Secrets of the Seas Flying Dutchman Collector's Edition



Uncover the Sea Secrets of the Flying Dutchman in Secrets of the Seas: Flying Dutchman! Find hidden objects and solve adventuresome puzzles in this oceanic hidden object puzzle adventure game!This is a special Collector's Edition release full of exclusive extras you won’t find in the standard version.463,84Mb

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.58 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

21 Nisan 2012 22:43

valla buda iniyor bakalım buda bana sanki sevdiğimiz tarz oyunlardan gibi geldi eğer çabuk inerse bilgi vereceğim sizede nasıl diye

22 Nisan 2012 00:01

süper süper 10 numero oyun, hadi hepimizin gözü aydın :D

22 Nisan 2012 01:17

offf ya o kadar indirdim tam sonuna geldi rapide bağlantı hatası dedi ve gitti onca inen şey :(
valla artık hem bunu hemde yeni yüklenen diğer oyunu yarın indiricem bu gece bu saaten sonra gözüm yemiyor beklemeyi

23 Nisan 2012 00:56

OYUNDA BUG VARDIR.ADADAKİ BAHÇEDE ALMANIZ GEREKEN KÜREK ALINMAMAKTADIR. FİX ÇIKTIĞI ZAMAN LİNKLER YENİLENECEKTİR.

23 Nisan 2012 15:34

ooff of ben de aynı yerde kaldım, ne güzel oynuyordum halbuki :(( oyuna başlamayanlar hiç başlamasın boşuna, çünkü uzun oyun tekrar oynamak yorar.

23 Nisan 2012 21:34

eh bien :) bende daha başlamamıştım iyi olmuş teşekkürler sis bilgi için

24 Nisan 2012 04:32

tüh ya ben bodruma inmek için gereken 3. anahtarı yani tringıl pazılı bulamıyordum. bu kürek kaçıncı bölümde yav.

24 Nisan 2012 09:11

kürek daha ileride bozo, uzun oyun zaten devam etme hiç, ben kalakaldım, tekrar baştan oynamak da sıkıyor insanı :( zaten bugsızı çıkmamuş daha sanırım...

24 Nisan 2012 13:31

LİNKLER BUG OLMAYAN VERSİON İLE DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.ESKİ OYUNU TÜM İZLERİ DAHİL SİLİP TEKRAR YÜKLEYİN VE KURUN.

BUG FREE LINKS ARE AVAILABLE,LINKS ARE UPDATED

24 Nisan 2012 22:25

teşekkürler sis ben daha kurmamıştım zaten şimdi ilk ineni silip bunu indirmeye başlıyorum bakalım

25 Nisan 2012 14:26

merhabalar bende kürekte kaldım oyun gitmiyor ne yapmalıyım

25 Nisan 2012 16:11

alvin bak bu konu için sis şunu yazmıştı 2 satır yukarıda

Sis on 24 Nisan 2012 13:31 dedi ki...

LİNKLER BUG OLMAYAN VERSİON İLE DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.ESKİ OYUNU TÜM İZLERİ DAHİL SİLİP TEKRAR YÜKLEYİN VE KURUN.

BUG FREE LINKS ARE AVAILABLE,LINKS ARE UPDATED

27 Nisan 2012 10:38

oyun çok güzel hele bomlıbaşına oyun gibi. bug olduğundan yeniden başlamaya üşenenler üşenmesinler sonradan bayapı oynanacak kısım var. ve çok zevkli.

27 Nisan 2012 16:36

az önce bitirdim oyunu valla bir oyun ancak bu kadar uzun olur yani bitmedi 2 adamın mevzusu tam ok şimdi konu kapandı diyorsunuz bir bakıyorsunuz bir sürü daha olay çıkıyor yapılacak ve sanırım bunuda devamı olacak gibi
oynamayan arkadaşlara tavsiye ederim gayet güzel oyun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template