Tesla's Tower: The Wardenclyffe Mystery



Save the world from an expirement gone wrong in Tesla's Tower: The Wardenclyffe Mystery! Nikola Tesla – villain or victim? It’s the question everyone asks after what should have been his greatest invention drained the world of color. Tesla disappeared in the Ether that fateful day when his experiment went horribly wrong. Help him get back and bring the color back to your world! 447.23 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 451 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3


STRATEGY GUİDE

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

26 Mayıs 2012 17:42

az sonaaaa...

26 Mayıs 2012 17:59

bu kadar oyun oynadım,hiç böyle çirkin çizilen bir kedi görmemiştim ! neyse kınamamı yaptım oyuna gelince gayet güzel.

27 Mayıs 2012 11:00

Güzeldi güzel, her ne kadar kedimiz paçoz olsa da, bitirdim efenim, tavsiye edilir....

28 Mayıs 2012 12:42

valla pes size arkadaşlar ben daha oyunu indirmedim bile nasıl bitirdiniz siz hemen yafu :)
eh sonrada oyunsuz kaldık diye inlersiniz tabiii sömürmeyin demedik mi

28 Mayıs 2012 20:06

alemsiniz yafu valla sırf bu bahsi geçen çirkin kediyi merak ettiğimden (bunca kedi severin çirkin demesi hiç olası bir durum değil çünkü) acele acele bu oyun geçtim ve gördüm kedi gerçektende çirkin ama bu tür kedilerin hepsi böyle ki; ben orjinal bir tane gördüm - yani reel hayatta- hani görseniz bu oyundakini kesin tercih ederdiniz :-D

29 Mayıs 2012 02:31

ehehehu şebnemcim ben daha kurdum 5 dk oynadım kapayış o kapayış düşün. sömürgen bunlar :))

19 Haziran 2012 13:57

hayret ya herkes kediye takmış ama ben o kediyi fallada görmedim bile. siz kediyi bırakın o köpek neydi öle sanki yaratık. heyvan elektomanyetik dalgalarla muattap ola, ola feleğini şaşırmışta oyuna konu olmuş. neysem bu tales denen adam meğer edisonu projelerini çalmakla suçlayan adammış. ışınlanma üzerine çalışmaları varmış. yani adam elektürüğü bulmuş yetmemiş cisimleri ışınlıyarak yer değiştirmelerini sağlamaya çalışmış. bazı oyunlarda transportlar var ya heh ondan işte. halen oyunlarda konu oluyoda bi de gerçek hayatta olsa araba neyim derdimiz kalmaz.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template