Abandoned: Chestnut Lodge Asylum-UPDATED



These days the Chestnut Lodge Asylum is abandoned and forgotten, but many years ago a terrible tragedy unfolded behind those rusty gates. Every year, patients disappeared from the asylum without a trace. Neither the nurses nor the police could find any clues. But one day, everything changed. My dreams draw me to the asylum and I yearn to return to my normal life - a life without nightmares, premonitions, and fears.... Explore the Asylum and its surroundings, find out the true story of this place and face your fears in this gripping Hidden Object Puzzle Adventure!284.04 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 2.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 6.0
Hard Drive: 289 MB

The new version fixes the following-yeni versiyon alttaki sorunları çözümler:
• Fixed the "empty glass" issue-boş bardak sorunu
• Fixed the "missing gas mask" issue-kayıp gaz maskesi
• Fixed the "board and nails" issue-tahta ve çiviler
• Fixed the "missing hidden object" issue-kayıp gizli nesneler

**Please note: Old save files will not work with the new build.
If you choose to download the latest version of this game, you must start over with a new profile.**
**Eski oyun profili ile devam etmeyiniz.oyunu tümden silip indirilen yeni dosyalardan kurup yeni profille başlayınız.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 22 yorum

28 Nisan 2012 16:15

sis teşekkürler ederim, hemen oynadım bitirdim ben :P

28 Nisan 2012 16:39

sevdiğimiz oyun türünden arkadaşlar...ekran çok az sağa sola gidince " eyvah" dedim bu dönerlimi yoksa? neyse değilmiş.çok az baktım ama sanki gidilecek mekan çok gibi geldi.herzaman ki gibi kapı dururken duvarı kırarak girdik bakalım içeri :) kolay gele !

28 Nisan 2012 16:45

Aman da aman bitirilesi bi oyun :DDDD hemen yüklemeceee, teşkler sis :))

28 Nisan 2012 18:07

Oyun güzel arkadaşlar, HOS sahneleri fazla biraz ama olsun, ben zevkle oynamaktayım şahsen :)

28 Nisan 2012 22:05

amanın yeni oyun gelmiş bende indireyim bari hemen teşekkürler sis
meraklı yafu hangi arada indirdin hangi arada başladın sen gene oyuna :-D

29 Nisan 2012 14:07

ya daha başlarda camı kırıpta girdiğimiz mutfakta gaz maskesi taktım ama nedense camaşırmak. ve tencere kapağını açamıyorum :-(
oyuna yeniden başlamak zorunda kalacağım oyun takıldı bende burada

29 Nisan 2012 18:54

@sudeneme cevabı

29 Nisan 2012 18:54

yorum denemesi

29 Nisan 2012 19:58

bende yeni indiriyorum dediğiniz gibi dilerim güzel bir oyundur göreceğiz...

29 Nisan 2012 21:20

@alvin

deneme 8- 10 :P

29 Nisan 2012 23:19

valla ben başladım güzel oyunda her kareye insanı nerdeyse bayıltacak kadar çok hos sahnesi koymuşlar :-S
ya bana bie halley oluyor nedense son oyunlara hep böyle pesimist yaklaşıyorum sanki

30 Nisan 2012 08:58

Şebnemcim aynı yerde aynı olay bana da oldu, yeni profille tekrar başladım ve düzeldi, daha önce de dediğim gibi HOS sahneleri biraz fazla ama ben oynadım bitirdim :D bonusu olmamasına biraz bozuldum emmeeee, heyhat kader :P

30 Nisan 2012 19:41

arkadaşlar bana da aynısı oldu mutfakta gas maskesini takıyorum düğmeye basıyorum birşey olmuyor meraklıturşucu diyorki yeni profille tekrar başladım oyun düzeldi . yeni profil ne demek yani oyunu baştan tekrar mı indiriyorsunuz ..lütfen söyleyin..

30 Nisan 2012 20:04

@alvin aynı oyundayeni bir oyuncu adıyla oyuna yeniden başlamayı kastediyorlar

30 Nisan 2012 21:57

alvin profil ismi yazan yerden ilk kullandığın ismi deletle veya direk new de ve yeni bir isimle oyunu baştan başlat yalnız o bahsettiğim yere geldiğinde hos ekranından önce çamaşırmakinesine tıkla ve düğmesine basıp kapağı açıp içindeki nesneyi al sonra ocaktaki tencereye tıkla ve içinde ki kemiği al en sonda tencerenin solundaki buzdolabına tıkla ve hos ekranını oyna yoksa her seferinde baştan başlarsın

1 Mayıs 2012 11:26

ya bin kahır oyun gene takıldı en son sahnelere yakın dışarıda bir ağaç var ona tahta ve çivi koyup çekiçle çakmak gerekiyor hepsini yaptım ama çekiç çivileri çamkıyor :-S
valla tüm oyunu baştan oynamak bir kere daha zoruma gidiyor artık bıraktım ya

1 Mayıs 2012 13:15

hay allah :(

1 Mayıs 2012 22:42

meşhur gaz maske takmalı mutfağı sorunsuz geçtim arkadaşlar ben hiç sorun çıkmadı....

1 Mayıs 2012 22:44

@sebnemdeneme cevap: ben sorunsuz geçtim şükür :)

1 Mayıs 2012 22:59

LİNKLER BUG SORUNU GİDERİLMİŞ OLANLARLA DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.OYUNU TEKRAR YÜKLEMENİZ GEREKİR

3 Mayıs 2012 11:29

ben yeni linkler eklenmeden önceki ile sorunsuz oynadım. evet çok hos ekranı var ama güzeldi. oynadım işte.

3 Mayıs 2012 12:20

oyunu eski linklerden sorunsuz bitirdim.evet,oyun karanlık olabilir,hos sahneleri çok diyebiliriz ama bence son derece oyalayıcı ve sık sık guideye başvurulması gereken bir oyundu,yani kolay bir oyun değildi.zevkle oynadık,zevkle siliyoruz efemm ....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template