Rite of Passage: The Perfect Show Collectors Edition



Solve the Mystery of Everlake in Rite of Passage: The Perfect Show! You are a teacher in Everlake, a small town recently struck by a series of unexplained child abductions. When your student goes missing, it is up to you to take up the role of a detective and save the children. On your quest you will uncover secrets, solve challenging problems and encounter enigmatic characters with unclear motives. In the town of Everlake nothing is at it seems, as the story of crime, mystery and supernatural events unfolds before your eyes. At the center of it all stands the old puppet theater and its elusive patron. The Perfect Show is coming.568.64 MB


System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.1
Hard Drive: 586 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

7 Haziran 2012 17:15

Ha ha,rapidgator coşmuş,captcha "hard and fast".

7 Haziran 2012 17:56

Olleyyyy....

Adsız
7 Haziran 2012 19:05

neyse tatilden döndüler

7 Haziran 2012 19:25

@Adsız

Cinsmisiniz siz kardeşim? Oyun var da biz mi koymuyoruz siteye?yeni çıkan oyun ekleniyor işte.

7 Haziran 2012 20:51

@Sis
relaks relaks, anlatamazsın cancazım, hiç kendini boşa üzme, yorma derim ben...

7 Haziran 2012 23:30

sisciğim hazıra konmak hep kolaydır ya ondan oluyor böyle...son dönem oyunların kısıtlı çıkmasını geçtim bunca yasaklanmalara rağmen yinede bizi oyunsuz bırakmamak adına site site gezip bizlere bu oyunları yükleyen,sunan sevgili sitemiz yöneticilerine çok teşekkür ederiz ellerinize emeklerinize sağlık...

8 Haziran 2012 16:49

Aynen katılıyorum şebnemcim...Bu arada ben oyunu indirdim ve bitirdim bilem :D güzeldi sevdiğimiz türdendi, tavsiye ederim, iyi oyunlar ve tekrar teşkler sisss....

10 Haziran 2012 18:09

yess oynadık bitti.pek güzeldi.

16 Haziran 2012 09:00

güzeldi ben sevdim. hiç sıkılmadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template