Top Secret Finders



Welcome to Top Secret Finders, the government created special division to investigate archives of extraordinary highly classified cases. Your first mission is to save a small town from a dangerous device. Use your Hidden Object skills to uncover the truth about a government conspiracy and stop the villain in his tracks! 342.42 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 351 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

19 Mayıs 2012 14:16

sevgili admin bu oyun bozuk ve çok ağır gidiyor düzeltme imkanınız varmı

19 Mayıs 2012 14:20

Bozuk ve ağır gitmekten kastınız nedir ?

19 Mayıs 2012 15:55

Valla ben oynadım, bitirdim de :P , bozuk bişey yok yani, teşekkürler sis :)

19 Mayıs 2012 19:21

abicim oynadın bitirdin de ,nedir düzmüdür,eğrimidir güzelmi sıkıcımı? tüm bunları yazma,sonra bitirdim de,kınıyorum seni meraklı hatta şu an kınadım bile :P :)

19 Mayıs 2012 19:43

Düz değil atraksiyon var. HOS sahnelerinde nesneler kolay bulunmalı. Guide yok ama walktruya da bakmadan ilerleniliyor.Sadece atmosfer biraz karanlık

19 Mayıs 2012 20:24

Sis aynen katılıyorum sana, düzle alakası yok, hoslar var epey ama güzeldi yani, su kınamadan sonra uzaklaştırma var ayol benim bildiğim :D çünküm sen beni daha önce de kınamıştın anacım :D

28 Mayıs 2012 13:01

oyun alıştığımız sürükleyici hiddenlerden indirmek isteyenlere tavsiye ederim walkı var ama bakmanıza gerek kalmadan sıkıntısız akıp giden bir oyun teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template