DeathMan



A young prince searches for his mother in DeathMan, a poignant and captivating hidden object game that brings the realm of Russian fairy tales to stunning life. Follow the edicts of your father and king as you set off on an adventure that is both whimsical and dark. Find cleverly hidden objects, solve cunningly designed puzzles and meet a variety of eccentric characters as you discover the nature of the force that has kidnapped the queen. Embark on an adventure unlike any you have experienced and open your eyes to a world made of pure imagination!502.28 MB

System requirements :

Windows XP, Vista or 7 / 1.6 GHz processor / 1024 MB RAM / 256 MB graphics card / 520 MB hard drive space / DirectX 9.0 or later

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 24 yorum

29 Mayıs 2012 18:40

amanın yeni oyun gelmiş hemen indireyim bakalım nasılmış :)

29 Mayıs 2012 18:57

yaşasın hemen indirileeee :D

29 Mayıs 2012 21:43

valla böyle ağır ağır oynamaktan çağtan düşmüşüm resmen tam 10 dak oyunda ki ilk hos sahnesiyle uğraştım :)
arkaşlar oyun ben daha başındayım ama şu ana kadat güzel denebilir cinsten grafikleri çok beğenmedim ama neyse...gördüğüm kadarıyla guide yok ama sanırım sorun olacak gibi durmuyor..
-yalnız benim gibi zorlanmayın diye özellikle yazıyorum :
ilk hos sahnesinde 2 parçasını birleştirdiğiniz bir madalyon var o direk invertory düşüyor ve listede olan amulet i bulmak için o madalyonu dolabın içinde ki küçük kapıya yerleştirmeniz gerekiyor boşuna oyunda bug var falan sanmayın :-D
bulunacaklar listesinin yazılı olduğu en sağ köşede hinte yakın küçük bir kese amblemi var ona tıkladığınızda invertory açılıyor ve oradan madalyonu alıp kapıya takabilirsiniz

29 Mayıs 2012 22:46

valla arkadaşlar oyunun mb sine bakıp çokta aldanmayın derim hani öyle süper akıcı ve süper grafikli oyunlardan değil durağan bir oyun ağır ilerliyor bana göre - pc kasmıyor yanlış anlaşılmasın akıcılık yönünden ağır- ha oynuyormuyum oynuyorum 10 üzerinden derece verecek olsam 5 falan derdim

29 Mayıs 2012 23:19

Ben takıldım arkadaşlar, map bulup üstüne iksir döktük ve deathmanin evine geldik ama orda kaldık. elimde bi halı ile 9 parçası bulunacak kağıttan sadece biri var, sahneye tıklamaktan bitap düştüm ve hint kapıyı gösteriyor daaa.... bişey yapamıyorum, hüngürr..oynayan varsa bi helppp pleaseee....

29 Mayıs 2012 23:53

walla meraklı ben oyun çabuk bitmesin diye ara verdim ve daha o bahsettiğin yere gelmedim ormanda ki kulubede ki işleri yaptım yaşlı kadın ve kedisi olan kulübede sonra kapattım oyunu...
ama bir ara bende böyle çaresizce takıldım ve hint akpıyı gösterip duruyordu bende geriye ilk sahnelerime doğru döndüm ve orada yeni aktifleşmiş hos sahneleri oluşmuştu istersen sende 2-3 kare geri dön bak bakalım belki aktifleşmiş hos sahneleri vardır

30 Mayıs 2012 01:56

oyun bugy galiba arkadaşlar :(
meraklı sen yazdıktan sonra belki yardımım olur diye oyuna devam ettim zaten kapıdan önceki karedeymişim bende neyse loading dedi oyun ve kapıya geldim halı gibi olan rag aldım yerden birde kağıt parçası ama o kadar ilerlemiyor oyun en sağda çiçekli alan sanki hos sahnesi gibi ışıldıyor ama maalesef aktif değil belki oyun takıldı dedim ve üşenmeden oraya kadar olan tüm sahneleri baştan oynadım ama maalesef yine aynı yerde kaldı oyun ilerlemiyor hani en kötüsünü düşünmek istemiyorum ama sanırım oyunda bug var :(

30 Mayıs 2012 16:35

evet şebnem ben de aynı şekilde kaldımdı,dediğin gibi sanırım bug var :(((

30 Mayıs 2012 18:10

oyunu kurarken gıkını bile çıkarmayan,ama uninstall etmeye kalktığımda bana " yani şimdi bu şüpheli bi iş,bilemedik malware olabilir de olamaz da,sanki malware ama emin de değiliz,sanki sakıncalı da değil ama ne yapsan ki,bi bilene mi sorsan acaba,yok iyisi mi sen bunu sandboxta yap" diye bık bık öten antivirüsüm! seni sevmiyor ve değiştiriyorum.

bu arada bizim forumda hemen hemen tüm kullanıcılar aynı sorunu yaşamış.oyun alawar oyunu ve alawardan henüz ses yok.bigfishde yayınlanırsa anca bug var mı yok mu öğrenebileceğiz.

30 Mayıs 2012 21:42

bende baktım ama oyun ile ilgili bi şey görmedim yalnız eğer oyunda bug yoksa çok ultra değişik bir ilerleme şekli olmalı diye düşünüyorum hani önünde bir kapı elinde bir kilim ve kağıt parçası ileri ve geri alternatifleride yok...bug değilse nedir acaba ???

tutkum35
31 Mayıs 2012 12:13

mrhlar arkadaşlar..uzun senelerdir sitemizdeyim.Herkesi tanırım ama bir türlü kayıt olup yazamadım,basiretsizliğimden..:))bozoyu,sebnem'i,babaanneyi,sis'i,meraklı'yı,su'yu ve uzatmayayım bir çoğunuzu okuyarak çok severek takip ettim..Hepinizin emeğine binlerce teşekkürü hep dilimden dedim kendi kendime,ama şimdi burdan yazıyorum..Çok teşekkürler,sevgiler hepinize..:))

tutkum35
31 Mayıs 2012 12:21

vee ewet bu oyunda 2 gündür kapında halı oldum misali kalmıştım,girip yorumları okuyunca rahatladım..ben değilmişim ortalıkta halıyla kıpırdayamayan:))yeni oyunlarda görüşmek üzere...:))

31 Mayıs 2012 13:20

Hoşgeldin tutkum35

tutkum35
31 Mayıs 2012 13:58

Hoşbuldum...tşkler..:)

31 Mayıs 2012 14:33

hoş geldin tutkum

tutkum35
31 Mayıs 2012 16:19

hoşbuldum sis..tşkler..Sevgiler..:))

31 Mayıs 2012 23:08

hoş geldin tutkum35 bizde gelmene sevindik teşekkürler...

1 Haziran 2012 05:26

Bir nefeste kapıya kadar gelip öylece dikilmek zorunda kalan yalnızca ben olmadığım için mutluyum ama içeriyi de merak etmiyor değilim :P Bi de böyle bi sitenin varlığından bu oyun sayesinde haberim oldu. Walkthrough ararken geliverdim fakat bi çözüm bulamadım maalesef. GridClicker tarzı bir programla kapının her pikseline tıklatıcaktım ama burdaki yorumları görünce artık vazgeçmiş bulundum. Emeği geçen hidden obcejt delilerine teşekkürler. İyi oyunlar.

1 Haziran 2012 15:38

:DD tutkum35 hoşgelmişsin, adıvaramayok hepimiz dikilip kaldık orada :D ilk önce de ben tabikine, kök salmış bulunmaktayım :P

tutkum35
2 Haziran 2012 16:25

hoşbuldum çok tşkler meraklı :D aman hiç biriniz bi yere kımıldamayın zaten..şahsımca ben o müthiş yorumlarınıza bitiyorum hepinizin :D hepinizin emeğine çok tşkler,süpersiniz...:D

tutkum35
2 Haziran 2012 16:29

şebnem'cim sanada tşkler..Sıcaklığınızı paylaşmak yeter zaten..:D O süper yorumlarına da ayrıca tşkler arkadaşım..:D

16 Haziran 2012 09:11

şimdi nolucak la ben bu oyunu indiriyim mi, indirmeyim mi?

16 Haziran 2012 09:42

Boşa indirme bozo halen yeni ve bugsızı çıkmadı sanırım , ben indirip kök saldığım yere kadar oynadığımı da sildim zaten..

16 Haziran 2012 15:47

oyunla ilgili fix hiç bir yerde çıkmadı henüz.çıkınca oyun update edilecek

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template