Criminal Minds



Join the Behavioral Analysis Unit of the FBI to solve a series of shocking crimes in this thrilling hidden object, adventure game based on the hit TV series, Criminal Minds. As a member of an elite team of criminal profilers, you scour crime scenes for clues, interview witnesses and suspects, and carefully analyze evidence to catch the culprits. In the first case (A Dying Art), the BAU must find a serial killer on the loose in a college town before the body count rises further. Focus on the criminal, not the crime, to pinpoint the predators’ motivations and anticipate their next move!179.36 MB

Based on the hit tv show
Interview witnesses and suspects
Solve the case!

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.8 GHz
RAM: 128 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 179 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

21 Nisan 2012 01:24

Amanin,dizimin oyunu çıkmış,hemen indira gandi.

21 Nisan 2012 09:07

Tabiki bunu da hemencukk indiriyorumm, sağol varol Sissss.........

21 Nisan 2012 12:49

geçenlerde bu tarz bir şey oynamıştık ben onu çok sevmiştim inşallah buda öyledir

21 Nisan 2012 14:40

ben oynadım, birinci partı bitti, ara verdim, bu biraz durağan, azıcık konuşması fazla, aynı tvdeki diziden uyarlama, grafikler çok muhteşem değil ama oynanıyor işte :)

21 Nisan 2012 18:23

Fazla hoslu bi oyun ama oynadım bitirdim kazasız, çok zevk almasam da :D

22 Nisan 2012 13:18

ben sevdim oyunu geçen ay oynadığımız "Special Enquiry Detail: Engaged to Kill" oyununa benziyor onuda sevmiştim ben alıştığımız oyunlardan biraz farklı gibiydi..
yalnız bu oyunu oynarken bana göre ing bilmek azda olsa gerekiyor çünkü oyun akışı sırasında ki konuşmalardan size gereken işler açıklanıyor hos sahneleride fena değil bu sahnelerde verilen soru işaretlerini mutlaka tıklayın sanırım onlar hint oluyor...task kısmın tıkladığınızda her görev için yapmanız gerekenler yazıyor daha doğrusu hinte tıkladığınızda size yazılı açıklamalarla işlem sıralarını söylüyor bence oyuna bir şans verin evet çok akıcı değil ama bence sıkıca da değil

23 Nisan 2012 22:26

oyunu şimdi bitirdim , sömürmeden oynadım yani :-D
ben bu tarz oyunları bayağı sevdim inşallah devamı da gelir bu serinin

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template