Dark Dimensions: Wax Beauty Collector's Edition



You’ve tracked down the latest Dark Dimension to Red Lake Falls, where a haunting beauty queen begs you to save the town – but from whom? Is it her brother, last seen busting through a shop window in a jealous rage? Or his stalker girlfriend? The real villain in this thrilling Hidden Object Puzzle Adventure game just might shock you – unless you’re turned into wax first! 749.98 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 2.5 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 772 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYAİndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3

OYUNUN DAHA ONCEKI SERISI
Dark Dimensions: City of Fog Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

26 Nisan 2012 16:10

teşekkürler admin

26 Nisan 2012 16:13

Harika, çok teşkler :)

26 Nisan 2012 16:26

oyun konduğu an indirdim,oynadım bitirdim.sorusu olan ?

26 Nisan 2012 16:31

sucuum ben de sana aynısından diyebilebilirmiyimmm :DDDDD

26 Nisan 2012 21:19

ne demek su cuğum en güzelini yapmışın :-D

28 Nisan 2012 15:30

uzun bir oyundu nihayet az önce bitirdim...
ben bu oyunu oynarken bazı oyunlarda ki o aksiyonu yakalayamadım, evet, oyun güzel ama sürekli mekan mekan gezmek ve her seferinde çok fazla mekana gitmek biraz yoruyor ve ister istemez oyuna olan konsantre kayboluyor bende....

30 Nisan 2012 09:33

güzel oyun du bitti.

Adsız
9 Mayıs 2012 04:28

Mediafire seçeneği iyi olurdu diğerleri tam can çıkarıcı indiremiyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template