Jane Austen: Pride and Prejudice



Beautiful scenery, elegant clothes, chamber atmosphere of high society among the legendary heroes of the novel of the XVIII century - based on the classic bestseller, Pride and Prejudice by Jane Austen. The arrival of Mr. Bingley in the Nezerfild Park did not go unnoticed, because a rich lord has made an illustrious party for one of the seven daughters of Bennett. Elizabeth Bennet is trying to arrange the happiness of his dear younger sister Jane. However, her own peace of mind disturbed happening.190,67Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

3 Haziran 2012 18:40

görüntüye aldanmamak lazım sankim biraz düzümsü gibi ama bir cesaret indirip bakcam bakalım nasılmış

3 Haziran 2012 19:49

indirmesi kolay ama bu oyun öyle sürekleyici bir oyun değil benim için 7-8 yaş gurubu oynayabilir
bu oyunu ama bende çöpe gider.

3 Haziran 2012 21:45

grafikler basit ama kötü değil (yani gözlerimiz açısından) alıştığımız HOG lar gibi olmasada bana sevimli geldi oyun düz hidden değil yani sadece listeden eşya arayıp durmuyorsunuz belli bir konuya göre (bahsi geçen aşk ve gurur filminin konusu zaten) nesnelerin verilmiş parçalarını bulup tamamlıyorsunuz ve bazı neneleri yerine yerleştirdiğinizde HOS sahnesi açılıyor bence oyunsuz bir dönemde oyalayacak bir oyun ...ben fon müziğinide sevdim ayrıca
Meraklıcım duydun inşallah rahat rahat indir oyna :-p

3 Haziran 2012 22:33

güzeller çıtayı öyle bir yükselttiniz ki:) bu ara oyunlarımızın bir yapımcıdan olanında beta tester olarak çalışıyorum.habire de ona guk buna gak dememden ötürü tester hayatım kısa sürebilir :D

gerçi en son oda oyunlarında beta tester oldum sonrasına oda oyunu sitemi kapadım. bu iş hobi-eğlence kalmalı arkadaş.

3 Haziran 2012 23:31

Ay ben takıldım yine :( bahçeye çıktım kuşu yakalayamadım, kafes vardı elimde ve içinde buğday koymuştum, o da birden yok oldu , burda bişey yok başka yere bak diyor ve yatak odasına dönüyorum orada da aynı şeyi diyor ama gidecek başka yer yok ki :(( ühühühüühü

Adsız
4 Haziran 2012 00:25

stuck at the fountain hos scene it wont let me pick up the hook.any help??

4 Haziran 2012 19:05

Anacım siz siz olun çok itinalı ve yavaş oynayın, bi noktayı atladınız mı takılıyosunuz, ilk sefer adsızın da takıldığı havuz hosunda ben de kancayı alamamıştım, tekrar yeni profille başladım ve tutorial kabul etmedim kendim geçtim, 2. takılma bahçede kuş kafesi sahnesinde oldu onu da mecburen yeniden profil alıp geçmek zorunda kaldım, baştan oynadım yani, aman dikkattt...

su
4 Haziran 2012 19:16

e meraklı bende bişey sandım ha oyunu :))) dediin yerleri sorunsuz geçtim senin pc takılmış heralde.ama bencede bu kadar dandik grafiğe bu kadar oyalar insanı yani..demekkiii neymiş? surete bakıp aldanmayacaksın,içine bakacaksın :p

4 Haziran 2012 21:50

demiştim size işte oyun grafik açısından kötü ama pek sevimli diye gerçektende acaip oyalıyor insanı :) yalnız ilginç ben gerçi az oynayıp bırakmıştım (sonra oyunsuz kalmamyayım diye), ama o bahsettiğin yerleri sorunuz geçtim meraklı şimdilik takılma olmadı bende...

5 Haziran 2012 10:01

Ay kitabını ve filmini sevdiğim için öyle böyle oynayıp bitirdim valla, çok aman aman değil ama oyalıyor işte :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template