Hidden Mysteries: Return to Titanic



Solve Hidden Mysteries in Hidden Mysteries: Return to Titanic! After using a secret alias to board the Titanic, things go terribly wrong and you find yourself trapped among the wreckage. In order to earn freedom from your watery tomb you must appease your captor by re-writing history and freeing the spirits trapped aboard the 'unsinkable' luxury liner as well as discover why fate has chosen this destiny for you.361.82 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 256 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 371 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

14 Nisan 2012 17:41

evett bakıyoruz ve yazıyoruz....

14 Nisan 2012 19:01

hüfff böyle oyunlara yorum yazmak zor valla! şöyleki ;
-grafik nasıl dersek,grafik yok ben bile çizerim valla :))
-guidenin olmaması biraz bünyede heyecan yaptı tabiki..
-skip ve hint bayağı yavaş doluyor
-ilk puzzle'ın slide puzzle olması sinir etti
-hos ekranı klasik
-odanın birinde valiz açmak gerekti,verilen ipucundan hiç bişey anlamayıp skip yaptım,anlayan sevabına yazsın ltf...

oyunun çok başı iyimi,zormu yoksa biraz daha oynayıp silinesi bir oyunmu henüz bilemedim.

14 Nisan 2012 19:14

lost'daki gibi kara dumanla uğraşıyoruz,geminin eski ve yeni durumlarına geçiş yapılıyor,eski mekanlara geçtikçe grafik biraz daha eli yüzü düzgün bir durumda..aman bilemedim sizde bakın bi :D

14 Nisan 2012 20:15

Ben beğendim, az evvel bitirdim :) ilginç bi konusu var...

14 Nisan 2012 21:51

valla muhteşem yazmışsınız kızlar öyle ki indirsem mi beklesem mi bilemedim :-D bakalım biraz daha dursun olmadı yarın falan indirip incelerim

14 Nisan 2012 21:55

bu arada bu oyunun - aslında Hidden Mysterys zaten bir seri- önce ki bir bölümüde var oynamak isteyen olursa diye linkini vereyim dedim bu da pek keyifliydi
http://hiddenobject.blogspot.com/2010/03/hidden-mysteries-fateful-voyage-titanic.html

19 Nisan 2012 11:39

ben bu oyunu oynadım bitirdim .güzel eğlenceli oyun
oynamayanlara tavsiye ederim.Saygılar...

19 Nisan 2012 11:51

oyun güzel ama bana sanki biraz monoton gibi geldi yani hidden mysterisin ilk titanic bölümü bana daha akıcı gelmişti onla kıyaslayınca bu daha ağır...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template