Malice: Two Sisters



Help Victoria search for her missing sister, Emily, in Malice: Two Sisters. Emily's was last spotted at Urami Island, the boarding school that both sisters attended many years ago. The island is abandoned these days and people whisper that it is cursed as well. Explore deserted ruins, discover the shocking history of Urami Island and save Emily in this gripping Hidden Object Puzzle Adventure! 381.96 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 800 Mhz
RAM: 256 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 808 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

ama yaaa ama yaaa :( sınav zamanı bu bana yapılmazkiii daha secrets beni beklio :( ühü indireceğumm amma finalden sonraya saklıcam bu oyunu :D

5 Mayıs 2012 16:18

cadıcım ben indirdim, bismillah başlıyorum :D

5 Mayıs 2012 17:53

gerekli nesneleri toplayarak bir gemide başladık.düz hidden değil. çook süper grafik yok ama kötü de sayılmaz.
önemli not. oyun klasörü içinde openal installer var. eğer oyun çalışmazsa önce onu çalıştırın.

5 Mayıs 2012 21:24

amanın yeni oyun gelmiş bunun filmi yok muydu ?? yoksa ben mi yalnış hatırlıyorum acep???
neyse indirelim bakalım nasılmış...ooo meraklı indirmişte başlamış bile

6 Mayıs 2012 16:44

oyun ara ara kendiliğinden kapanıyor sizede böyle oluyormu oyunda ses de yok seslsrini ayarladım açılmadı

6 Mayıs 2012 20:56

aqlvin bende ilk açtığımda o sorun oldu sonra hemen oyun klasöründe olan "open all" diye bir logo vardı onu tıkladım kendiliğinden kuruldu ve oyuna şu an sorunsuz devam ediyorum seside yerine geldi

7 Mayıs 2012 09:23

valla bende hiç bi sorun olmadı, hemen başladım oynadım ve bitirdim, bonusu da yok tabi çabuk bitti :(

7 Mayıs 2012 16:28

Rapidgator favorim en hızlı ve sorunsuz oyun indirebildiğim tek link forever rapidgator :)

7 Mayıs 2012 21:04

valla oyunsuzlukta oyunlara laf söylemekte çok hoş olmuyor farkındayım ama bu oyundan hiç bir şey anlamadım ben..biz nerden gittik o adaya, kim kimi neden kaçırmış??? ha o son sahnede bulduğumuz kuklamı kardeşimiz mi??? kaçıran şahıs ne oldu biz o adada ı kaldık ... ay sinir olurum ben böyle konusunu anlamadan oynayınca

10 Mayıs 2012 09:52

evet grafik nane ama oyun güzeldi. konusuna gelince valla bende anlamadım. zaten artık anlamaya uğraşmıyorum.

18 Mayıs 2012 01:36

merhaba arkadaşlar
oyunda okula girdim girişin solundaki ve koridorun sonundaki kısımlara girdiğimde görüntü siyah beyaz film gibi ve nesneler seçilemez halde oyunu silip tekrar yükledim şimdi de okula girmeden önceki kasayı açamıyorum 70-35-55-20 girmekten gına geldi.. sorun ne olabilir?? (openall yüklü )

18 Mayıs 2012 01:58

magic,
anladığım kadarıyla oyunu ilk oynadığında görüntü siyah beyaz vs halde olmuş.bu genelde oyun çökmesini veya ekran kartının oyuna yetersiz kalmasını gösterir. tekrar yüklediğinde aynı görüntü sorunları olmadığı halde kasada takıldıysan eksik bir şey kalmıştır. oyun linklerinin hemen altındaki walkthrough linkinden neyin eksik olduğuna bakabilirsin.

18 Mayıs 2012 04:06

teşekkür ederim ilginize
walkthrough kontrollerini yaptım bir eksik yok. ekran kartının yetmediğini sanmıyorum çünkü tüm yeni oyunları çalıştırıyor ve hepsini çoktan bitirdim :) sorunu gösteren fotoğraf mevcut isterseniz gönderebilirim..
tekrar teşekkür ederim :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template