1 Moment of Time: Silentville



Uncover a mystery and save a town from a curse in 1 Moment of Time: Silentville! Once upon a time in the small, undistinguished town of Silentville people started disappearing - one by one. Even the visitors suddenly disappeared without a trace. Airplanes and birds, trains and pedestrians, drivers, tourists and even bicyclers - all of them have vanished! Will you be able to solve the mystery and release Silentville from its cursed non-existence?504.55 MB


System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.8 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.1
Hard Drive: 518 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

16 Haziran 2012 01:27

valla yaşadık bu hafta daha birini indirmeden diğer oyun geliyor saüolasın sisciğim ellerine sağlık :)

16 Haziran 2012 08:52

Oh oh valla doğru şebocum :D çifterr çifterrr :DD

16 Haziran 2012 10:10

arkadaşlar bir şey soracam oyun hakkında oyunu yükledim oyunu hatta oyunun ortalarına kadar gelmişimdir sonra pat diye oyun kapandı tekrar açmaya çalıştım açılmıyor bu neden olmuş olabilir

16 Haziran 2012 10:32

Güzel Paylaşımlarınız için size Teşekkür Ederim..

16 Haziran 2012 10:34

joker beta oyunlarda oluyor öyle birşey ama bu benim bildiğim final oyun, ben de oynamaktayım joker sen nerelerde kaldın? ona göre oraya gelince bakalım bende ne olacak?

16 Haziran 2012 10:43

kapıda bir tip var pascard istiyor ona pascard verdim büyük salona geldim parmak iziyle açılan kapı var oralardaki oyunları oynadım documenti aldım bıyıklı adama verdim oyun gitti sadece bunları hatırlıyorum ne kadar yardımcı olur bilemiyorum

16 Haziran 2012 11:06

joker benim oyun da hos sahnesini oynarken gitti ve daha da açılmadı, var demek ki bişeyler, yoksa final diye fake oyun mu koydu bu oyun yapanlar, Sis veya admin bilir, bekleyelim bakalım napalım :(

16 Haziran 2012 15:48

oyunda beta bug çıkmıştır. fix bekliyeceğiz

16 Haziran 2012 16:06

meraklıcım,
ölü lünk olan oyunlara koyduğun yorumları linkler yenilenince kaldırıyorum haberin olsun. yoksa takip edemiyorum yorumu bırakırsam.hepsi yenilendi

16 Haziran 2012 16:27

Oke sis,ellerine sağlık :)

16 Haziran 2012 18:35

LİNKLER YENİLENMİŞTİR. ESKİ OYUNU TÜM İZLERİYLE SİLİP YENİ LİNKLERDEN TEKRAR İNDİRİP KURMANIZ GEREKMEKTEDİR.

17 Haziran 2012 12:04

bu oyun vallahi çok güzel ama hep bende hatamı veriyor anlamadım buzdolabının üzerindeki magnetleri birleştirince runtime eror yazısı çıkıyor yine oyun kapanıyor çok denedim hep aynı yerde kapanıyor ne yapılmalı arkadaşlar çözüm nedir

17 Haziran 2012 15:47

JOOKER,magnetleri birleştirir birleştirmez (pırıltılar saçmaya başlayınca) sağ üstteki X'e bas,istasyondaki saatte de bug var,aynı şekilde saati ayarlayınca hemen X'e bas,bende işe yaradı.

17 Haziran 2012 18:58

Valla yeniden yüklediğim oyunda kaldığım yerden devam ettim ve bir sorun olmadı şimdiye kadar, merak ve heyecanla oynamaya devam :)

17 Haziran 2012 21:59

Kozet çok sağol sayende bitirebildim oyunu, evet arkadaşlar buzdolabındaki resmi tamamlar tamamlamaz direk köşedeki X'ten kapatınca ve tren istasyonundaki saati 16:05'e ayarlar ayarlamaz de aynını hemen yapınca buga yakalanmıyorsunuz, yoksa her iki sahnede de runtime error veriyor oyun orada takılıyor. Kozetin verdiği tüyo sayesinde geçtim ve bitti, buglı muglı ama oyun gayet güzeldi, teşekkürler Sis :)

17 Haziran 2012 23:27

Rica ederim Meraklı :)

21 Haziran 2012 14:35

ya ben bu oyunuda kurammadım bi sürü rar dosyası olan bi dosya çıkıyo
ama başka bişe yok içinde

21 Haziran 2012 15:51

@meleğimbakın bu oyuna konan tüm linklerden tek bir exe dosyası iniyor.pcnizde eksik program olabilir ya da oyun kurma bilginiz farklı.aşağıdaki linkleri okumanız yararlı olabilir.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

Adsız
22 Haziran 2012 11:21

Merhaba,
Bu oyunda saati 16:05 ayarladığımızda oyun donuyor ve kendi kendini kapatıyor. Şimdi oyunu silip başka bir linkten yükleyeceğim bakalım çözüm olacak mı. Bu sorunla karşılaşan var mı diye yorumlara bakmak istedim ama yorumlar görünmüyor. Neden?

22 Haziran 2012 17:19

adsız,kullandığınız tarayıcı IE dir sanırım.sürümünü güncelleyin.

22 Haziran 2012 19:04

Adsız biraz yukarıda sorunun çözümünü paylaşmıştım, aynı şey hepimizin başına geldi ve kozetin bulduğu çözümle geçtik oraları, sen de dene derim...

23 Haziran 2012 21:01

Oynadık bitti.azcık buggy olmasına rağmen error verdiği yerde oyundan çıkın,tekrar oyuna girin ve sağ üst çarpı olayını yapın oyun düzeliyor. Hint tıklayınca işimiz olan yere bizi uçuruvermesi pek hoşuma gitti. face sayfamızda oyunun final sahnesini görebilirsiniz.

13 Temmuz 2012 22:15

bende yeni bitirdim bu oyunu fena değil oyneybil bir oyun bana göre buggy de çok dert etmememk lazım zaten önce oynayanlar gereken çözümü yazmış o şekilde sorunsuz oynanıyor ha bide zaten buggy en son sahnede o aşamadan sonra oyun bitiyor

Adsız
19 Temmuz 2012 01:23

harikasınız tşklerr

Adsız
19 Temmuz 2012 07:06

bu oyunda belli bir yer geldi eror dedi

13 Eylül 2013 13:04

oyun güzel bence:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template