Small Town Terrors: Livingston



Your family is missing and the town is in chaos in Small Town Terrors: Livingston! Search for your family, uncover the evil that has enveloped the town, and escape with your life in this mystifying Hidden Object Puzzle Adventure game. Explore abandoned buildings and search for helpful items as you try to piece together what has happened to the town. Find your family before it’s too late in Small Town Terrors: Livingston!180,26Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

17 Mart 2012 12:10

mersi sis... güzel oyundur umarım, bildiriciim efemm :)

17 Mart 2012 14:26

güzel oyuna benziyor.
-oyunun akması için mutlaka-ilk yardım çantalarını almak gerekiyor çünki bazı yerlerde o çantaların gücüne dayanarak ekşın yapıyoruz.
-hos ekranları sıkıcı değil
-puzzle 'lar güzel
-guidesi yok
-bazı yerler ilk bakışta aktif olmuyor sonradan aktifleşiyor.
-task kısmında görevlere tıklayınca bir alt yazıyla net ipucu veriyor

18 Mart 2012 08:51

Başlıyoruz efenim, oynayınca bilgilendirme yapılacaktır :)

18 Mart 2012 19:58

Bu oyunu nasıl indireceğiz. Linkler berbat en erken 4 saat de iniyor. Mediafire veya wupload yok mu?

18 Mart 2012 22:22

farukkiprik,
SOPA adlı internet yasası sebebiyle file host siteleriyle ilgili sorun yaşanıyor.mediafire,wupload,filesonic,fileserve ve daha bir çok file host sitesi ya dosyalarımızı siliyor ya hesaplarımızı kapatıyor. açıkçası hala oyunları yükleyebildiğimiz siteler olduğu için şanslıyız. o yüzden eldekiyle yetineceksiniz ne yazık ki.

19 Mart 2012 12:01

Üzmeden sıkmadan akıcı şekilde oynanıyor, devamı da gelecek sanırım :)Ben sevdim, tavsiye ederim..

20 Mart 2012 08:38

ya ben oynayamadım ki :( kapıyı açmak için şifre istiyor bulamadım :(( lütfen söylermisiniz ...

22 Mart 2012 08:45

jasy ben hiçşifre isteyen kapı hatırlamıyorum. istersen çözüm linkini yazıyım sana.

22 Mart 2012 08:48

sis daha erken ama yazabilirmiyim walkthrough linkini.

22 Mart 2012 17:49

yaz bozocum,oyun yazısına eklerim ben linki

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template