Dark Alleys: Penumbra Motel Collectors Edition



During a road trip your friend's daughter is kidnapped by a mysterious man at the Penumbra Motel, the scene of murder and strange occurrences 50 years ago. You must head into the heart of madness to not only find the girl, but unravel the mystery haunting the descendants of the Penumbra family and the Motel grounds.541.27 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 590 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

12 Mayıs 2012 17:34

çok güzeldi,oynadım bitti ;)

12 Mayıs 2012 17:55

şaka bir yana,biraz baktım.güzel,akıcı bir oyun herkeze iyi eğlenceler :)

12 Mayıs 2012 21:58

he bende az önce indirdim ve bitirdim :-d

14 Mayıs 2012 15:29

Çok sevdim,keşke bütün HOGlar bunun gibi HOSsuz olsa.

14 Mayıs 2012 17:54

Valla süper oyun, herkese tavsiye olunur, hiç sıkmadan heyecanla oynanıyor...

Adsız
16 Mayıs 2012 06:04

bunu daha önce oynamadık mı yahu :(

19 Mayıs 2012 14:03

adsız daha önce oynamadık. sen belki betasını oynamışsındır. oyun güzel bence hemen oynayınız.

20 Mayıs 2012 21:51

valla benim en sevdiğim tarzlardan olan türdeymiş bu başından kalmkak istemedim resmen - ama malum sömürmeden oynamak adına sık sık mola vererek oynuyorum oyunları -
indirmeyi düşünenler için HOG sahnesi yok mevcut puzzeller pek güzel, kendi içinde guidesi var ama bakmadan kolayca ilerleyebiliyorsunuz oyunda konu güzel grafik iyi ve akıcı bir oyun

21 Mayıs 2012 20:07

BU NOT ŞEBNEME. ŞEBNEMCİM SENİN İNCELEDİĞİN VE LİNKLERİ ÖLÜ OLAN TÜM OYUNLARIN LİNKLERİ YENİLENDİ. UMARIM ARADA GÖZDEN KAÇIRMAMIŞIMDIR. AMA KAÇMIŞSA DA TEK TÜKTÜR. YENİ ÇALIŞMALARINI BEKLEMEKTEYİM :D

25 Mayıs 2012 18:55

pek beğendim pek :D

20 Haziran 2012 14:21

arkadaşlar ben oyunu indirdim ama kuramadım hata verdi

20 Haziran 2012 16:42

@meleğim

meleğim,eğer oyunu kurup oynayabilmek istiyorsanız verdiği hatayı detaylı açıklamanız lazım ki çözüm bulabilelim,ha yok sadece hatalı demek istiyorsanız da bunca insan oynamış,hatalı değil oyun.

21 Haziran 2012 14:32

the setup files are corrupted plase obtain a new copy of the program bu çıkıyo

21 Haziran 2012 15:52

@meleğimdwnld ettiğiniz dosya veya dosyalardan biri kırık inmiş.hangi dosya için bu uyarıyı veriyorsa onu tekrar yükleyin.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template