeki kodları kabul etmedi filefactory hatalı veya yanlış giriş yaptınız diyip duruyor ay sinir oldum ya oyun inmiyor resmen :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template