Haunting Mysteries: The Island of Lost Souls Collector's Edition



Free the trapped souls and reunite a love long lost in Haunting Mysteries: The Island of Lost Souls! Trapped on a seemingly deserted Island after a malevolent force brings down your plane, you must discover what brought you to the Island and how you can escape its hold. Help the Island’s former inhabitants as you make your way across the Island. Search stunning Hidden Object scenes and solve mind-bending puzzles as you uncover the truth in Haunting Mysteries: The Island of Lost Souls.550.43 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1329 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEGİŞMELİ PARTLAR
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA UNRAR & PLAY LINKS
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

19 Mayıs 2012 18:05

Bu da güzele benziyor, yüklemeye başladık , bakalım ne zaman yüklenir artık...sağolasın sis :)

19 Mayıs 2012 19:27

7 saat 58 dakika dedi,e bişey değilmiş canım insin,hemen yazarım artık !

19 Mayıs 2012 20:25

hehehehe uzun uğraşlar sonunda yükleme tamamlandı, bismillaaahhh.....:D

20 Mayıs 2012 13:59

oyuna nasıl bir puan vereceğimi bilemedim ! dakka başı hos ekranı var o insanı sıkıyor ama peşinden gelen puzzle'lar çok keyifli.sonra bikbikler var,çok süper bir grafik yok. ama yine de oynuyormuyum? evet !

20 Mayıs 2012 19:56

1 gün kaldı yazıyor indirmede. :))) Başka link yok mu sayın admin.

20 Mayıs 2012 21:06

deposit files
filefactory
rapidshare
freakshare
mediafire
filegag.
tam 6 ayrı download sitesinden link var.eğer hiç biri sizin arzuladığınız hıza yetişemediyse üzgünüm.

23 Mayıs 2012 15:47

oyun 3. bölümden sonra -bence- tadından yenmez güzellikteydi.çok sevdim valla :)

25 Mayıs 2012 07:51

oyun güzeldi de benim pc ye ağır geldi belki 20 kere pc yi kapattı. ama sonunda bitirdim.

25 Mayıs 2012 22:57

benim internet hatları çalışmamı ne varmış ondan dolayı sorunlu doğru dürüst bakamıyorum siteye hazır şimdi iyiyken oyunu indireyim dedim ama ilginç oyun daha yeni eklenmesine rağmen medifire linklerimiz iptal olmuş??
rapiden indirmeye çalışıyorum bakalım inşallah sorunsuz iner

26 Mayıs 2012 09:22

Şebnem nerelerdesin,özlettin yaf,güzel oyun anacum ben oynayıp bitireli çok oldu, bir an önce indirip oynamaya çalış derim :P

28 Mayıs 2012 12:53

sağol meraklı;sağolsun ttn net azizliğine uğradık 3-4 gündür net bağlantıları sorunluydu alt yapı çalışması vs vs dediler ama bence işin aslı başka ama onuda bize açıklamıyorlar :S
bu arada oyunu indirdim bonus bölüme de geçtim ben beğendim sevimli bir oyun gerçektende sıkılmadan oynanıyor

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template