The Book of Desires



Ashley had a nightmare that she got into a strange world of Book of Desires.When she wakes up she realizes it was just a nightmare, but the reality turns out to be not less scary. Explore the world of Book of Desires and help Ashley to come out of it alive. 215.47 MB

System Requirements:
Operating system: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
Processor speed: 1500 MHZ
RAM: 512 MB
Hard drive space (uncompressed): 200 MB
Graphics Card: any DirectX 8 compatible
Sound Card: any
DirectX version: 9.0

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

11 Nisan 2012 16:37

bakalım nasıl bir oyunmuş.oynayan arkadaşlar lütfen bilgi verirmisiniz...Tşk.

11 Nisan 2012 18:42

Oynanır arkadaşlar, zorlamıyor bi shiver değil belki ama bu yoklukta bundan iyisi şamda kayısı :D

12 Nisan 2012 00:19

gayet sevimli zevkli oyun. item bulmalar biraz karanlık ama bulunuyo.kıssa boyuna rağmen uzun sayılabilir.

12 Nisan 2012 11:05

karga tuyunu nasil aldiniz? Bug mu var acaba? Yem vermeme ragmen tuyu alamiyorum.. Ltfn help.

12 Nisan 2012 11:13

yem olarak tahıl bulup onu vereceksiniz, benim yaptığım gibi önce solucanı bulup yedirmeye uğraşmayın yani :D sonradan tahıl buldum onu verdim ve oldu.

12 Nisan 2012 11:38

tahili (yemi) verdim ama olmuyor...

12 Nisan 2012 11:45

buldum, yemin uzerine uyutucu damaltiyormusuz...

12 Nisan 2012 14:36

evet gayet sevimli ve kısa bir oyundu. Beğendim :))

12 Nisan 2012 22:50

Bitti güzel ve kısaydı.thanx admin

13 Nisan 2012 00:29

ben bu oyunda daha başta takıldım merdivenli bölümde yan tarafa gideceksin diye gösteriyo geçemiyorum elimdekiler de işe yaramıyo ip var ama o da işe yaramadı

13 Nisan 2012 01:22

başak merdivenli bölüm derken ???
hani önünde heykel gibi bir adamın durduğu bölüm mü eğer oysa elinde bulunan top gibi bir şey var onu adamın sağ ve sol eline değişimle koyacaksın ki merdiven yön değiştirsin ve sana giriş açılsın diye

oyun acaip güzel ve şirinmiş bu arada yükleyenlere sonsuz teşekkürler ben bunu atlamışım daha bu gün indirdim ama başından kalkamadım resmen

13 Nisan 2012 01:24

ya elinde bulunan top gibi bir şey diye yazmışım ama sanki adamın elinde varmış gibi algılanmış yok öyle değil bir yerden top gibi bir şey buluyorduk 8 yani o top inv. olacak) işte onu sırasıyla adamın eline koyup girimek istediğin yöne kaydıracaksın merdiveni

19 Nisan 2012 15:18

bende takıldım teleskoplu bölümde. büstlerin 2sini( erkek ve çocuk melek olanları) önceden yerleştirmiştim sütuna. teleskopa dönüp şifreleri girdim sütuna gittim kadın büstü olmuyor. hint tuşu hiçbir ipucu vermiyor. silip yükledim değişen yok. acaba neyi yanlış yapıyorum. şifrelerin belli bir sırası falanmı var acepp?? hatırlayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim, tşk.lerr..

19 Nisan 2012 16:50

mmonrose alttaki linkte resimli çözümü var oyunun.

çözüm

19 Nisan 2012 17:12

sağol sis yaptım ama olmuyor. teleskopa koordinatları girerken belli bir sıramı var , nerede yanlış yapıyorum . hint hiçbir şey göstermiyor. :(( çok da zevkle oynuyordum.

19 Nisan 2012 17:17

bide elimde 2 tane çocuk melek büstü var.

19 Nisan 2012 17:42

4 koordinatı da bulmuş olman lazım.teleskopa zoomladığında o koordinatlar yerleşecek otomatik olarak.sonra her doğru ayarladığın koordinatın üzerine yeşil tik işareti atılacaktı.
melek büstü dediklerin de 3 tane olacaklar ve bir salonda soldaki sütunların üzerine konacaktı. çözüm linkini incelesen çözersin hemen.

19 Nisan 2012 23:18

tşk.ler sis. ben büstleri koordinatlardan önce yerleştirmiştim. 2 tane melek, 1kadın 1 erkek 4 büst vardı elimde. bi hata oluştu yani. sildim en baştan oyuna başladım. büstleri koordinatlardan sonra yerleştirdim.oyun normal devam etti. yeni bitirdim, bence güzeldi.şimcik ne oynasam bakınıyorum :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template