Inspector Magnusson: Murder on the Titanic



Unravel a tale of murder and conspiracy on the famous RMS Titanic. Help Professor Jakob Magnusson as you travel from the depths of the engine room to the finest suites aboard the great ship to uncover who murdered lowly coal tender Charles Taylor, and why!Inspector Magnusson: Murder on the Titanic – Solve puzzles and expose clues in this thrilling adventure to piece together the evidence that reveals the dark conspiracy connecting the murder to the doomed ship’s tragic destiny!113.88 MB

System Requirements:
Windows XP/Vista/7, CPU 1000 MHz, 300 MB free disc space, 512 MB RAM, 32 MB Graphics Card (3D accelerated video card recommended), Sound card, DirectX v9.0 or better, Internet Explorer v.5.0 or better

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

11 Nisan 2012 18:55

Biraz düz arkadaşlar , yine de siz bilirsiniz ben koydum kenara dursun, oyunsuzluk başıma vurursa bi daha şansımı denerim belkiiiii....

11 Nisan 2012 23:13

meraklı ben direk sildim bana biraz değil bariz düz geldi hani genelde oyun oynarken dikkatli olurum ama bunda nedense uykum geldi :(
ama böyle durağan daha sakin oyunları seven ve hiddene yeni başlayanlar için özellikle güzel biroyun olur hani biz biraz daha atraksyon sevdiğimizden belki bizi açmıyor bu tarz sadelik :)

12 Nisan 2012 10:03

Şebnem ben de farkettim düz ama belkim dedim bundan da hazeden vardır, neyse ben de dayanamadım daha fazla sildim gitti zaten :D

12 Nisan 2012 12:32

farkındayım canım elinden geldiği kadar iyimser olmaya çalışmış, oyuna şans vermişsin ama ben o kadar sabırlı olamadım maalesef :-D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template