Victorian Mysteries: The Yellow Room



Solve a perplexing conundrum in Victorian Mysteries: The Yellow Room! A young woman is attacked in the middle of the night inside a locked room. There are only two ways out: a dead- bolted door and a single window blocked by iron bars. How did the murderer escape?527.06 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 44 yorum

14 Nisan 2012 20:17

İndirdim ama henüz başlamadım, bakalım nasılmış, teşkler sis :)

14 Nisan 2012 22:06

çok güzel ..ama zor geldi bana..sıkışıp kaldım..kimse oynamıyomu ?akıl verecek kimse yokmuuu????

14 Nisan 2012 23:29

valla ben daha yeni indirmeye başladım ama henüz inmedi daha bekliyoum sanırım ancak yarın oynama fırsatım olur

15 Nisan 2012 13:27

güzel oyuna benziyor arkadaşlar..
-guide yok
-hint deseniz sadece hos ekranında var diğer bölümlerde ekrana tıklayarak sadece yazıyla ne yapılacağını okuyoruz
-konuşmalar var ama sıkmıyor,soru-cevap kısmında her soruyu sorup cevabını almak gerekiyor.

15 Nisan 2012 13:40

güldoş,takıldığın yeri bilmeden sana nasıl yardım edebiliriz?

-bu arada puzzle 'lar güzel,hos ekranını güzel yapmışlar tablo gibi valla ve süper saklamışlar,kurukafa bulacam diye öldüm!
oyun şimdilik takılmadan akıyor ama ilerde takılabilirim gibi bir his var içimde :)
iyi oyunlar.....

15 Nisan 2012 14:48

elimde merdiven var..atkı var..kadının oda penceresine koyuyorum merdiveni almıyor...bir de bıçak var..öyle kalakaldıımmm....

15 Nisan 2012 18:15

güldoş daha detay versen??
ben daha başlardayım ama bir merdiveni tren istasyonu önünde sağdaki saati tamir etmekte kullandım. bir bıçağı da tren istasyonu arka kapısından çıkınca araba var o arabadaki ipleri kesmekte kullandım.kadın ve atkı yok ortada henüz.

15 Nisan 2012 18:47

ben seni bekliyorum daha var benim dediğim yere gelmene çok iyisin sağol...tanımasam da seviyorum seniii....

15 Nisan 2012 19:26

skipsiz,uğraşarak puzzle çözmek de pek keyifliymiş :))güldoş oynuyorum ama şimdilik elimde atkı falan yok,bulursam yazarım

15 Nisan 2012 19:44

mektup parçalarından biri mektubu birleştireceğimiz yellow roomda sandalyeye zoom yerdeki tahtanın altından mallet ile alınıyor. çok zor buldum da.
ve hala eksik bu mektup parçaları

15 Nisan 2012 19:59

şekom;sarı oda neresi acep?bende takıldım valla :)) o malikanede ki kapıların hepsi kilitli,odanın birinde 2 oyun kartım hala eksik,3 tane topum var onlar nereye konacak?kestane kebap-behzat ç. başlayana kadar acele cvp .....

15 Nisan 2012 20:05

kartlardan 3.sünü kart konan odaya girmeden önceki antrede tepedeki lambadan aldım,aslında oraya milyon kere tıklamıştım hiç bişey olmamıştı.demekki neymiş? heryer mouse ile çok yavaşş bakılacak !şekom cvp bekliyorum canım ciğerim :)

15 Nisan 2012 20:09

tmm.panik yok ! 3.kartı alınca hos ekranı çıktı ve oyun akmaya başladı...

15 Nisan 2012 20:16

şekom geç gördüm ama bulmuşsun neyse ki.

şimdi laboratuar karanlık ya oraya gereken ampul şatoda sağ kanatta kadının odası önünde tavandaki avizeden alınıyor.kart almıştık daha önce ordan

15 Nisan 2012 20:21

güldoş merdiveni şatonun kapısı önünde dururken sağ kulede hani 2ci kat penceresinde büyüteç çıkıyor ya. onun altına yere tıklayınca koyabiliyorsun. elimde sadece bıçak ve eşarp var şu anda. merdiveni koyduktan sonra text garden kontrol etmeliyim dedi.

15 Nisan 2012 20:26

maske ve toplar lab.da kullanılıyormuş benim gibin poğaçalar için yazayım dedim :D

15 Nisan 2012 20:36

note piece yerlerini yazayım aklımdayken.
1- şato sol kanatta yatakta yatan adamın elinde.
2-şato sağ kanatta adı r ile başlayan adamın odasında onla konuştuktan sonra valizine zoomlayınca
3-bahçe kapısını açtıktan sonra ( bu arada bi istasyona gidilip gelinmesi lazım oyunun akması ve bahçe kapı anahtarını bulabilmek için) mr greens house denen yerde posta kutusunda
4-evin önündeki bankta
5-back porchda ağlayan kadına eşarbı verince
6-back porchdaki kapıya zoomlayınca
7-bakc porchda yerden alınan armayı şatoda sol kanatta larsanın odasındaki dolaba takınca
8-bahçe kapısı önünde yerde yatan admın avcunda

15 Nisan 2012 20:40

gölü geçtim ve şimdilik bırakıyorum

15 Nisan 2012 20:52

sağol şekocum bende aynı yerdeyim ve şimdilik finito !

15 Nisan 2012 21:11

ay durun ya valla amış başınızı gitmişsiniz hani sömürmeden oynayacaktık oyunları :-) ben daha şimdi başlıyorum bakalım anlaşılan güzel bir oyun

15 Nisan 2012 21:41

bende teknik bir sorun var herhalde merdiveni almıyor naparsam yapıyim tekrar indiriyorum...ama çok teşekkürler...

15 Nisan 2012 22:00

ben daha başlayamadım, artık yarına kaldı :(( yetişemem size ühü :'(

15 Nisan 2012 22:01

güldoş tekrar indirmek sorunu çözmez. bu oyun sırayla hareketlerin tetiklendiği bir oyun. gerekli bir yere gitmeden veya gerekli bir konuşma sahnesine girmeden sıradaki işi yapamıyorsun.task yazan yerden kontrol ederek tüm mekanları dikkatle dolaş

15 Nisan 2012 22:12

başladım bakalım şatoya giremedim ama etrafında ki taskları bir güzel çözdüm gerçektende sevimli oyunmuş ben seviyorum böyle hint olmayan tasklı oyunları insanı daha güzel oyalıyor :-D
bakalım şimdi kadının biri beni içeri davet etti - yemek vercek sanırım karnımda acıkmıştı zaten - neyse oyuna devam diyorum herhalde az farkla yetişeceğim size :d

15 Nisan 2012 22:29

karışık olacak ama unutmadan yazayım yine.tren istasyonundaki arka çıkıştaki arapaya gereken parçalar:
piston: ticket booth yazan odadaki varilden mallet ile.
sparg pluglar yazar kasada ve gazete standında
crank ticket boothda duvardaki puzzleda elmaları takltıktan sonra.

yine zor bulduğum bir şey tongs idi. bahçe kapısının orda ağaçtaki küreyi almaya kullanılıyor ve mathilde mi ne o kadının odası açıldıktan sonra şömineden çıkıyor.

15 Nisan 2012 22:32

ne dolaştım bir bilseeenn..deli danalar gibi...ama oyuna yeniden başlamal işe yarıyacak herhalde çünkü task da hala merdiven bul diyor..yani akışı bir şekilde bozmuşum dediğin gibi..sağol ..çok sağol ilgin için...

16 Nisan 2012 00:34

valla şaka gibi ama bitti oyun :(
anlamadım nasıl bitti böyle? ya adam 2 haftalığına gidiyorum dedi, bizde 1-2 tur attık hop adam geldi ve katili buldum dedi oyunu bittirdi...bence bu yapımcılar oyunların sonuna doğru sıkılıyor ve sonunu hemen kısadan hisse yapıp geçiyor

16 Nisan 2012 00:53

beast caveden sonra ben gibi öle boş boş dönenmeyin. önce şatoya girin dolanın sonra labrotuara gidin dolanın.sonra da tren istasyonuna gidin yoksa oyun tıkandı sanıyor insan.he bu arada inventory bom boş idi.


edit: hala boş boş dolanıyorum.nası bitecek bu oyun yaw??

16 Nisan 2012 00:54

şebnemmmmm nasıl bitirdin ?? ayy yoksa o ara sahneleri skip yapmayıp okusamıydım ki?

16 Nisan 2012 00:59

amann buldum.laboratuara gitmek gerekiyomuş.biraz daha bık bık yapılıyor ve bitiyor oyun.

şebnem kesinlikle haklısın.sonunda sıkılıp çırpıştırıveriyorlar.

16 Nisan 2012 09:30

şu zıkkım merdivenin kilidini açan cod ne ya bi türlü bulmadım.

16 Nisan 2012 11:28

-şebnem nasıl yani? nasıl hemen bitti ? ben dün epey bi saat oynadım hala da bitiremedim :S
-bozom merdivenin şifresi hemen bulunmuyor,oyun normal akışıyla oynanınca bir kağıt bulacaksın merak etme,bende ilk onu aramıştım :)
-oyunda takılanlar;sisin de dedii gibi oyunda bazı konuşmaları yapmadığınız müddetçe oyun akmıyor,bir de mouse ile ekranda yavaş gezinin bazı noktalar oldukça hassas ve herhangi bir obje aldığınız yer,diyelim avize,daha sonra tekrar başka bir obje için de aktif olabiliyor.bazen de ilk mekan da hos yada bir konuşma çıkabiliyor.kolay gelsin.

16 Nisan 2012 11:41

dedim ya oyun acaip kısa sürdü hemen bitti :-D
arkadaşlar konuşmaları mümkünse skiplemeyin çünkü genelde yapılacak iş veya gidilecek nokta orada belirtiliyor...oyun akıcı ben öyle çok takılmadım gibi sadece 3. kartı bulmakta zorluk çekmiştim ama onda da sağolsun su zaten yazmış ondan kopya çektim :d
eeee nolcak şimdi gene kaldık oyunsuz :S

16 Nisan 2012 11:54

Mektup parçalarını hala tamamlayamadım, ayrıca merdivenin kodunu da bulamadım :(

16 Nisan 2012 14:21

meraklı elinde ki jornale sık sık bak orada aktif olan yerleri gösteriyor ve ona göre ilerlersen takılmadan gidiyorsun mektup parçaları başlardaydı zaten çözdüğün her puzzelde veriyor sana bir kısmıda arka bahçede, laba giden yolda ve sarı oda da olması lazım sis yazmıştı yerlerini...ilk parçayı zaten oyunun en başında alıyorsun acaba onu mu almadın ? merdiven kodu 152 ama sakın şimdi girme çünkü o kodu oyunun en sonuna doğru giriyorsun zaten ondan hemen sonra da oyun bitiyor

16 Nisan 2012 18:50

elimde atkı ve bıçak var, dolanıp duruyorum, bişey bulamıyorum, mektup parçaları eksik, yataktaki kartlardan biri eksik, yatak ucundaki sandıktaki puzzle parçaları eksik pöfff :S

16 Nisan 2012 19:01

garden anahtarı yok, ağaç kovuğundaki yuvarlak nesneyi alacak bişey bulamadım :( mathildenin odasına giremedim :((

16 Nisan 2012 19:24

meraklı;mektup parçaları -not piece-ise eğer sis 17. yorumda tek tek yazmış yerlerini.onlarımı bulamadın bi yaz.atkıya gelince oyunun epey ilerilerinde bir kadına verilecek.kartlara gelince bende zorlanmıştım onuda 12. yorumu bir oku ordan bulunca dvm edebildim.ağaç kovuğundaki zımbırtıyı ise yine sisin 25. yorumunda son paragrafı oku .(ay uzun uzun yazamadım sana direkt adresler verdim idare et he :D )

16 Nisan 2012 19:33

güldoş bendede aynı sorun var kafayı yedim dolaş dolaş oyun güzel ama napalım şans :))

16 Nisan 2012 20:44

bitiremeyen yada takılan arkadaşlar için;daha fazla eziyet çekmeyin diyo ve resimli walk linki koyuyorum :)

http://www.bigfishgames.com/blog/walkthrough/victorian-mysteries-the-yellow-room-walkthrough/

16 Nisan 2012 22:01

Sağolasın su, atladığım yeri walk sayesinde buldum ve sonrası çorap söküğü gibi gitti :) bu oyun da bitti, ama güzeldi yani...

16 Nisan 2012 23:37

şükür bitti :))

17 Nisan 2012 00:10

bitti bitti oyunu kapayıp açınca hos sahnesi çıktı. takılmış heralde sona oyun aktı gitti.

oyunnnn süperdiiiii keşke extrasıda olsaydıııııı zorlanmadım guideye ihtiyacım olmadı sadece bi kaç kez geçtiğim yerlerden tekrar geççmek zorunda kaldımm ama tam dişime göre bi oyundu teşekkürler sissss :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template