Sandman



Trapped in the nightmare world of a fearsome magician! The dark magician sand man has abducted you and your friend Mary in a surreal ghost town - and he plans to use you for his evil machinations! Gather your courage and embark on an unforgettable hidden object adventure that will take you to the limits of the imagination!261,91Mb

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 324 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

26 Nisan 2012 08:48

heyoo yaşasın :D teşekkürler siss :)))

26 Nisan 2012 12:33

meraklı bak cezanı unuttuk sanma bu oyunuda hızlıca bitirirsen sana oyun indirme yasağı gelecek haberin olsun :-D
bende indirmeye başladım bakalım nasılmış teşekkürler yeni oyun için

26 Nisan 2012 16:07

yorum yazmak adına ilk bu oyunla başlayayım dedim
* grafikler fena eğil (kötü demek haksızlık olur oyuna)
*hint yardımcı oluyor sıkıştığınızda
*hos ekranlarında nesnelerin boyutları kolay bulunur şekilde ayarlanmış
*cursor biraz sinir minacık ama oyun içinde sorun olmaz sanırım
bence oyneybil bir oyun derim daha başındayım gerçi ama şu an için sorunsuz şekilde akıyor oyun
ilk sahnede yerde bir kanalizasyon kapağı var oradan bir vida alıyorsunuz ve onu sağdan devam edip gittiğinizde (ilk gitmeniz gereken istikamet o yön) karşınıza gelen kayıkhane de balık oltasına monte edeceksiniz.
oltayla eski bir ayakkabıyı çıkarın sudan (oltayıda almayı unutmayın ben unutup geri döndüm çünkü) ve geri döndüğünüz ilk ekranda denizde bir biyot vardı, oltayı ona atıp kayıkhane anahtarını sudan o şekilde çıkarıyorsunuz.
sonrasında oyun şu an için bende sıkıntısız ilerliyor...

26 Nisan 2012 16:15

Valla bitirdim şebnem :D ama arada nedense habire eror verip verip kapandı yeniden açtım, kel kör bitti sonunda :DDD cezama razıyım hakimlerim...

26 Nisan 2012 16:27

meraklıcım; hani bir kelime vardır y ile başlar h ile biter ya işte içimden devamlı sana bunu demek geçiyorrrrrrrr :))))

26 Nisan 2012 16:30

de de şekerim, içinde kalmasın :PPP

26 Nisan 2012 18:11

bendende "o" ile başlayıp "a" ile biteninden bir tane meraklıcım :-D

26 Nisan 2012 19:32

ha ha aşmışlar bunlar kendilerini. nezaketten de geçilmiyo ha.

27 Nisan 2012 18:47

ya huuuu...ben fareyi yaptım ama alıp da kedilere veremiyorum bir türlü...hep bende mi sorun acebaa????

27 Nisan 2012 19:57

ben bu oyunu bitiirdim ama sahnelere çok geç geçiliyor yani oyunda akıcılık yok bekleme var her oyunun sahnesinde bir kere eror veriyor bilmiyorum sizde nasıl ben oynarken eylenmedim bitirmek için oynadım

27 Nisan 2012 21:56

güldoş oyun nedense takılarak gidiyor oyunu açıp kapayınca düzeliyo genelde, fareyi yaparken epeyi bir parça takıyorsun o yüzden maousla yavaçca ekranda dolaş mutlaka eksik parçası vardır ondan alamıyorsundur bende mesela burnuna konulacak siyah noktayı koymamıştım epeyi uğraştım çözene kadar, fare bitince de sadece arkada sepetin arkasında patisini uzatan kediyi yakalamak için kullanılıyor
en son kedi ise daha sorunlu üst kattaki yel değirmenine sıkışmış mandalı kurtardığında kediyi yel değirmeninde dönerken göreceksin camdan almak için boşuna uğraşma elinde ucu çengelli demir bir çubuk var tam kedi camın önüne geldiğinde o çubukla alabiliyorsun ben burada da epeyi uğraştığım için yazayım dedim

28 Nisan 2012 09:45

yaşşaa o siyah noktayı buliyim..teşekkürleeerr...

2 Mayıs 2012 10:42

oyun güzeldi ama teknik açıdan kabus gibiydi defalarca error verip kapandı. neyse ki kıssaydı düşe kalka bitirdim.

6 Mayıs 2012 15:33

heyyoo!! ben küçük kızın kum saatinde hapis olduğu yerde takıldım. tam anlamadım 3 mıknatıs var . 2 si çalışıyor titriyor. 3 üncüsü için 4 ve 3 bataryalı bişi var. ben onu çözemedim. ne yapmam lazım? lükfen yardım edinnnn:((

6 Mayıs 2012 19:56

nasıl oldu anlamadım tekrar oyuna girdiğimde 2 bataryada 3 bar doldu kız çıktı ve oyun bitti. ama hata verip kapanmasına sinir oldum.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template