Special Enquiry Detail: Engaged to Kill



Use your hidden object skills to investigate the mystery of the brutal murder of young brides. After solving a high-profile case involving the shocking death of wealthy benefactors’ daughter, SED detectives Turino and Lamonte must dive into the case of a serial murderer, called the Engagement Killer. Working crime scenes and interviewing key people bring the two detectives into a web of clues and false leads. Help them gather facts and collect evidence to catch him before he kills again. Submerge yourself into Special Enquiry Detail: Engaged to Kill and bring the killer to justice.205.71 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

16 Mart 2012 20:42

Bismillaahh başlıyoruz efenim :)

16 Mart 2012 22:54

-alınan itemler inv.de birleşebiliyor.
-hos'larda bazen objeyi bulamayalım diye ellerinden geleni yapmışlar.
-puzzle olan ekranda,skip falan çıktı diye çözmeye kalkışmayın,inv.den obje yerleştirmek gerekiyor.
-grafik zaten yok,bildiin resim !
-guide yok
-başladık bikere... bitecek ama ne zaman bilemem.

17 Mart 2012 17:21

Valla ben çok beğendim, CSI tadında bir oyun, merakla ve zevkle oynadım bitti, inşallah devamı gelir diyorum :)

18 Mart 2012 00:22

Tam bir "zevkler renkler tartışılmaz" klişesi.Meraklı ve Su'ya güvenip başladım 30 dk. oynayıp sildim,beklentilerim çok mu yükseldi nedir?İmrendim sizlere oyundan zevk aldığınız için,darısı başka bir oyunda benim başıma.

18 Mart 2012 11:31

kozetciim,valla benim yazdığım yoruma güvenip oynadınsa ben ne diyim ayol? baksana neler yazmışım resmen oynamayın demişim ama çaktırmadan ;)

20 Mart 2012 23:33

ya uzun zamandır arıza vardı nette 3 dak önce düzeldi ve ben bir heves girdim siteye deli gibi bakınırken bir iç açıcı yorum görmedim yafu:(
valla su ve meraklı ikinizinde yorumlarını genelde dikkate alırım ben ama şimdik resmen kararsız kaldım yafu napsam acep oyunu indirip kendim mi baksam emin olamadım :S

21 Mart 2012 09:47

Şebnem bence indir oyna, değişik bir tadı var bu oyunun da, sürekli aynı model oyun oynamak da çok rutin oluyor bence, oynadıkça hoşuna gidecektir eminim...

22 Mart 2012 22:25

teşekkürler meraklı valla ben sevdim bu oyunu hani belki bu tarz ilk defa oynuyorum ilk başta biraz garipsedim ama oyun ilerledikçe hoşuma gitti yok öyle tornavida tıkla vidalar çıksın, lambaya elle hemen sönsün oyun işi sana yaptırıyor :D
oynamayı düşünen arkadaşlar için bence ilk başladığında ki monotonluğa aldırmayıp bir şans verin oyuna derim

29 Mart 2012 07:39

ben oytunuı kuruyorum ama çok çabuk oluyo kurulum sanki noş gibi. oyun ikonu na tıklayınca error veriyor oyun açılmıyo.
critical error! file crash 2012.03.29.dmp has been saved to C/documennts and setting/umut/application data/Flodlight Games/ SED2/ şeklinde error veriyo.
bu sed2 yi ye baktım metin belgeesi ve crash dosyası var. napıcamı bilemedim.

23 Nisan 2012 11:14

napsam netsem hep oyun açılmıyordu. başka bir link bulup ordan indirdim, sorun çözüldü. bence gayet zevkli bir oyun DSİ newyork tadında. 3. bölümün sonunda çok zorlandım. oyun takıldı sandım baştan oynadım. meğersem itemlerin içinde bir incilin telefonla resmi çekilecekmiş. öyle pek beleş bi oyun değil bazı yerleri iyice zorluyor. ben çok zevk alarak oynadım. teşekkürler sitem.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template