The Chronicles of Shakespeare - A Midsummer Night's Dream



Experience one of the Bard's most beloved tales in The Chronicles of Shakespeare - A Midsummer Night's Dream, a wonderful point-and-click journey.One of Shakespeare's magnificent plays, here's your chance to experience it as never before. Live the lighthearted antics of the events surrounding the marriage between Theseus, Duke of Athens, and Hippolyta, Queen of the Amazons. These include the adventures of four the young Athenians and the six amateur actors of the play within the play.Journey along with the young Shakespeare and see the antics play out in this fun adventure. Explore all of the fantastic locations made famous by his work. Solve a host of dazzling puzzles and mini-games. Come face-to-face with all of the astonishing characters created for this beloved play.549,51Mb

Thanks to Velocity and D'ARTAGNAN and Lively
System Requirement:
OS:Windows 7/Vista/XP
Processor: Pentium 4 2.0 GHz
DirectX 9.0c
memory:2048 MB RAM
Free hard drive space: 580 MB

KURULUM DİREKTİFLER-INSTALLATION NOTES

1-İLK LİNKTEN OYUNUN KURULUM EXESİNİ İNDİRİN
2-OYUN ZATEN OTOMATİK OLARAK DOWNLOAD BİTTİĞİNDE KURULACAKTIR.TRİAL MODDA AÇIN VE BİR KAÇ DAKİKA OYNAYIN
3-CRACK LİNKİNDEN OYUNUN CRACKİNİ İNDİRİN.VE OYUNUN MASA ÜSTÜNDEKİ KISAYOLUNA SAĞ KLİCK YAPIP ÖZELLİKLER-DOSYA KONUMUNU AÇ DİYEREK KURULU OLDUĞU DİZİNİ BULUN
-CRACK KLASÖRÜ İÇİNDEN ÇIKANI O KLASÖR İÇİNE YAPIŞTIRIN.MUTLAKA SİZE BU DOSYA VAR DEĞİŞTİREYİMMİ DİYE SORMASI GEREK.DEĞİŞTİR SEÇENEĞİNİ SEÇİN
-OYUNU TEKRAR AÇIN.FULL MODDA ÇALIŞACAKTIR

1-DOWNLOAD THE GAME EXE FROM FİRST LINK
2-DOWNLOAD THE GAME BY RUNNİNG DOWNLOADER AND RUN THE GAME IN TRİAL MOD FOR A FEW MINUTES
3-CLOSE THE GAME AND DOWNLOAD CRACK FROM CRACK LİNK
4-BY RİGHT MOUSE CLİCK ON GAME ICON FIND THE INSTALLATION FOLDER FOR GAME. UNRAR THE CONTENT OF CRACK RAR IN TO THIS FOLDER.IT MUST ASK YOU TO CHANGE OR NOT FOR FİLE.SAY CHANGE.
5-RUN THE GAME AND IT WILL WORK IN FULL MODE.

OYUNUN EXESİNİ İNDİRECEĞİNİZ LİNK-DOWNLOAD LINK
İndirmek için tıklayınız-Click to download
CRACK LINKI
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
The Chronicles of Shakespeare Romeo and Juliet
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

15 Temmuz 2012 02:39

1 saati aşan süre oynadım.kuruluma dikkat ederseniz mutlaka sorunsuz açılacaktır.yalnız söyliyim serinin önceki oyunu gibi düz hos hiç olmayan ama zorlayıcı bir oyun bu.çok süper grafikler de yok açıkçası.guide walkthrough falan hiç bi şey yok

15 Temmuz 2012 10:48

SİS'in dediği gibi hos olmayan bir oyun oyunu yüklemeden geçmeyim dedim ama bir şey anlamadım 30 dakika oynadım verdiği nesneleri buluyorsun sonra başka bir sahneye geçiyor zor demiyeceğim ama saçma bir oyun benim için

15 Temmuz 2012 11:35

Oyun orijinal evet, amaç ne pek anlamasam da vakit geçirtiyor, en azından dümdüz hos sahneleri yok, sıkmıyor insanı, grafikler pek süper olmasa da oyneybıl bence :D ha bu arada yemeyip içmeyip oyunu benden önce indirip oynıyıp bitiricek arkidişlerime baki selamlarrr :PPP Veee teşkler sissss...

15 Temmuz 2012 12:22

bak sen bizim meraklı gene fırsattan istifade oyunu yüklemiş ha bide başlamış ama sana ufak bir süprizimiz var su yla birlikte biz bunu oynadık bititrdik bile :-P

15 Temmuz 2012 16:24

aaa meraklı daha yenimi indirmiş ? biz şebnemle oynadık evet fena değildi ;)

15 Temmuz 2012 16:28

( bu arada ben bu talimatlı oyunu indirip indirmemek arasında bir git birde gel yaşamaktayım)

15 Temmuz 2012 16:48

şekom ilkinin yorumlarını oku.anında belli bi yönde karar vereceksin eminim. oyunu sırf deneyeyim de sürpriz olmasın diye 1 saat oynadım ama eziyet gibimdi valla.

15 Temmuz 2012 19:31

anlaşılmıştır !

16 Temmuz 2012 01:35

valla bende onca talimatı görünce direk ilk bölüm yorumlarına bakmıştım su ve orada daphne sormuş sise : oyunu indirmeye değer mi ? diye sis olumsuz cevap vermeş benim için indirmemek adına yeterli bir nedendi :-D

16 Temmuz 2012 09:44

şimdi bu oyun oynansın mı oynanmasın mı diyenlere ... Bence kuruno kadarda kötü değil bikere kolay oynanmıyor ve değişik. altta ne istiyosa sölüyo sizde sizdaltta yuvarlak içindeki nesleri ordan burdan bulup görev yerlerine götürecek ve görevleri yaptır, yaptıra oyunu sürdüreceksiniz. Şahsen ben sıkılmam herşey elinin altında olan oyunlardan daha zevkli bence. oyunsuz kalınca oynanmak üzere devam ediyorum.

16 Temmuz 2012 13:15

şükür benle hemfikir birini buldum :D bozo tamamen katılıyorum, bu oyun yokluğunda hele :D dediğin gibi hep aynı tarz oyunlar da bazen bayıyor, çeşitlilik iyidir anacım diyorum ve ben halen oynamaya devam ediyorum...

16 Temmuz 2012 14:39

Şimdi efenim Sis olsun,Su ve Bozo olsun,Şebnem olsun hepsi saygıdeğer oyuncular,Meraklı deseniz siteye bir girdi pir girdi maşallah.Bu değerli şahıslar fikir birliğine varamamışlar,o zaman ne yapıla,Doping.adsl hızıyla da olsa oyun indirile.Bu arada Meraklı,hızın 16 falan mı acep,hangi İSS'yi kullanmaktasın?Kıskanıyorsam namerdim .. derdim de çarpılmaktan korkarım.

16 Temmuz 2012 16:03

hızım 8 kozet cnm :D superonline abonesiyim, yaışmacı akidişlere başarılaaarrr dilerimmm....:DDD

18 Temmuz 2012 09:55

kozet biz sis, su ve ben yani; genelde hemfikirizdir de bazen birimiz cinslik yaparız. mesela üçümüzde oda oyunlarına aşırı düşkünken ilk sıkılıp bu şahısları hidden oyunlarla aldatan ben oldum. ama bu sis var ya yaptın mı herşeyin iyisini yapıyım der oda oyunlarında kendi bloğunu kurar. pat bi bakmışın hiddeni de kurmuş. kabul edelimki hem günlük işleri hemde herkesin zevkine hitap eden oyunları bulup pişirip önümüze koymak epey yorucu olduğundan sis'in özel olarak oyunlardan sıkılma hakkı çok.
eee su canımcığım da aynı durumda oda çalışıyo hem ev sormluluğu bide oyunlar. bu durumda ben emekli bi vatandaş olarak onlardan az sıkılıyorum bazı oyunlarda.he he ay durduk yerde niye yazdım ki şimdi ben bunları neyse terapi sayın geçin...

18 Temmuz 2012 10:35

Ben oynayıp bitirdim efenim, çok aman aman olmasa da idare ederdi yani :D

20 Temmuz 2012 02:54

@bozo bozommm kıymetlimmmm. la niye bu kadar az gözüktürüyosun kendini?hala okey mi takılıyon bacım:D

özledikk

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template