Echoes of the Past The Revenge of the Witch Collectors Edition



Save the kingdom of Orion in Echoes of the Past: The Revenge of the Witch! Once again black powers have seized the land and this time the witch is more determined than ever to take her revenge on you. The entire city is gripped by fear and it's up to you to save them, and yourself. Exorcize the evil and defeat the witch once and for all!649.87 MB


System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 800 Mhz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 660 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA

İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2


OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERISI

Echoes of the Past: Royal House of Stone
Echoes Of The Past: The Castle Of Shadows Collector's Edition
Echoes of the Past The Citadels of Time Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

19 Temmuz 2012 15:18

inventoryyi yukarı koyup niye ezber bozuyosunuz kardişimmmmm :D

19 Temmuz 2012 19:33

ayy evet yaaa...ülen diyorum ben bıçak almamışmıydım nerde buuu :)))
hocam;sanırım biraz değişiklik olsun diye bu sefer tepeye koydunuz inv.mizi olsun ellerinize sağlık.

19 Temmuz 2012 21:49

aşkolun yani bi denize gidelim dedik hemen başlamışınız, durun yahu inmek üzere yettim :D

19 Temmuz 2012 21:52

aman aman echos gelmiş hoş gelmiş ellerine kollarına sağlık siscüm :-D
hemen indirip bir afiyetle başlayayım oyuna bakem...bu arada meraklı yok mu???
nasıl kaçırdı o bunu?? ben açarken hani bekliyordum meraklı ;başladım bitirmek üzereyim oyun çok süper falan diye yazmıştır diyordum :)

20 Temmuz 2012 14:36

Çok güzel oyun ama inventory gıcık etti valla, hep aşağıda aranıp duruyorum :D sağolasın siscimm ,zaten nezle oldum, her tarafım dökülüyor, can sıkıntısına birebir geldi yani...

20 Temmuz 2012 21:20

ama ben her kutunun madalyonu bulunduğunda çıkan aynı kristalimsi puzzle'dan sıkıldım !nerde bu grims deki yaratıcılık nerdeee?
(yinede severek oynuyoruz efendim )

20 Temmuz 2012 21:46

bence şansımızı zorluyoıruz kızlar valla az kaldı bi konuda daha söylenirsek sis kızacak bize...ama valla arada bende bir adet kaynatayım bari " Royal detectiv lord of the statues " le kıyalayınca bu pek bir sönük kaldı ama kesinlikle severek oynuyoruz :-B

25 Temmuz 2012 14:11

aynen su'cuğum sana katılıyom. bide dakka başı pc mi kapadı durdu. bonusu yarım bıraktım silmek zorunda kaldım.

26 Temmuz 2012 17:02

acaba mümkünse - Echoes of the Past: Royal House of Stone- linkini yenileyebilirmisiniz? tşk.ler.

Adsız
27 Temmuz 2012 19:13

oyun güzel fakat kayıt olmuyo oynadıktan sonra tekrar oyunu açıyom kaldığım yrde değilim başa dnmüş

Sis
27 Temmuz 2012 19:25

adsız kendinize yeni bir profil yaratıp o profille oynamanız gerek.

Adsız
28 Temmuz 2012 17:35

oyun profilime yazarım zaten mutlaka sis

11 Ağustos 2012 15:09

oyna oyna bitmedi uzun ve güzel oyun ama aynı puzzler aynı puzzlelar ekstrada sıktı biraz

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template