Spirits of Mystery: Song of the Phoenix Collectors Edition



Reunite the Dragon and Phoenix Kingdoms in Spirits of Mystery: Song of the Phoenix. The Kingdoms of Dragon and Phoenix have been warring with each other for over 300 years. The Princess of the Dragon kingdom was set to wed the Prince of the Phoenix Kingdom in order to bring an end to the conflict but the Prince has been kidnapped! An evil witch, trapped in stone hundreds of years ago, orchestrated the abduction of the Prince. If the two Kingdoms cannot form a truce through matrimony, then the witch will break free from her prison. Help the Princess locate her missing groom and unite the two Kingdoms in this captivating Hidden Object game! 749.8 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 765 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3

OYUNUN DAHA ONCEKI SERISI

Spirits of Mystery: Amber Maiden Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

12 Nisan 2012 15:22

Efenim oyun gayet güzel maceralı, herkese tavsiye olunur, teşekkürler admin :)

12 Nisan 2012 19:16

amann pek güzelmiş valla..hos ekranları bile ekşınlı,grafik desen fevkaladenin fevkinde.o yüzden ki arada ki bikbikler bile hiççç önemli değil :)

12 Nisan 2012 21:32

valla alemsiniz ne diyeyim yani bu kadar oyunsuz kalınca sanki her kesin yorum şekli bile bir değişik olmuş :-D
bakalım bende hemen indirmeye başladım bir heves bekliyorum oynamayı

12 Nisan 2012 21:40

ya sinir oldum daha müsait olur diye akşama bıraktım yüklemeyi o da en kısa 4 saate ier diyo ben başlayana kadar siz oyunu bitirmiş olursunuz artık :(
valla bak sömürmeden oynayın arkadaşlar malum bu adamların bayramı falan çoğaldı öyle kısa sürede gelmez yeni oyunlar :)

12 Nisan 2012 23:18

hemen indiriyorum:) yaşasın hafta sonu keyifle oynayacağım :)

12 Nisan 2012 23:20

şebnem rapidshare ve uploaded to linkleri de ekledim.onları dene istersen.bir de internet sağlayıcından net hızını bi kontrol et. ben rapidgatordan öğleden sonra 8 megabit hızlı superonline ile 1.23 saatte indirdim.

12 Nisan 2012 23:53

sağol sis şu an yükleme %80 de görünüyor başta yavaş başladı ama şimdi sanki daha hızlandı gibi yalan değilse 36 dk kaldı diyor valla inşallah net falan kopmazda bu kadar beklemem boşa gitmez (bana genelde bu şaka gibi hep olur son 5 dak falan kala bağlantım kopar sonra uğraşıp dururum silbaştan )

13 Nisan 2012 16:35

Oyunu bitirip bonusa başlamıştım ama pc daha fazla dayanamadı galiba çatt diye kapandı, yeniden açtığımda da malesef oyunum corrupt olmuştu ve şimdi yeniden başlamak gücüme gidiyor, ühühühühüühühüh.....

13 Nisan 2012 23:10

ay korkutma beni meraklı valla benimki de pek bir kasılarak geçiyor ilerleme sahnelerinde veya hos ekranlarına geçişlerde benimde ödüm kopuyor arıza verecek diye

13 Nisan 2012 23:11

bu arada oyun çok süper valla ne zamandır özlediğinmiz türden oyun bu yükleyen ve emeği geçenlere teşekkürler :)

14 Nisan 2012 11:14

benim ihtiyarı da kastı ama düşe kalka bitirdim. oyun süperdi. çok hoşuma gitti. hiç sıkılmadım o hos sahneleri azdı ya ondan çok tuttum bu oyunu.teşekkürler sis.cuğum.

15 Nisan 2012 22:05

Azmettim baştan oynadım ve nihayet kazasız belasız bonusunu da bitirdim :), püfff, ama ne güzel oyundu, yapanların ellerine, bizimle paylaşanların (sevgili adminlerimiz)da yüreklerine sağlık....

16 Nisan 2012 13:38

Şimdi deposit filesden indiriorum 1 saat diyo kandırıo dimi beni :(

19 Nisan 2012 03:10

selam sis tamam hallettim

24 Nisan 2012 18:22

Sonunda bitirdim,pek güzeldi

24 Nisan 2012 19:48

müthişti müthiş müthişşş uyy canım oyunumm benimmmm :) keşke hiç bitmeseydin :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template