Fierce Tales The Dogs Heart Collectors Edition



The citizens of Houndspoint have always loved and trusted their canine companions, but a recent wave of coordinated attacks by a pack of strange dogs has thrown the snowy mountain town into a state of fear. After your beloved dog, Pippa, is kidnapped by the creatures, you vow to discover the cause of the sudden attacks and figure out who, or what, is behind it all. Explore beautiful hidden object scenes and mysterious locations to uncover the truth in Fierce Tales: The Dog’s Heart Collector's Edition!1.45 GB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 1526 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

28 Haziran 2012 18:16

gayet de güzel oyun. nesneler kocaman kolay bulunur, hos sahnelerinde atraksiyon çok olmasa da var. hint hızlı doluyor, guide var.
bi de o ne sevimli kuçuydu pippa. yemek verdikten sonrasına dikkat hele kapıdan o totoşunu sığdırmasına bittim.

28 Haziran 2012 18:49

ayyyy....çok güzeelll....ellerinize sağlııkkk....

28 Haziran 2012 18:57

yippiiii haritadan zıplamalıymış bu oyun :D

28 Haziran 2012 19:02

Ay ayy şimdi indi başladım, grafikler pek pek güzeeel yahuuu, ve sis senin totoşlu pippa da pek şekeeerrr :DD bayıldım ben bu oyuna hemi de mapi de var,ayol bundan iyisi şamda kayısı zevkle oynanıyor efenimmm....Teşekkürler Siiissssss.......

29 Haziran 2012 13:23

durunnnnn....çekilinnnnn...başlıyorum :D

Adsız
29 Haziran 2012 15:30

bu oyun nasıl arkadaslar

29 Haziran 2012 17:07

Adsız yukarıda da paylaştığımız gibi gayet güzel bir oyun, tabii zevkler ve renkler farklıdır, bize göre çok güzel yani, rahat da oynanıyor, kasmıyor..

30 Haziran 2012 01:49

ay ben bu boyutta hiç indirmedim oyun bakalım bu akşam daha ilk partı indi yarında inşallah 2. partı indirip deniyeceğim hani öyle ballandıra ballandıra anlattınız ki pc açmazsa oyunu acaip üzülürüm ya

30 Haziran 2012 01:59

şebnem açar bence. ben işyerindeki celeron sistemli laptopta oynuyorum bunu.

30 Haziran 2012 23:13

1.part sorunuz indi ama 2. part her indirme girişimimde nedense 3-5 dak içinde hata verip kapanıyor :(
sorun ne olabilir acaba arkadaşlar rapidgator genelde böyle yapmazdı ama...

1 Temmuz 2012 00:58

şebnem ilk deneyeceklerin modem restlemek ve tarayıcı geçmişiyle çerez temizlemek.sorun sürerse DNS geçmişi temizlemek de gerekir.tümüyle tarayıcı ya da bağlantı sorunu bu.

Adsız
1 Temmuz 2012 10:56

merhaba..oyunu yükledim fakat kuramıyorum..100'lerce oyun kurdum ama bir yeri hatırlayamıyorum sanırım. Setup exe'yi çıkarmaya çalışıyorum. partları seçtiriyor. orada bir karışıklık var çözemedim.yardımcı olurmusunuz?

Sis
1 Temmuz 2012 13:15

adsız, tek link olanlardan indirdiyseniz zaten exe olarak inecek ve direkt kuracaksınız. partlı olan ikili linklerden indirdiyseniz 2 rar dosyasını tek bir dosya içine alıp herhangi bir tanesine sağ tıklayıp buraya çıkart deyin menüden.exe olarak açılacak zaten. alttaki linkten yardım alabilirsiniz.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

Adsız
1 Temmuz 2012 13:24

teşekkürler..ancak hem link olarak hem de partlı olarak yükledim. Ancak ikisinde de olmadı. dün gece birkaç defa değişik sitelerden yükledim. yükleme sırasında virüs programı uyar ı vermişti. birinde tamamlanamayan rar dosyası gibi birşey yazdı. son 2 linki deniyorum şimdi. gönderdiğiniz sayfayı da inceliycem. tekrar teşekkürler.

Adsız
1 Temmuz 2012 13:26

bir de sorun başka..27 tane rar dosyası var. 1. sini tıkladığımda Setup.exe açılıyor. Rardan çıkarmak istediğimde başka dosyalar istiyor. Gözat deyip seçiyorum 4.partta sorun oluyor

Adsız
1 Temmuz 2012 17:30

nihayet açıldı..son 2 li partları yükledim.onların içerikleri farklı çıktı..çok teşekkürler yardımlarınıza..

Adsız
1 Temmuz 2012 19:18

yorumları göremiyorummmm

1 Temmuz 2012 20:45

glary var bende sis onu falan çalıştırıp bu çerez falan sildirdim ama yok gene hata diyor DNS de sen bana chattan bi kere anlatmıştın ama aklımda kalmamış nasıl silinir hatırlayamadım :S

1 Temmuz 2012 22:13

1ci adsız yani oyunu açma sorunu olan. Başka sitelerdeki oyun dosyalarıyla ilgili yardımcı olamayız.

2ci adsız yani yorumları göremeyen. tarayıcı olarak internet explorer kullanıyorsunuz sanırım, sürümünü güncelleyin.

şebnem,

rapidgatorda sorun yok şimdi denedim dediğin partı indirmeyi. chrome veya mozilla ile de denermisin indirmeyi. eğer onlarla da sorun devam ederse internet bağlantında sorun olabilir.

2 Temmuz 2012 17:40

ok sis sağol ben zaten mozilla kullanıyorum onda sorun oluyordu akşam şimdi birde chrome ile indirmeye çalışayım bakalım inşallah bu sefer olur

2 Temmuz 2012 19:57

ay of sonunda valla stress yapa yapa az önce yeniden denedim indirmeyi ve rapidgatordan hızlı bir şekilde indi - hani sanki kaç gündür hata veren link bu değilmiş gibi 1 saate indi resmen-
şimdi rardan çıkarıp oynamaya başlıyacağım inşallah (malum diğer encore oyunu bende çalışmayınca oyunsuz kalmıştım) şimdi tek stresim benim laptopta bu oyun sorunsuz çalışırmı diye o konuda sana güveniyorum sis sen çalışır demiştin:)

2 Temmuz 2012 22:51

ay oyun sorunsuz açıldı oynamaya başladım bakalım ve oyun süper bu puppylere bayıldım

7 Ocak 2014 22:26

oynadım fena değil

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template