Eastville Chronicles: The Drama Queen Murder Collector's Edition



This is a story about love, passion and intrigue. The Opera House is the hub of cultural and social life in Eastville, and everyone who's anyone is a regular visitor. As the lead Detective you must interrogate the leading characters and watch as the story unfolds revealing that the murderer wears a Scaramouch mask. Narrative driven, Hidden Object game, incorporating Adventure game-play (Passion, Love, Intrigue!)251,59Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

1 Nisan 2012 18:29

indirmeye başladım bakalım nasılmış

1 Nisan 2012 21:14

ya kriz gibi oldu oyun yarısına geliyor ve duruyor nedensiz yerde son kez deneyeceğim bakalım bu seferde inmezse benden bu kadar indirmeyeceğim oyunu

1 Nisan 2012 22:54

ekran sorunu var bu oyunun

1 Nisan 2012 23:00

ekran sorunu var derken ? açıklama?

2 Nisan 2012 00:04

valla ben nihayet az önce indirebildim hani o kadarda kasmasaymışım keşke zira oyun çokda hüper değil klasik durağan ekranlardan bol konuşmalı zaten direk nesne bulmacayla başlıyor (nesneler küçük biraz zor bulunuyor) ama şimdi elde daha iyi oyun alternatifi olmadığından ben biraz daha oynayıp bakacağım bu arada
- guidesi var invt. üstünde duran masekeye tıkladığınızda çıkıyor ortaya
-ana menüye dönmek içinde boşuna aranmayın yukarıda bulunan "pause" ye tıklayınca geliyor menü seçenekleri
-tam ekran seçeneği mevcut yani oyunu alta alabiliyorsunuz
karar sizin valla çok sıkıldım oyunsuzum diyen varsa indirip başlasın ben daha başındayım hani belki ilerleyen sahnelerde oyun coşar şu an için bir fikrim yok

2 Nisan 2012 00:06

pardon yorumu yeni gördüm su, ben herhangi bir ekran sorunu ile karşılaşmadım açıkcası ama giriş sahnesinde ekran - bence o bilinçli yapılmış- görüntüsü titrek gibi duruyor ama oyun başladığında gayet net ve canlıydı görüntüler bende

2 Nisan 2012 19:07

anlaşıldı oynanmayacak ! sağol şebnemmmm...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template