Fabled Legends: The Dark Piper Collectors Edition



The Dark Piper strikes in Fabled Legends: The Dark Piper! The fiend unleashes infested rodents into the town of Hamelin using the magical Pied Piper Flute. As the Fabled Inspector, you are summoned by the duke to investigate and stop this mysterious figure. Defeat the Dark Piper before he leaves a trail of destruction all across Europe!664.4 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 684 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

10 Mayıs 2012 15:50

oyyyy... hemen indirmeceve bildirmece!

10 Mayıs 2012 15:52

captcha'sı: hello good morning olana ilk kez rastlıyorum :)))

10 Mayıs 2012 16:31

eheheheu şekom rapidgatorda captchalarla ilgili arkadaş bi şeyler içmiş bence :D

http://img24.imageshack.us/img24/8173/adszbcq.png

10 Mayıs 2012 17:01

oyun çok hoş,bikere hinti süper çünki poposunu sallayan bir kedi koymuşlar :))ama şunu anlayamadım ben ; hos ekranlarında mesela ilk hosda mouse ile alınan bir kaşık var hiç bi işe yaramadı.yani onu kullanmadan hos bitti.aynı şey 2. hos dada oldu. fikri olan ?

10 Mayıs 2012 17:46

Teşekkürler Sis....

10 Mayıs 2012 21:23

valla bu rapidgator chaptaları yazan kişi sanırım ya aşık yada karmaşık....bu ne nan :-D
bende indiricem ama diğer oyunu rapidgatordan indirmeye başladığım için bunu indiremiyorum şu an filefactory amcamda sağolsun hep buzzy hep buzzy, depositfilese de iş verip sinirlerimi yıpratmak istemiyorum en iyisi beklerim yarın sakin sakin rapidgatordan indiririm

10 Mayıs 2012 21:26

bu arada dikkatimi çektide 2 yeni oyun var ve bilin bakalım ne eksik????
elbette ki oyunları ışık hızı ile indirip aynı hızla başlayıp bitiren meraklı arkadaşımız :-D
valla noldu acep hiç görünmüyor bu vatandaş ?
huuu meraklı oyunları indirdin ve bittirdin kızarız diye sessin çıkmıyor mu yoksa...:-D

10 Mayıs 2012 21:55

Yok anacım yemedim içmedim ikisini de indirdim de hamgisini oynayacağımı bilemedim , ama fable pek güzel hemen başladım :D hadi bekliyorum sizleri de :D

10 Mayıs 2012 22:27

bak dedim ben bu indirmiştir oyunları diye :-D
canım ya ben rapidgatordan şimdi diğerini indirmeye başladığım için bu maalesef bekliyecek ancak yarın katılırım size artık napalım sağlık olsun

11 Mayıs 2012 14:57

rapidgator ne ya? alligator tarafından yenilmiş rapid mi?

11 Mayıs 2012 15:20

hahahaha güzel yorum :D hızlı timsah diye düşündüydüm ben de ama, seninki daha yaratıcı olmuş :DDDD

su
11 Mayıs 2012 18:06

iyiki hint varmış valla yoksa bayaa zorlanırdım ben şahsen kendim bizzat ....

11 Mayıs 2012 21:15

ay bir aksilik çıkmazsa 2.partı indirmeye başladım pek merak ettim oyun nasılmış diye ama dünden beri net bağlantım yüzünden indirmek nasip olmadı

11 Mayıs 2012 21:16

@d@phne
süper yorum ya öldüm gülmekten :-D

12 Mayıs 2012 23:51

oynadım bitti. güzeldi.

13 Mayıs 2012 11:51

Ben de bonusunu da tamamladım, teşkler güzel oyundu :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template