Mystery Series A Vampire Tale



Step into a dark and mysterious universe and take on the role of innocent young Caroline, trying to solve her father’s mysterious disappearance. Travel from sunny cities to cold ancient ruins and discover a world you never thought existed! When Caroline decides to leave for Transylvania in search of her missing father she finds a hidden and dangerous realm but also unexpected help, when, by mistake, she unlocks the prison of an ancient vampire!A Vampire Tale – Immerse yourself in a secret ancient society and find out about the vampire clan wars that have waged on for millennia through “A Vampire Tale”, a truly innovative and captivating hidden object game!178.55 MB

System Requirements:

Windows XP/Vista/7,
CPU 1200 MHz,
560 MB free disc space,
512 MB RAM,
64 MB Graphics Card (3D accelerated video card recommended),
Sound card,
DirectX v9.0 or better,
Internet Explorer v.5.0 or better

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 3 yorum

16 Haziran 2012 00:19

bu oyunaa neden kimse bakmamış acaba çok şüpheli geldi bana :-S
neyse ben indireyim bakalım nasılmış

16 Haziran 2012 08:50

Şebnemcim daha şimcik gördüm veee hemenn indira gandi yapmaya başladım cnm :D

16 Haziran 2012 09:52

Arkadaşlar indirdim ve sadece ve sadece sizler için(!!!!!) (kendim için oyun istiyorsam namerdim :P) denedim veee gördüm kiii son derece düz efenim, ben portakal orda kal deyip rafa kaldırdım , gerisi de artık sizin tercihiniz :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template