Snark Busters: High Society



Investigate the dastardly deeds of a wealthy socialite and prove your fiancé is not a thief in Snark Busters: High Society! Love, envy and revenge join forces to make the hunt for the Snark more exciting than ever in this all-new hidden object adventure! The day after world famous photographer Elizabeth Hughes announces her engagement to a handsome gardener named Nicolas Fortright, the wealthy Duchess Daffington accuses the young man of stealing a precious family heirloom. With her beloved behind bars, Elizabeth sets off to learn the truth.
Solve riddles that reveal pieces of the larger puzzle; follow the trail of clues through mirrors and into the backward world, where the Snark remains as elusive as ever; and chat with charming ghosts, each of which has a quest for you to solve. Stylish steampunk visuals bring the world of the Snark to stunning life, while the professionally voiced characters deliver a spellbinding story of humor and suspense. Can you catch the Snark? You're closer than ever!

System requirements:
Windows XP, Vista or 7 /
1.4 GHz processor /
1024 MB RAM /
670 MB hard drive space /
DirectX 9.0 or later

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ
Snark Busters All Revved Up
Snark Busters Welcome to the Club
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

10 Mayıs 2012 19:49

Oyun bildiğimiz sevdiğimiz snark busters serisinden. guide yok, walk yok. başlandı keyifle oynanıyor

10 Mayıs 2012 21:15

aman süper ya en sevdiğim serinin devamı gelmiş hemen indireyim
sağol sisciğim yükleyen ellerin dert görmesin :)

10 Mayıs 2012 21:54

Aman da aman bu da benim oynamadığım ama sevdiğim türlerdenmiş, diğerlerini de hemen indireyim dermişim ama bi tanesinin linki çalışmıyor ne yazık ki :( welcome olanın linki ölmüş Sis.

10 Mayıs 2012 22:48

hay bin kunduz ya 510 mb si indi son 39 dk diyordu ki bağlantım koptu :(
şimdi 15 dak bekleyip yeniden indirmeye başlayacağım sanırım ben artık bu gece yeni oyun falan başlayamam

11 Mayıs 2012 15:37

bendemi sorun anlamadım. linki tıklıyorum şifre yazısını yazıyorum. submit diyorum. hayda sunucu bulunamadı dyo. delircem ya hepsinde aynı şey..

11 Mayıs 2012 15:38

bu yazıyı bile yaarken aynı şey oldu. sunucu bulunamadı yada sayfa yüklenirken hata diyo kırıcam nan ben bunu.

11 Mayıs 2012 16:34

bozom dediğin ya tarayıcı kaynaklı ki çerezlerini geçmişini fln bi temizlersen çözülebilir.ya da internet bağlantından.

sishyphos
11 Mayıs 2012 17:46

3cü fotoğrafı yerine astıktan sonra. küçük robotu falan hallettim.pamuk şekeri gibi bi şey yaptığımız ekranda metalli bir kapının son parçasını başka ekranda bulup yerine taktıktan sonra oyun çöküyor.3 kere denedim ama hep aynı.başka yaşayan var mı?

sishyphos
11 Mayıs 2012 18:08

sorun alttaki resimdeki ksıımda çıkıyor.
http://img853.imageshack.us/img853/621/adszxn.jpg

11 Mayıs 2012 19:38

sis,söylediğin yeri sorunsuz geçtim.hatta resmini verdiğin yerde önce o objeler konup sonra başka işlemler yapıp yine o yere geliniyor.emin olmak için o puzzle ile ilgili herşeyi tamamladım ve sorunsuz asansöre bindim.

11 Mayıs 2012 23:15

son resim olan bölümde,pusula olan ve etrafına 4 rakam gireceğimiz bir yer var.ip uçları verilmiş ama yinede takılırsanız diye yazıyorum.
üst sol-1
üst sağ-2
alt sol- 4
alt sağ-5

11 Mayıs 2012 23:33

evdeki laptopta aynı indirilen dosyadan oyunu kurdum ve sorunsuz bitirdim. demekki pc seçiyor bu oyun :D

11 Mayıs 2012 23:53

evet bende de bitti...5 resimden sonra oyunda bitecek sandım ama dvm etti ve önemli not:
sis ve su meraklıdan önce bir oyun bitirmiş oldu :D

12 Mayıs 2012 08:50

hehehe tebrikler kıslar, ben snarksın önceki bölümlerini oynamamış olduğum için baştan başladım, eh ancak 2.sini bitirebildim, arada da fabled oynadım, bonusunu bıraktım sonra tekrar dönücem :D oyunsuz kalmadım ya ben en çok ona sevindim, eskilerin de linklerini de hemen yenilediğin için sağolasın siscim :) bu bölüme de bugün başlıycam artık...

14 Mayıs 2012 19:34

bu oyun notebooka uyumlumudur

14 Mayıs 2012 23:27

çoğu oyunun grafik özellikleri notebook ekran kartları tarafından desteklenmemektedir. indirip denemeniz lazım. ya da oyun yazısındaki sistem özellikleri ile karşılaştırma yapın

14 Mayıs 2012 23:38

arkadaşlar yardim lutfen yatak odasinda kı kapıda kılıc korsan tabanca ve kuş var ama bır turlu şifreyı bulamıyorum

14 Mayıs 2012 23:49

@nurkan tosun
kapıya zoomla şifre paneli sağında ucu gözüken kağıtta yazıyor.
5 6
7 2
altı üstlü olacak şekilde

14 Mayıs 2012 23:53

arkadaşlar 3resimde gemide kı yatak odasnda ki kapini ustundeki kiliç kuş korsan ve tabanca olan şifreyıcözemıyorumnyarimeermisiniz

15 Mayıs 2012 00:43

nurkan tosun yazdım ya cevabını.hatta bir de oyun yazısına walktru linki ekledim.yorumları okuyun bence!

Adsız
17 Mayıs 2012 07:51

merhaba, ne burada yazan çözüm ne de walkthrought linki sorunu çözmedi...ne yaptıysam kasayı açamadım...zaten rakamlar değişken..yani her yeni oyuncuda değişiyor...imdatttt!!!

17 Mayıs 2012 20:03

5 6 7 2 şifreli kapı mantığını ne anlamadım şifre kombinasyonunu nasıl sağlıyoruz ilk defa bir oyuna yenildim:(

17 Mayıs 2012 21:31

şifreyle ilgili ip uçlarını oyunun daha önceki kısmında 2 ayrı yerde buluyorduk. şifra paneline zoomladığınızda gördüğünüz kağıda tıklarsanız kağıt tam ekran olacak ve çözüm ipucu yazıyor olacak. valla unuttum baştan da açmiim oyunu.

19 Mayıs 2012 12:02

bende takıldım orda 5672 yi kabul etmiyor

19 Mayıs 2012 15:24

bendeki şifrelerin lacivert olanda diyorki duetteki insan sayısı yapragı yazmıs 6 ateste dunyanın kaç tarafı öburkude üçgendeki melek sayısı yazıyorum 5672 yi ama nanay

25 Mayıs 2012 19:33

bende şifrede kaldım 5672 olmuyor. kağıtta ipucu 1 elin parmak sayısı, örümceğin ayakları kaç tane... cevaplar belli ama olmuyor.çözen varmı acep?

Adsız
26 Ekim 2012 19:55

bizim oynadığımız bölümde şifre şu çıktı 6 2 1 3

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template