Legends of Atlantis: Exodus



Atlantis is facing its end of days and it's up to you to save the people and their kingdom in Legends of Atlantis: Exodus! Massive tidal waves are sweeping away its coasts, earthquakes shake its mountains, its fields are in flames and its cities are falling apart. You are tasked to help evacuate the people and collect ancient Atlantean artifacts on the way. Prioritize your objectives and put your benevolent Queen's secret plan into action before devastation sinks the cities deep beneath the waves!441.64 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 460 MB

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

4 Mayıs 2012 12:47

valla bu öyle pek hog oyuna benzemiyor strateji oyunları havası var bunda sanki ama ben bunuda indirip bir bakcam bakalım nasılmış

4 Mayıs 2012 12:48

ay yok vaz geçtim şimdi açıklamasına baktım galiba time managment oyunu bu bende nedense bir türlü oynuyamıyorum onları

10 Mayıs 2012 09:59

ben daha indirip bakmadım.

Adsız
18 Mayıs 2012 09:58

roads of rome tarzı bir oyun güzel ama ben the mine bölümünde takıldım :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template