PuppetShow 4: Return to Joyville



Travel back in time to help stop a terrible fire that started Felicia down her destructive path in PuppetShow: Return to Joyville! This time traveling adventure takes you back to Joyville when Felicia was a small child. With the help of Felicia, try to stop the fire that incinerated her father’s theater. This fire horribly burned Felicia, and caused her to turn evil. By changing the past, Felicia hopes for a chance at redemption. Discover who the true villain is in this captivating adventure!This is a special Collector's Edition release full of exclusive extras you won’t find in the standard version.476 MB
System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 540 MB

indirmek için tıklayınız-click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEGiŞMELİ PARTLAR-INTERCHANGEABLE LINKS
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ
PuppetShow: Mystery of Joyville
Puppet Show: Souls Of The Innocent Collector's Edition
PuppetShow Lost Town Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

20 Nisan 2012 09:38

çok şirin.
grafikler resimli roman gibi.
kuklaları insanın yiyesi geliyo.
hint yardımcı.
hos sahneleri az gibi geldi daha başlardayım gerçi.
malzeme bulup, ordandiğer malzemeyi onunla inşa etmek yada başka malzeme bulmalı sahneler de var.
eeee daha nolsun oynayın işte..
teşekkürler sevgili sitem.

20 Nisan 2012 10:07

en sonunda full çıktı :)♥ şimdi yüklemeye başlıcam :))

20 Nisan 2012 13:47

ay valla en sevdiğim serilerden birisi gelmiş nihayet emeğinize sağlık harikasın sis :-)

20 Nisan 2012 13:57

daha önce ki bölümleri yüklemek isteyen olursa diye hemen o linkleride kontrol ettim sis

20 Nisan 2012 15:54

Ben bonusa geçtim bilem, valla en severek oynadığım serilerdendir bu, sağolasın Siscum :)Şebnem kendime engel olamıyorum gördüğün gibi yani sömürmeye devam :P:P

20 Nisan 2012 17:31

hala song of phoenix oynayan biri olarak siz oyun sömürenleri şiddetle kınıyorum.
sonra ağlaşıyosunuz oyunsuzuz diye :)))))

20 Nisan 2012 17:58

valla özür sis, müptelalık böle bişey işte naparsın :))

20 Nisan 2012 20:09

Çok kötü fena kınandım, korkumdan bitirdiğimi söyleyemiyorum bilem :P

20 Nisan 2012 23:10

tebrik ederim seni sayın meraklı arkadaşım "eee şimdi nolcak?" kaldın yine oyunsuz :-D
ben 2 oynuyor bir duruyorum, oyunlara "mehter" kodu koydum desem yeridir, yani bakalım işte böyle böyle sanırım fazla sömürmeden varacağız Viyanaya diye düşünüyorum

20 Nisan 2012 23:27

ya bi durun,bende spirits'i daha yeni bitirdim ve buna şimdi başlıyacam....valla bende kınıyorum ve hatta kınadım bile :)

5 Mayıs 2012 14:39

ya nedendir bilemiyorum ama 3. bölüme geçemiyorum :( biri yardım edebilir mi acep :(

5 Mayıs 2012 17:18

@maggie

HİNT KUTUSU ALTINDA STRATEGY GUİDE VAR.ORADAN YARDIM ALABİLİRSİNİZ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template